quote:Like its predecessors - the 1950s Giulietta Spider and 1990s Alfa Romeo Spider - the new for 2006 Alfa Romeo Spider is a unique blend of style, performance and, considering what it offers, affordability.
It's also the first all-wheel drive Alfa Spider. The generously sized two-seater (4396mm long x 1830mm wide x 1367mm high) is complemented by elongated rear lights and four exhaust pipes in keeping with its high-performance temperament.
Inside, the Alfa Spider features automatic dualzone climate control and steering wheel-mounted radio controls. There's switchable Vehicle Dynamic Control (Alfa Romeo's version of the electronic stability program) and cruise control.
Power is by either the 138kW 2.2-litre JTS engine or the more powerful 195kW 3.2-litre JTS.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Luiheid om'm te vertalen staat goed op je CV?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zouden ze in nederland een engelse CV moeten lezen?
En waarom schrijf je hem niet in het nederlands?!
Hoi
Driezits?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef PeuRac het volgende:
het is voor een functie bij een grote bank, waarbij engels gesproken moet worden
Nee 2,5; groter pastte nietquote:
erger van je vriend. die chick kan bijgeleerd hebben...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:34 schreef Xtreem het volgende:
Een goede vriendin van mij woont half samen met haar vriend. Hij heeft een nieuwe baan en mocht een leasebak uitzoeken.
Hij is 'niet zo' masculien, dus ZIJ heeft ZIJN auto uitgezocht (Zwarte A3 sportback tiptronic; ze heeft wel smaak)....
Moet ik dat nou erger vinden van hem of van haar!?
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Helemaal niet erg vinden, hij heeft nu een mooie auto, wat te neuken, en hoeft geen tijd te verspillen om na te denken, goed deal.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ik
Sommige mannen boeien auto's gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je als kerel zelf geen auto kan uitzoeken ben je meer verwijfd dan een chick with a dick denck ik
Op mijn vorige werk moest ook Engels gesproken worden, maar mijn CV was gewoon in het Nederlands en de helft van het sollicitatiegesprek ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef PeuRac het volgende:
het is voor een functie bij een grote bank, waarbij engels gesproken moet worden
een wijze uitspraakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als het maar een lelijk saai kuthok met een selchte reputatie isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Als het me maar van A naar B brengt.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |