Mag die bij de training op goal staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:27 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Whehehe Kennedy z'n hobby is vissen
Denk het niet. Iedereen weet nu hoe NAC speelt, dus geen verrassingen meer. Ajax zal NAC gewoon vanaf het begin onder druk gaan zetten. Ik denk wel dat het een grote uitslag zal gaan worden, vooral als Ajax vroeg in de wedstrijd kan scoren.quote:
Stiekem als mijn mamma niet thuis is, en anders drink ik gewoon lekker limonadequote:
Omg...weer Rommedahlquote:Opstelling
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva (Uru)
Johnny Heitinga
Thomas Vermaelen (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Edgar Davids (C)
Urby Emanuelson
Dennis Rommedahl (Den)
Klaas-Jan Huntelaar
Kenneth Perez (Den)
Wissels
Dennis Gentenaar
Samuel Kuffour (Gha)
Albert Luque (Spa)
Leonardo (Bra)
Luis Suárez (Uru)
George Ogararu (Roe)
Siem de Jong
wat een slechte trainer zegquote:Op zondag 24 februari 2008 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Pfff wrom begint hij niet gewoon eens met Luque ipv Rommedahl
voorbeschouwing met petrovic leuk manquote:Op zondag 24 februari 2008 12:06 schreef MaxC het volgende:
Ik ga lekker voor de TV zitten, heb er een goed gevoel over
Urby linksbuitenquote:
koster wil cl voor volgend jaar veilig stellen voor zijn psvquote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster wilt alleen met blonde jongens werken
Ze staan 4e na 25 wedstrijden met gelijke punten als Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.
Die vent is al weken de weg kwijt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:32 schreef Chadi het volgende:
Emanuelson godverdomme kut tyfus tering zooi hoe durft die koster.
Die opstelling al is er 1 van angst en totaal niet om de zwakte van de tegenstander bloot te leggen.quote:
Nope, de stream van Tele2 is offline.. Neem gewoon digitenne jlm..quote:
Serieus Koster mag wat mij betreft naar het tweede per direct. Dit is een opstelling waarin je om problemen vraagt. Een bot mes voorin en kwetsbaar op het middenveld. Godverdomme kut tyfus hoerezooi weer zo'n trainer die totaal geen verstand heeft van voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:46 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kutopstelling.. Weer Suarez op de bank.
mijn ouders laten nu een huis bouwen, ik denk dat we in het nieuwe huis wel digitale tv krijgenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:39 schreef notunreal het volgende:
[..]
Nope, de stream van Tele2 is offline.. Neem gewoon digitenne jlm..
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die opstelling van AjaxRommedahl doet totaal niet mee aan het spel.
Ik dacht al joh.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die opstelling van AjaxRommedahl doet totaal niet mee aan het spel.
Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.quote:
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hč?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Wat is dat voor denken. Je zet je slechtste optie neer omdat je niet zeker weet of je een betere hebt. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Beetje laat:quote:Op zondag 24 februari 2008 12:34 schreef DANILXL het volgende:
waarom staat er geen sopcast online en bij groningen wel?
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hč?
rot op man, Leonardo is een fantastische speler die altijd dreiging, snelheid, techniek en een goede voorzet heeft. Rommedahl is snel.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee geen maar dat was van te voren al duidelijk. EN je maakt geen helden van ze je weet gewoon dat je dan MEER KANS hebt. maar die slinger schijnt koster ook te missen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.
Prima, Huntelaar ook maar meteen. Seizoen is toch al verloren en Excelsior thuis.quote:
Dat valt inderdaad heel erg op, er zit geen enkele lijn in het spel.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Chadi het volgende:
Zodra ze de bal hebben weten ze niet wat de bedoeling is .
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...quote:
Niet zo overgevoelig zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....quote:
Omdat ie bang is dat ie dan wint.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Black-Death het volgende:
Waarom hield Koster in godsnaam Suarez op de bank?
Jij komt niet uit Amsterdam of wel? "Ah man, rot op" hoef je echt niet persoonlijk of negatief op te vatten hoor. Althans, normaal gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....
Gouden wissels? Zelfs een oppblaas pop was beter dan Rommedahl geweest.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Ruiseart het volgende:
Koster! Gouden wissels! Succescoach!!!!!
?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Ruiseart het volgende:
Koster! Gouden wissels! Succescoach!!!!!
Sterker nog... ik ben er geboren, maar dan nog hoef ik het niet normaal te vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Amsterdam of wel? "Ah man, rot op" hoef je echt niet persoonlijk of negatief op te vatten hoor. Althans, normaal gesproken
Flikker op man er staat bij Ajax niet eens een normale opstelling en daar begint voetbal mee. als je Rommedahl erin zet en dan Perez laat zweven over 40 meter dan ben je gewoon een domme coach en niet ajax waardig.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week verliest PSV uit bij Utrecht, dan winnen jullie uit bij PSV en alles ligt weer open.
Klinkt niet eens zo heel erg vergezocht.
PSV gaat zeker nog wat punten verspelen, geloof er alleen niets van dat Ajax daarvan gaat profiteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week verliest PSV uit bij Utrecht, dan winnen jullie uit bij PSV en alles ligt weer open.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |