quote:Op zondag 10 februari 2008 16:10 schreef Rozevla het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein roze vla`tje was, leefde ik de hele dag op crackers van LU kaas en american filet erop![]()
Na een heel wat jaren dit niet meer te hebben gegeten besloot ik in een gekke bui in de supermarkt weer een pak LU crackers aan te schaffen in de combinatie met filet american en plakjes kaas![]()
Maar nu ik dit eet vind ik het helemaal niet meer zo spannend als vroeger![]()
Net zoals disneyland parijs in mijn jeugd jaartjes tantoe groot leek ben ik in een middag door het hele park al heen![]()
Mijn jeugd herrineringen, wat doe je bradda
Dat van die wolkjesquote:Op zondag 10 februari 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
De wolkjes in Mario Bros 1 zijn het zelfde als de bosjes maar dan in een andere kleur
[ afbeelding ]
Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld
Adriaan speelde in de eerdere seizoenen de baron
Wie heeft er nog meer
WAT DOE JE?!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
De wolkjes in Mario Bros 1 zijn het zelfde als de bosjes maar dan in een andere kleur
[ afbeelding ]
Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld
Adriaan speelde in de eerdere seizoenen de baron
Wie heeft er nog meer
Dat van mij heeft geen zandbak meerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:46 schreef Misstique het volgende:
Ik liep laatst over mn oude schoolplein en die leek toen ik jong was toch echt veul groter dan nu in werkelijkheid blijkt.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef Lyzio het volgende:
Als je na je schooltijd nog eens naar je oude basisschool gaat lijkt alles veel kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |