quote:Like its predecessors - the 1950s Giulietta Spider and 1990s Alfa Romeo Spider - the new for 2006 Alfa Romeo Spider is a unique blend of style, performance and, considering what it offers, affordability.
It's also the first all-wheel drive Alfa Spider. The generously sized two-seater (4396mm long x 1830mm wide x 1367mm high) is complemented by elongated rear lights and four exhaust pipes in keeping with its high-performance temperament.
Inside, the Alfa Spider features automatic dualzone climate control and steering wheel-mounted radio controls. There's switchable Vehicle Dynamic Control (Alfa Romeo's version of the electronic stability program) and cruise control.
Power is by either the 138kW 2.2-litre JTS engine or the more powerful 195kW 3.2-litre JTS.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Luiheid om'm te vertalen staat goed op je CV?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zouden ze in nederland een engelse CV moeten lezen?
En waarom schrijf je hem niet in het nederlands?!
Hoi
Driezits?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef PeuRac het volgende:
het is voor een functie bij een grote bank, waarbij engels gesproken moet worden
Nee 2,5; groter pastte nietquote:
erger van je vriend. die chick kan bijgeleerd hebben...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:34 schreef Xtreem het volgende:
Een goede vriendin van mij woont half samen met haar vriend. Hij heeft een nieuwe baan en mocht een leasebak uitzoeken.
Hij is 'niet zo' masculien, dus ZIJ heeft ZIJN auto uitgezocht (Zwarte A3 sportback tiptronic; ze heeft wel smaak)....
Moet ik dat nou erger vinden van hem of van haar!?
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Helemaal niet erg vinden, hij heeft nu een mooie auto, wat te neuken, en hoeft geen tijd te verspillen om na te denken, goed deal.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ik
Sommige mannen boeien auto's gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ik
Op mijn vorige werk moest ook Engels gesproken worden, maar mijn CV was gewoon in het Nederlands en de helft van het sollicitatiegesprek ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef PeuRac het volgende:
het is voor een functie bij een grote bank, waarbij engels gesproken moet worden
een wijze uitspraakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als het maar een lelijk saai kuthok met een selchte reputatie isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Als het me maar van A naar B brengt.![]()
.
Het FA topic staat niet hoog in MyAt, hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, loopt er al een banaanvraag achter de schermen voor me?
Mwah, ik heb een linkje 76348364 keer in een topic gespammed, maar het wordt telkens weggehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het FA topic staat niet hoog in MyAt, hoezo?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een linkje 76348364 keer in een topic gespammed, maar het wordt telkens weggehaald.
KLB FB Klagen kon bij Janetje
Nah, het linkje werd geplaatst door iemand, en meteen verwijderd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]@ edit van je post, zegt genoeg over de mod.
Oh, en foei @ spammen
Ongetwijfeld iets in dezelfde lijn der logica van het niet mogen posten van torrent/emule linkjes van top/fifth gear, het niet mogen praten over het draaien van homebrew in het NDS homebrew topic van GAM etc. Iemand roept dat iets illegaal is of niet mag en vervolgens neemt een modje dat als zoete koek overquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, het linkje werd geplaatst door iemand, en meteen verwijderd.
Dus ik plaats hem weer, weer verwijderd. En zo ging ik door.
Want sinds wanneer is het verboden om een openbaar profiel te linken.
Mwah.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iets in dezelfde lijn der logica van het niet mogen posten van torrent/emule linkjes van top/fifth gear, het niet mogen praten over het draaien van homebrew in het NDS homebrew topic van GAM etc. Iemand roept dat iets illegaal is of niet mag en vervolgens neemt een modje dat als zoete koek over
OTOH, in Drachten schijnt een lynchmob gestaan te hebben voor het flatje waar volgens SBS6 Joran van der Sloot ondergedoken zat, dus kan me voorstellen dat men het liever niet ziet
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Danny het volgende:
heb dit punt aangedragen achter de schermen. Linken naar openbare profielen is natuurlijk gewoon toegestaan.
Het concept "ruggengraat" is aan hem ook wel een beetje voorbij gegaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vroeger flesvoeding gehad ofzo. moet wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het concept "ruggengraat" is aan hem ook wel een beetje voorbij gegaan
Mn eerste automaatervaring in een Micra opgedaan...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:35 schreef hermandeperman het volgende:
Een Micra is echt een auto voor gayhomosexuals idd
't is een Duitser....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vroeger flesvoeding gehad ofzo. moet wel.
n de Micra was het kut....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Tjabbo het volgende:
oh en lexxxxx, automaten zijn geweldig! nou ja, je moet er even aan wennen maar als je dan weer in een schakelbak stapt baal je weer dat je in de benzine moet roeren met die pook
Wat voor drugs heb jij gebruikt ?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De zon mag dan misschien zich niet in al haar gloren vertonen, als jullie in mijn ogen kijken zien jullie een reflectie van de sterren waar we vannacht weer onder liggen te slapen
Met die post van je over die sterren enzo kom je niet bijster overtuigend over.quote:
quote:
Zet haar dan ook niet zo op de foto, ze was vast wel bereid even te poserenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet superknap, maar ze is wel aardig
Mwag, ik heb een hekel aan indoor fotografie.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zet haar dan ook niet zo op de foto, ze was vast wel bereid even te poseren
die twee binnen iddquote:Op zondag 24 februari 2008 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Wat een gedrochten staan er ook tussen, die MX-5jes![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lelijk dat éne meisje is.
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe is't met de verkoop van je CRX gegaan eigenlijk?
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Straks de CRX wassen aangezien er morgen een stelletje komt kijken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]. Ik ben er morgen ook niet bij.
Ah, je hebt de Lama's weer gekeken?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kijk Baby te Huur.
Bling-blingquote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef BoJo het volgende:
De 155 is weer compleet
[ afbeelding ]
Met de Q2 rijd het erg fijn, ben echt blij![]()
Binnenkort maar >> ring dusquote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef BoJo het volgende:
De 155 is weer compleet
[ afbeelding ]
Met de Q2 rijd het erg fijn, ben echt blij![]()
Te hard rijden. Maar madam (Brabants volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]verkeerd gelezen...
En wegmisbruikers niet gezien, wat voor exces hadden ze dit keer in beeld?
Ja ook. Ik houd niet van zappen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, je hebt de Lama's weer gekeken?.
Ja ik wil wel, pa wil mee nl. Moet even kijken aangezien ik ff in Maart moet zorgen dat ik hem volledig leeg getrokken heb voordat hij naar de kooienbouwer gaat in april.quote:
Neuh, wacht maar ff, t word weer lente, ik zak wel weer eens af.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n koker geregeld. Zal ik de boel dus maar opsturen?
Ik ga liever met Paal en de MX5. Ideaal om fotos uit te maken. En ik ga voor geen goud met jou over de ring in de BX. Sterker nog, ik wil dan niet eens in de buurt zijn. je rijdt je maar dood als ik er niet bij ben. En dat meen ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:49 schreef 2cv het volgende:
Lex ! Dan gaan wij ook. Met Criezel. En over de ring. Even een nieuw record zetten.
Okequote:Op zondag 24 februari 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, wacht maar ff, t word weer lente, ik zak wel weer eens af.
En dat zeg je tegen de persoon die met 130km/u langs een vangrail roste, het overleefde en baalde dat hij z'n knipperlicht moest vervangenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga liever met Paal en de MX5. Ideaal om fotos uit te maken. En ik ga voor geen goud met jou over de ring in de BX. Sterker nog, ik wil dan niet eens in de buurt zijn. je rijdt je maar dood als ik er niet bij ben. En dat meen ik.
idd, dat soort dingen doe jemaar zonder mijquote:Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de persoon die met 130km/u langs een vangrail roste, het overleefde en baalde dat hij z'n knipperlicht moest vervangen
Mja, ik herken het best welquote:Op zondag 24 februari 2008 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke. Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd kan
. Ik heb het echt druk nu alles altijd in het weekend moet gebeuren.
Deze week ook weer. Dinsdag verjaardag. Donderdag verjaardag. Vrijdag verjaardag. Zaterdagmiddag verjaardag. (en in de ochtend nog in Nijmegen geweest om een gratis dvd te halen) En vandaag auto wassen/poetsen/stofzuigen, daarna naar Tim om de onderdelen allemaal op te schrijven die ze er bij kunnen krijgen en daarna een ziekenhuisbezoek.
Het weekend is weer voorbij.
Help me even herinneren dat ik een paar deuken in Criezel rijd de eerstvolgende keer dat jij naast me in Criezel zit.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, dat soort dingen doe jemaar zonder mij
die was volgens mij niet helemaal 100%quote:Op zondag 24 februari 2008 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te hard rijden. Maar madam (Brabants volgens mij) begon hysterisch te krijsen en te janken. En toen kwam vriendjelief aan de telefoon en begon de pliesie te bedreigen. En later kwam ie ook nog echt even langs.
Dawast eigenlijk.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga liever met Paal en de MX5. Ideaal om fotos uit te maken. En ik ga voor geen goud met jou over de ring in de BX. Sterker nog, ik wil dan niet eens in de buurt zijn. je rijdt je maar dood als ik er niet bij ben. En dat meen ik.
Gewoon een vaag mens/tokkies dusquote:Op zondag 24 februari 2008 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te hard rijden. Maar madam (Brabants volgens mij) begon hysterisch te krijsen en te janken. En toen kwam vriendjelief aan de telefoon en begon de pliesie te bedreigen. En later kwam ie ook nog echt even langs.
Dawast eigenlijk.
Dat dacht ik ja, maar bij nader inzien is dit Pflantzgarden.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:22 schreef BoJo het volgende:
Hebben ze meer grindbakken geplaatst ofzo?
Zo'n karton voor de posters?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n koker geregeld. Zal ik de boel dus maar opsturen?
Heej rijdt CQ weer over de Ringquote:Op zondag 24 februari 2008 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar de MX heeft ook al eens een vangrailtje geknuffelt
De ring lijkt nu wel wat veiliger met de nieuwe voorzieningen trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hele circuit voor mezelfquote:Op zondag 24 februari 2008 23:01 schreef Paladijn het volgende:
De zondag is het circuit gewoon open voor TF van 08:00-18:00.
en de leen Jettaquote:
quote:
waarom soepen? zie je m niet op de achterbank zittenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie soept TF er even in
Feliquote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef ijsmeis het volgende:
Verkocht.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie soept TF er even in
Top, ik heb dusookvrijquote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, 7 maart vrij geclaimed... zal Sonja vragen alvast twee bedden te reserveren
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en voor degenen die wegmisbruikers hebben gemist.....
http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Zag het vanmorgen al in de sms jaquote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Top, ik heb dusookvrij
En blijdatik ditkeer niket bijjouin bedhoef![]()
Mnbinnenkomervancohtend. Goedemorgen.Watdoeje 7 maart s middags?:')quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen al in de sms jaBed delen kan altijd nog als er meer meegaan, dan spring ik wel in de 1persoons
Ik wacht nog even tot eind maartquote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Feli
Of voor jou: opzoek naar een ander
Eindhovenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
en voor degenen die wegmisbruikers hebben gemist.....
http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Lola's!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar gingen we ook al weer naar kijken op de ring, paal?
Ok, tofquote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lola's!
Euh, exclusievere meuk... baan is alleen open voor mensen die 300/600 (vrij/za) euro betalen om de hele dag vrij te rijden, wat duurder is dan TF... dus er komt een hoop duurs/exclusiefs langs hoop ik
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Youp het volgende:
de ring, ga ik binnenkort eindelijk ook eens voor het eerst naartoe
lol serieus? heb je die foto ook nog ergens??quote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb ooit nog een foto van een motorrijder bij start/finish gemaakt omdat een van de PTAers riep dat jij dat was.
Ga je met de auto of op de tweewieler?
Deze volgens mij: http://circuit.nhlrebel.c(...)slides/IMG_0593.htmlquote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef Youp het volgende:
[..]
lol serieus? heb je die foto ook nog ergens??
ik ga met de auto trouwens, heb sinds kort weer een nieuw (2e hands uiteraard) exemplaar. en mijn motor is niet echt geschikt voor zo een hogesnelheids circuit, die moet het meer hebben van acceleratie en bochten.
De Citroen SM is er ook in een V8 van Maserati uitvoeringquote:Op maandag 25 februari 2008 23:32 schreef Youp het volgende:
Maseratie? korte achteras? waar heb je het over?
* Paladijn mompelt iets over 'make your own fake magazine cover' groot onderin beeld...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:26 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd vorige maand gebeld door een redatrice, of ik een paar Hi-Res foto's wou opsturen van mijn auto, hier het resultaat
[ link | afbeelding ]
ik ben niet zo'n citrofielquote:Op maandag 25 februari 2008 23:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Citroen SM is er ook in een V8 van Maserati uitvoering
Ik ook niet, maar deze wist ik toevallig welquote:
die van jou doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Homo denk ik
ik heb er 3, maar rij er niet in
als je al anderhalf jaar een relatie met een man hebt, ben je uit je onkenningsfase, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:05 schreef Youp het volgende:
[..]
die van jou doen het gewoon niet
en homo... hmm toch al anderhalf jaar een relatie... ach ik zal nog wel in de ontkenningsfase zitten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef Paladijn het volgende:
lexxx!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-met-geld#post-13548
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef Paladijn het volgende:
lexxx!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-met-geld#post-13548
Jij? Eindhoven? Waar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we weer. Of nouja, ik.
Oui.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat prachtige pand aan de Vestdijk of niet?
Die wok-shizzle naast de Hema aan de kant van de Irish Pub regelt ook uitermate prachtige lunchesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oui.. Saai gebouw. Maar wel een fijne kantine
.
*onthoudt*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die wok-shizzle naast de Hema aan de kant van de Irish Pub regelt ook uitermate prachtige lunches
Maar een saai gebouw moge een understatement heten jaWel een prima locatie overigens.
Dat is veel te kortquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*onthoudt*. (ik heb alleen jammer genoeg maar een half uurtje lunchpauze, dus dat wordt rennen)
Ja, lekker dicht bij het centrum.
Bij die veel te kleine AH met minikassa's?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is veel te kortDan kun je net een broodje halen bij de Appie
Die ja, opzich een prima AH, alleen jammer dat er veel te veel mensen naartoe willenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij die veel te kleine AH met minikassa's?.
.
Morgen hebben ze een shoarmaschotel hier beneden. Ik denk dat ik het daar even bij hou.
True. De vorige keer zat er een vrouw tegen me aan te rijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, opzich een prima AH, alleen jammer dat er veel te veel mensen naartoe willen, gelukkig woon ik vlakbij een andere
Maar een shoarmaschotel als lunch ja?Niets voor mij
Die banden zijn hoerig klein inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. De vorige keer zat er een vrouw tegen me aan te rijden. Kei druk en dan één kassa open waar op de band 3 blikken passen
.
En een boterham uiteraard. Ik doe het ook niet elke dag. Vandaag netjes 3 boterhammen met normaal beleg naar binnen gewerkt.
Extra knoflook en dan na de lunch aan een collega iets vragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die banden zijn hoerig klein inderdaadMaar ik zou leip worden van die shit als lunch, smerige stinkhandel
X
En kuchen, hoesten en proesten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Extra knoflook en dan na de lunch aan een collega iets vragen. Veel zuchten ook.
uh-uhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, als het lijkt alsof ik niks te doen heb. Da's niet waar.
Heel even wat anders doen tussendoor doet je soms best goed.
Dat doe ik serieus alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En kuchen, hoesten en proesten.
Klopt. Ik kwam afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens bij m'n ouders en toen moest ik van ze gelijk naar het ziekenhuis. Nu antibioticakuur van 2 weken, verplichte afspraken bij KNO-arts en kaakchirurgquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doe ik serieus al. Ik moet echt eens naar de dokter, want al sinds kerstmis verkouden zijn en last van de keel hebben kan niet gezond zijn.
Eindhoven heelt alle wondenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
herman en anne verwikkeld in een normaal gesprek metelkaar, datik datnogmee magmaken
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindhoven heelt alle wonden
Nou, op zoiets zit ik dus ook niet te wachten. Daarom zit ik continu maar van "het gaat wel over johquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Ik kwam afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens bij m'n ouders en toen moest ik van ze gelijk naar het ziekenhuis. Nu antibioticakuur van 2 weken, verplichte afspraken bij KNO-arts en kaakchirurg
Echt lache![]()
de sc wordt echt softquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
herman en anne verwikkeld in een normaal gesprek metelkaar, datik datnogmee magmaken
Komt vast en zeker doordat ik de CRX heb verkochtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
Niet alleen Hermquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Neeh, das pas als Herm normaal tegen mij praat
Mja, veel beter wordt het er niet van kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op zoiets zit ik dus ook niet te wachten. Daarom zit ik continu maar van "het gaat wel over joh".
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt vast en zeker doordat ik de CRX heb verkocht.
Best sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal 'ie het zelf echt niet doorhebben?![]()
1) Ik wil ook in de 1e versnelling kunnen invoegen op de snelweg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=244472923069688576
check die hayabusa in de ankers gaan bij 1:00 met kilometertje of 300
![]()
Je hoort de banden gewoon piepen
Dat zijn minstens twee koeien.quote:
De bandjes zijn wel goed opgepomptquote:
Mwehehe. Ik kijk uit op een kerk en nog een ander lelijk gebouw en de parkeerplaats. Ook niet veel bijzonders dus.quote:
Me 2, succes!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik hoop dat dat bij de CRX ook zo is.
Misschien kom ik samen met pa op de 9de koekeloeren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, voor twee personen gereserveerd bij frau Koch. Mochten er nog meer mensen meewillen dan moeten ze zelf maar even reserveren
Tof!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, voor twee personen gereserveerd bij frau Koch. Mochten er nog meer mensen meewillen dan moeten ze zelf maar even reserveren
Tof!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Misschien kom ik samen met pa op de 9de koekeloeren.
Zondag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
De 9e is wat voor een dag?
Puik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Misschien kom ik samen met pa op de 9de koekeloeren.
zenuwen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Fugie het volgende:
nog 2 daagjes en dan met de opel naar zwitserland
nee, nee wel een creditcard.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Youp het volgende:
[..]
zenuwen?
in bezit van een internationaal anwb lidmaatschap?
propjequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die gast post toch ook altjid in de MC chat
TEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:00 schreef lipje het volgende:
TF,
11 maart mag je de bom droppen in Tilburg....
Mijn god wat een kolereeind voor jequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, met een vriendin van me naar een festival in 013
Ik moet nog omrijden ook om die vriendin op te halenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god wat een kolereeind voor je
Moet wel een heel goed feest zijn danquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet nog omrijden ook om die vriendin op te halenHeb er dan ook twee dagen vrij voor genomen
!
Ensiferum is wel goed te pruimenquote:
jij gaat de achterbank uitproberenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet nog omrijden ook om die vriendin op te halenHeb er dan ook twee dagen vrij voor genomen
!
neuh.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef lipje het volgende:
[..]
jij gaat de achterbank uitproberen
Ik hoop op 14 maart languit in mijn bed te liggen uitslapen. Maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:35 schreef Dangel het volgende:
En ik hoop 14 maart inEindhoven
te zijn.
Zonder Ixora.
Zijn dat je nieuwe medicijnen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:32 schreef Dangel het volgende:
Ixora.
Nee,das een tof ende mooi meisje.quote:
FInse metalquote:
In ruil voor een massage ben ik tot veel bereidquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
FInse metal![]()
Is toch veel te ruig voor jou man?!
korpiklaani en TYR zijn tofquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
In ruil voor een massage ben ik tot veel bereid
Neh,ikvinddebands dieeroptredenbestok,nav wat ikopyoutube heb gezien
alleen toegestaan voor vrouwenquote:
gelukkig maar,ik krijg toch een hernia van jouw voorhoofd te kussen, veel te verbukkenquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
gelukkig maar,ik krijg toch een hernia van jouw voorhoofd te kussen, veel te verbukken
Gelukkig kun je goed herstellen van een herniaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
gelukkig maar,ik krijg toch een hernia van jouw voorhoofd te kussen, veel te verbukken
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Fugie het volgende:
nog 2 daagjes en dan met de opel naar zwitserland
ANWB: gipsvluchten naar Nederland zijn opquote:
En dan nog Fok onderspammen.quote:
Mwoah dat komt wel goed. Heb al heel veel ervaring op de lang latten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
ANWB: gipsvluchten naar Nederland zijn op
succes
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef lipje het volgende:
[..]
En dan nog Fok onderspammen.Verslaafde
Niet eens de tegelvloer van je appartementje in LaFrance?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah dat komt wel goed. Heb al heel veel ervaring op de lang latten.
[..]ik ga pas 14 maart op wintersport. Het was uitverkoop bij de Perry Sport, 60% korting
Nee die lelijke graftegels zijn helaas mijn eigenste.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Niet eens de tegelvloer van je appartementje in LaFrance?
Staan er ook teksten opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee die lelijke graftegels zijn helaas mijn eigenste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |