Dat dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:26 schreef Goochie het volgende:
Ik zal 'm maar even inkoppen: ik denk dat je je huiswerk Nederlands ook hebt overgeschreven.
Nee joh ik heb kein Nederlands meer, eigenlijk stiekum nog welletjes maar ik hoef dan zo niet meer te komen want ik was zo uber gutt lol.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:26 schreef Goochie het volgende:
Ik zal 'm maar even inkoppen: ik denk dat je je huiswerk Nederlands ook hebt overgeschreven.
Wat lul je nou met je Duitser gek kind! jij jij onbeschaafd persoon! En als je niet op de OP wilt reageren kan je zo beter maar niksjes zeggen JA!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:25 schreef Emimich het volgende:
Opbokkken Duitsrer.
doe nou maa r niet alsof je slim en arrogand benquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je Duitser gek kind! jij jij onbeschaafd persoon! En als je niet op de OP wilt reageren kan je zo beter maar niksjes zeggen JA!
Ja je hebt helemaal gelijkjes! echt spelfoutjes maken is echt zo uber niet geniaal ofzo jeweets !!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:33 schreef crossover het volgende:
Godver wat is dat toch met die spelfouten hier![]()
En wie ben jij nou weer, omhooggevallen plebejer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef Goochie het volgende:
arrogant!!!
Omg lol ga jij fftjes snel weg zo uit mijn topicje !! want je verziekt das sfeertje hier!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer, omhooggevallen plebejer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Omg lol ga jij fftjes snel weg zo uit mijn topicje !! want je verziekt das sfeertje hier!!
457 (gemiddeld 2 per dag)
hahahaha aightquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef Curri het volgende:
[..]
Aantal posts: 1.648 (gemiddeld 4 per dag)![]()
juistem... en check alle voedingskabels eens na...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:31 schreef speknek het volgende:
Uit elkaar halen en ontstoffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |