Hij drinkt Baron bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:11 schreef jordeeeh het volgende:
Wannabe gangster? Misschien is TS wel echt een gangsterIk zou oppassen nu hoor
Heb jij dat bedacht? Ik vind het eigenlijk gewoon onderdeel van KLB.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:00 schreef Bob-B het volgende:
voortaan geen mensen die topics meer
tvp, het viel mij ook op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb jij dat bedacht? Ik vind het eigenlijk gewoon onderdeel van KLB.
Zet je topics per pagina op 2.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:04 schreef Bob-B het volgende:
Ik vind het schijtvervelend als er 4 topics staan onder elkaar
Wat was de conclusie?quote:en deze discussie is eerder gevoerd.
Dat tig "mensen die" topics niet gewenst is, vooral als het daaruit voortvloeiende resultaat is dat er topics gaan komen met "mensen die mensen die in hun TT" en dan steeds een extra mensen die ervoor en daar liep het vorige maand wel op uit, dus geen mensen die topics meer, en één kan het nog, vond drie al te veel, maar de vierde was de druppel, dus pas ik ze allemaal aan om consequent te zijn. Zo moeilijk is het niet om een normale TT te verzinnen die de lading dekt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zet je topics per pagina op 2.
[..]
Wat was de conclusie?
Het lijkt wel of er de laatste tijd een strafregime in KLB heerst, bagger bestrijden is goed maar ik vind het nogal doorslaan. Helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat tig "mensen die" topics niet gewenst is, vooral als het daaruit voortvloeiende resultaat is dat er topics gaan komen met "mensen die mensen die in hun TT" en dan steeds een extra mensen die ervoor en daar liep het vorige maand wel op uit, dus geen mensen die topics meer, en één kan het nog, vond drie al te veel, maar de vierde was de druppel, dus pas ik ze allemaal aan om consequent te zijn. Zo moeilijk is het niet om een normale TT te verzinnen die de lading dekt.
Je opent een topic, dat helemaal nergens op lijkt, echt om te janken, het eerste wat ik denk: "mijn belastinggeld, wat doe jequote:
Moet je een andere hoer zoeken vla'tje.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:19 schreef Rozevla het volgende:
Een klacht voor janetje :
De seks was niet goed vannacht
Ja eentje die wel pijpt !quote:Op zondag 10 februari 2008 16:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je een andere hoer zoeken vla'tje.
I don`t give a shitquote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef Bob-B het volgende:
Look on it from the bright site: you got way more positive feedback than what would be possible in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |