Ik wilde de quote kwijt aangezien deze precies aangeeft wat ik vind van het fictieve personage God uit de bijbel. Maar kon zo gauw geen religiebash topic vinden. Het sloeg inderdaad echt nergens opquote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef Dagonet het volgende:
En waarom dan niet?
Die quote van Mark Twain was prima (ken je het gebed van den onwetende van Multatuli?), je eigen inbreng was nutteloos en sloeg nergens op.
Ik heb de indruk dat die TT's alleen worden aangepast als er verschillende achter elkaar worden geopend, omdat Bob-B wil voorkomen dat er vervolgens "Mensen die mensen die mensen die topics openen"-topics komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:13 schreef Ravage het volgende:
Hoe zit het nou met het "mensen die" topic beleid? Ik zie er zo 5 in de topiclijst staan...
Er is geen beleid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:13 schreef Ravage het volgende:
Hoe zit het nou met het "mensen die" topic beleid? Ik zie er zo 5 in de topiclijst staan...
Check.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:15 schreef Elixabete het volgende:
pas de TT is aan. Janetje is verleden tijd
quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef jordeeeh het volgende:
Janetje is niet meer.
ik zie heul geen slotlijstquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Biogarde het volgende:
Je afwezigheid beviel ons prima. Zie slotlijst.
Janetje heeft ze meegenomen als aandenkenquote:
jullie dachten zeker ook dat janetje mij mee had genomen als aandenkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Janetje heeft ze meegenomen als aandenken
In hoofdgroepen uitééngenomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
jullie dachten zeker ook dat janetje mij mee had genomen als aandenken
Ja, ik moest wat hequote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Janetje heeft ze meegenomen als aandenken
Ik vind het niet vrij normaal als TS zich profileert als één of andere lonsdalegast. Hij had ook andere terminilogie kunnen gebruiken i.p.v. Spleetoog, Loempiavouwer en tussen de regels door ook nog even vermelden dat alle turken stinken. Als TS zijn OP aanpast op een dusdanige wijze dat het lijkt alsof het komt van iemand die normaal kan functioneren kandie wellicht weer open.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef House-Musik het volgende:
bob -b?
Zo erg was dat topic toch niet? Zijn zo vaak van dat soort topics
Er loopt een heel mooi topic in FB over deze banner. McDonalds screenadquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:42 schreef Morphis het volgende:
Even over die twee gesloten topics over de McDonalds reclame, waar uit een mijn post is verwijderd: Ik snap heel goed dat dit forum betaald wordt uit advertenties, maar om als mensen vervolgens over van die uiterst irritante pop-up reclames gaan klagen (notabene in KLB) dan maar meteen de topics dicht te gooien lijkt me wat hypocriet. Verder: de tip die ik gaf in mijn verwijderde post (ik zal het wel niet herhalen, stel je voor) betrof geen adblocker. Althans geen programma dat zich specifiek richt op reclames, het is een algemeen beveiligingsprogramma.
Men doet zat met feedback. Feedback heeft als gevolg tig nieuwe fora, andere regels en vele nieuwe ideeen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Morphis het volgende:
Nu ik dat FB topic gelezen heb ben ik nog meer van mening dat het in KLB moet, angezien jullie blijkbaar niks doen met de feedbackMgoed, aangezien ik door (niet) genoemd programmaatje die banner niet eens tegenkom ga ik wel weer verder met lurken.
We krijgen zat over ons heen. Het is maar net hoe je er mee omgaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Morphis het volgende:
Nee, dat las ik ook toen ik het had gepost, het leek alleen wat geprikkeld. Wat ik me kan voorstellen, jullie krijgen vast een hoop shit over je heen
Belachelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
*ff ijsmeis.zip zoeken, heb hem nog ergens*
En geldt dat sowieso niet voor het verwijderen van de posts met het linkje naar het profiel? Want wat de fuck is daar nou weer mis mee. Het enige wat je kunt zien (mocht ie dat uberhaupt zijn) is dat ie uit Groningen komt en dat het een luie student is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat die edit natuurlijk nergens op slaat
Nee, ik denk dat bob-b maar gewoon geen knopjes meer moet hebben. Het is duidelijk dat hij totaal niet weet hoe er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
Die mod komt niet meer terug neem ik aan?
och, een volkomen misplaatste edit actie, en vervolgens nog eens naschoppen en dan verbaasd toekijken dat het escaleert.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou zo erg is het nou ook weer niet
Als member wordt je gebanned als je om die .rar vraagt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jajaja, je kan ZO weer vertellen over kat verminkingen en de grote stoere kerel uithangen. Ga buiten maar even wachten tot de grote mensen klaar zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:48 schreef Thijster het volgende:
gaat mijn topic nog open of niet?
vroeg ik erom dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als member wordt je gebanned als je om die .rar vraagt?
Als mod is het geen probleem?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef Thijster het volgende:
hij had het over een .zip niet over een .rar, dat is weldegelijk een verschil...
Nee dat was edit nummer 2 van Bob-b. Ik bedoel JIJ bent een lul, maar hoe stupide moet je als modje zijn om niet een keer volkomen misplaatst te editten en een kutopmerking in je edit te plaatsen, maar 2 keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef Thijster het volgende:
hmmm, eerst stond er nog .zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |