Het subforum is juist geopend zodat NWS en KLB JvdS ontlast zouden worden. Dus klachten schop ik ook gewoon die kant op en anders zet je ze maar in FB.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:13 schreef TNA het volgende:
JOR
Mag 'ie alsjeblieft gewoon in KLB blijven
Ik vind dat een KLB-topic over dat hele subforum nog wel moet kunnen hoor, dat is anders dan op de zaak met bijbehorende mensen zelf ingaan...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het subforum is juist geopend zodat NWS en KLB JvdS ontlast zouden worden. Dus klachten schop ik ook gewoon die kant op en anders zet je ze maar in FB.
Ik ben het met TNA eensch, en ik ben zo een kwaliteitsuser dat de MODs TNA gelijk moeten geven hierdoor!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat een KLB-topic over dat hele subforum nog wel moet kunnen hoor, dat is anders dan op de zaak met bijbehorende mensen zelf ingaan...
Maar ik mag toch wel klagen over een in mijn ogen overdreven subforum dat je ook niet uit je Active Topicslijst kunt filteren? Ah well. Vanavond schijnt de hele zaak te worden opgelost, dan zal het subforum ook wel weer oplossenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:24 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie het nut van het hele topic niet in als ik eerlijk ben. Had hem zelfs op slot gegooid.
Het is een semi-sensatietopic in de zin van 'Wat heeft Danny nu weer gedoan'.
Welles. Dat er al een topic is is niet erg. Maar een derde wat een ramp, sluiten die handel!quote:Op maandag 4 februari 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je er maar meteen nog een topic bij hoeft te openen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welles. Dat er al een topic is is niet erg. Maar een derde wat een ramp, sluiten die handel!
quote:
Wat, verwacht je een zinnig antwoord?quote:
Neequote:Op maandag 4 februari 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat, verwacht je een zinnig antwoord?
Hmm okquote:
Wast is dit? Bagger ? Het is gewoon een topic geschreven in semi-ONZ stijl. Het is een klacht, en ik zoek nog geen oplossing dus een topic in DIG wil ik dan nog niet doen. Ik wou gewoon lekker mijn gal spuwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:54 schreef Biogarde het volgende:
Bagger. Mocht je echt hulp willen, dan kun je een topic openen in DIG.
Zou dan wel je OP een beetje aanpassen
Coño man, het was gewoon een waardeloze OP die bagger aantrok.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Wast is dit? Bagger ? Het is gewoon een topic geschreven in semi-ONZ stijl. Het is een klacht, en ik zoek nog geen oplossing dus een topic in DIG wil ik dan nog niet doen. Ik wou gewoon lekker mijn gal spuwen.
Dat idd. En m'n sluitpost was toch helder?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Coño man, het was gewoon een waardeloze OP die bagger aantrok.
Oja want als iemand technische termen bij een (wat serieuserequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:11 schreef Bob-B het volgende:
Wellicht, omdat zelfs met het woordenboek chinees erbij niemand er wat van zal snappen?
ownee hij mag me nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
T was ook een kuttopic, maar t gaat erom dat ie als reden de termen opnoemt... Zeg dan gewoon baggerslotje
En bovendien B-B
Gelukkig reageer je ook op de rest van de tekst. Sadfacequote:
Hij drinkt Baron bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:11 schreef jordeeeh het volgende:
Wannabe gangster? Misschien is TS wel echt een gangsterIk zou oppassen nu hoor
Heb jij dat bedacht? Ik vind het eigenlijk gewoon onderdeel van KLB.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:00 schreef Bob-B het volgende:
voortaan geen mensen die topics meer
tvp, het viel mij ook op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb jij dat bedacht? Ik vind het eigenlijk gewoon onderdeel van KLB.
Zet je topics per pagina op 2.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:04 schreef Bob-B het volgende:
Ik vind het schijtvervelend als er 4 topics staan onder elkaar
Wat was de conclusie?quote:en deze discussie is eerder gevoerd.
Dat tig "mensen die" topics niet gewenst is, vooral als het daaruit voortvloeiende resultaat is dat er topics gaan komen met "mensen die mensen die in hun TT" en dan steeds een extra mensen die ervoor en daar liep het vorige maand wel op uit, dus geen mensen die topics meer, en één kan het nog, vond drie al te veel, maar de vierde was de druppel, dus pas ik ze allemaal aan om consequent te zijn. Zo moeilijk is het niet om een normale TT te verzinnen die de lading dekt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zet je topics per pagina op 2.
[..]
Wat was de conclusie?
Het lijkt wel of er de laatste tijd een strafregime in KLB heerst, bagger bestrijden is goed maar ik vind het nogal doorslaan. Helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat tig "mensen die" topics niet gewenst is, vooral als het daaruit voortvloeiende resultaat is dat er topics gaan komen met "mensen die mensen die in hun TT" en dan steeds een extra mensen die ervoor en daar liep het vorige maand wel op uit, dus geen mensen die topics meer, en één kan het nog, vond drie al te veel, maar de vierde was de druppel, dus pas ik ze allemaal aan om consequent te zijn. Zo moeilijk is het niet om een normale TT te verzinnen die de lading dekt.
Je opent een topic, dat helemaal nergens op lijkt, echt om te janken, het eerste wat ik denk: "mijn belastinggeld, wat doe jequote:
Moet je een andere hoer zoeken vla'tje.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:19 schreef Rozevla het volgende:
Een klacht voor janetje :
De seks was niet goed vannacht
Ja eentje die wel pijpt !quote:Op zondag 10 februari 2008 16:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je een andere hoer zoeken vla'tje.
I don`t give a shitquote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef Bob-B het volgende:
Look on it from the bright site: you got way more positive feedback than what would be possible in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |