Dit seizoen is toch al verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:11 schreef kevin6188 het volgende:
Heb er voor morgen alleen niet zoveel vertrouwen in...
Dat is niet zijn taak maar die van de scouting. Dat hij dan niet naar de scouting luistert is wel erg domquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om even terug te komen op het Sulejmani bericht, het grootste minpunt van v Geel vindt ik het niet kunnen onderscheiden van een talent met een middelmaat en dát bewijst hij maar weer eens.
Ik blijf via de achterdeur op CL hopen. Kan een heleboel problemen schelen van de zomer.quote:
idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is niet zijn taak maar die van de scouting. Dat hij dan niet naar de scouting luistert is wel erg dom!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
kankahj kanarieeeeeeeeeeeeeees
Tot morgen Superheld! Ik zal naar je zwaaien na de 0-2.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
kankahj jiodennnnnnnnnnnn
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
hoop da m n levetr het haaltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tot morgen Superheld! Ik zal naar je zwaaien na de 0-2.
Heldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
Jorien staat je al op te wachten met een knuppelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit trouwens te internetten in de trein, ga nu naar Rotterdam toe![]()
Ja schattigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze krijgen nu al praatjes in Breda.
Als sponsOR wel ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol kwam spontaan in me op maar zou Nike niet als sponser vet staan bij Ajax
Zit trouwens te internetten in de trein, ga nu naar Rotterdam toe![]()
Dat lukt ons al jaren niet. Ik ga dit jaar weer niet. Verrotste uitwedstrijd van allemaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik zou het wel sneu vinden als we het uitvak bij psv niet vol zouden krijgen
quote:
In het rapport Coronel staat letterlijk dat het onwenselijk is dat een nieuwe trainer zijn staf meeneemt en aanstelt. Hoe is dan te verklaren dat Van Basten dit wel doet?
,,Het is zo gegaan dat van Basten voorstelde om Van ’t Schip en Witschge mee te nemen. Het heeft veel voordelen als een staf al aan elkaar gewend is, en deze jongens zijn complementair aan elkaar. Het is niet zo dat Van Basten zijn assistenten heeft aangesteld, dat heb ik gedaan met mijn collega’s binnen de clubleiding. Uiteraard zijn Adrie Koster, Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk door ons op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. De contracten van Groenendijk en Spijkerman lopen aan het einde van het seizoen af en we hebben een staf willen samenstellen waarin de nieuwe trainer optimaal kan functioneren. We zijn nu aan het bekijken op welke manier we Groenendijk en Spijkerman voor Ajax kunnen behouden, want met deze nieuwe technische staf is niet gezegd dat we de kwaliteit van de huidige staf niet goed vinden.”
Dus Ajax legt de adviezen van het rapport niet naast zich neer?
,,Nee, natuurlijk niet. In het rapport staan diverse goede aanbevelingen voor Ajax. En zoals men heeft kunnen lezen is dinsdagavond ook al het één en ander in gang gezet als uitvloeisel van het rapport. We hebben een aantal andere adviezen die in het rapport van de commissie staan meegenomen in de laatste gesprekken met de nieuwe trainers. Iedereen kan er van op aan dat het een breedgedragen beslissing is.”
zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ja het leek er op dat de bezem er door heen ging. Maar er gaat dus niks gebeuren waarschijnlijk
ajax.nl:
[..]
Lijkt mij vrij sterk dat er niets gaat gebeuren, waarom zouden ze Cruijff dan aangesteld hebben? Als Marco geen goede vriend was van Johan hadden ze zich waarschijnlijk wel aan dat punt gehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ja het leek er op dat de bezem er door heen ging. Maar er gaat dus niks gebeuren waarschijnlijk
ajax.nl:
[..]
Hij mocht voor het eerst een nipje nemen van het pilsje van zn vader. Maar nu moet ie naar bed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef denthemen het volgende:
SuperheldDoen alsof je dronken bent
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:02 schreef toma het volgende:
naknaknaknaknaknaknaknaknak..........
het gaat snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |