Dat met die puistjesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ Iphone fanboys > ik lees net dat je de iphone in de VS voor ongeveer 250euro kan krijgen. is dat ding dan gebruiksklaar voor NL of moet je er dan eerst nog een puisterige hacker op los laten
nou dan haal ik er een en laat ik hem via jouw contacten wel hackenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat met die puistjesmaar tegenwoordig schijnt elke mongool het binnen een minuut of drie te kunnen dus wat dat betreft
Nog een paar maandjes wachten dan haal ik er ook weer 1
wat doe je dan bij BoFquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik speel helemaal geen BF2![]()
Morgeeeeeee
Nou dan geld voor jou ook;quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel heul geen Battlefield 2
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel heul geen Battlefield 2
Gezelligheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou dan geld voor jou ook;
Leg eens uit wie je bent en wat je hier doet! TJAKKA!!
Jou in de gaten houden, opdracht van je vriendin. Krijg er geld voorquote:
zit AL Gore er ook in?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef RudyCarell het volgende:
Nee maar echt jongens... Rambo... GORE GALORE! Wat een special effects!![]()
wist ik al jarenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef RudyCarell het volgende:
Nee maar echt jongens... Rambo... GORE GALORE! Wat een special effects!![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben er al achter gekomen, was wel lachen om met vista te klooien in VM PC 2007![]()
Na de "installatie" van vista gelijk een BSOD![]()
Ik image checken, die deed et perfrect. Begin ik opnieuw met de "installatie" van vista.
Na 2de reboot in VM PC 2007 weer een BSOD![]()
![]()
En nee ik heb geen defecte hardware in me pc zitten.
Nu weet ik zeker dat Vista voorlopig nog niet op mijn pc komt. Als ie in VM PC 2007 een BSOD oplevert![]()
enige wat ik nog speel is inf onlyquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:49 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond BF2 eens aanslingeren, is het Inf only of met de APC?
* handje schudtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:Ook eens voor de gezelligheid ziekies thuis..
PHP en SQL dan ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar je hostingpakket aan moet voldoen om Joomla goed te kunnen draaien? SQL DB, etc.? Thanks.
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
PHP en SQL dan ben je al een heel eindIk denk dat er geen enkele prof. hoster meer is waar het niet mogelijk is om Joomla te hosten
Gourmetten met Kevin
klopt ik had ook een server waar niks op stond, maar na een lief mailtje wilden ze het wel effe installeren voor mequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...
@ frankie
Ik ken wel een goede die het allemaal aan je kan aanbieden..
Goed geantwoordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ouwhoeren/spammen en hier hoef ik me niet te schamen voor me seksualiteit
Pcextremequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar je hostingpakket aan moet voldoen om Joomla goed te kunnen draaien? SQL DB, etc.? Thanks.
Haha ja tis voor een maatje van me maar als ik er niet uitkom dan bel ik wel 0900-ursel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...
@ frankie
Ik ken wel een goede die het allemaal aan je kan aanbieden..
Ook wel een goede. Draait de BoF! site ook bij.quote:
Om een of andere reden twijfel ik wel aan die 2..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ow ja, heb gister me contract getekend bij Gilson. Dus vanaf maandag werk ik 4 dagen in de week en ga ik 1 dag naar school. En dat voor minimaal een half jaar. Als het de 1ste maand echt 10x niks is, kan ik gewoon stoppen zonder gezeik. Maja daar ga ik niet vanuit.... En dan werk ik dus in een magazijn bij het logistieke gedeelte en leer ik ook inkopen, althans dat is me functiebeschrijving..
Nou maar hopen dat ze zich eraan houden, want dan kan het nog wat worden
Maar geen Joomla meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ja tis voor een maatje van me maar als ik er niet uitkom dan bel ik wel 0900-ursel.
[..]
Ook wel een goede. Draait de BoF! site ook bij.
Kom nou.. dat alleen omdat ik ben gestopt met me hbo.. Zat in die periode in een behoorlijke dip maja mezelf gaan uitleggen hier heeft geen zinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Om een of andere reden twijfel ik wel aan die 2..
17.30quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier nog één en ik moet nog tot 17:00 uur
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef FJD het volgende:
Net beetje door de bossen gereden op de mountainbikeWel geinig
Nu worden we zeker kampioen volgend jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef FJD het volgende:
Van Basten wordt nieuwe trainer Ajax
Gefeliciteerd allemaal!
Racefietsen is ook mooi manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Lekker heh? Fuck die racefietsen man, das voor cono'sNiets mooiers dan een beetje raggen door de bossen, back to nature
![]()
http://youtube.com/watch?v=JBxqUQa7jUo&feature=related
Die in de duinen van Noordwijk is wel kicken..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Racefietsen is ook mooi manDe snelheid en de flow waar je inkomt is echt geniaal
Maar dat MTBen is wel kick
Heb hier in de buurt een klein parkje gevonden maar dat heeft niet heel veel snelle stukken. Een wat langer stuk van een meter of 500 is alles wat er breed en heuvelachtig genoeg is voor echte snelheden, de rest toch teveel single track. Zondag eens kijken bij het parcours van Noordwijk of Zoetermeer
Maar goed, uiteindelijk wil ik gewoon hardlopen![]()
![]()
Lees dat t vooral technisch moeilijk is en dat er maar een klein deel onverhard is (4km van de 11km) dus ik twijfel nog even. Zoetermeer heeft wel een erg gaaf parcours zo te zien zegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef ursel het volgende:
Die in de duinen van Noordwijk is wel kicken..
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees dat t vooral technisch moeilijk is en dat er maar een klein deel onverhard is (4km van de 11km) dus ik twijfel nog even. Zoetermeer heeft wel een erg gaaf parcours zo te zien zeg
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:25 schreef FJD het volgende:
Ik wil gewoon zoals op je filmpjeNu ben ik niet zo'n held maar ik wil gewoon knallen, tempo maken en gaan. Dat gemiereneuk om een paar boompjes heen is niets voor mij. Daar komt te weinig adrenaline bij vrij
Goed idee, dat niemand daar nog op is gekomen!quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed idee, dat niemand daar nog op is gekomen!
Ben je in clubkleuren?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
Nog even een bak pleur pakken en dan op weg naar de wereldbekerwedstrijden in Thialf
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je in clubkleuren?Dan zien we je misschien op TV
Des te beterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
Denk het niet, zit bij de finish, waar ook de camera opstelling staat
Ja! De...ow kut. Nee dan niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Binnenkort denk de Nokia N95 8gb halen![]()
Iemand andere alternatieven behalve de Iphone
Ik zou gaan voor een telefoon die een schermpje heeft die bestand is tegen hoekpunten van tafels..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Binnenkort denk de Nokia N95 8gb halen![]()
Iemand andere alternatieven behalve de Iphone
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een telefoon die een schermpje heeft die bestand is tegen hoekpunten van tafels..
AUCH tering hee..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Damn vanmiddag tijdens de wedstrijd van Birmingham City - Arsenal heeft Taylor het been van Eduardo gebroken.
Filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel lang schorsen, wat een idioot
volgens mij was dat reuser..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AUCH tering hee..
Doet me denken aan Splinter bij Ajax.. of hoe heet hij ook al weer?
Fer.... FUCK YOU!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:52 schreef FJD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=YOGMcg-yWOE
Deze?
Ja inderdaad, het was Reuser.. stond met grote foto op voorpagina en in de panorama. tering die was ook smerig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij was dat reuser..
ergens @ de cornervlag
ik werd misselijk en ben weggelopen toen ik dat zag
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:07 schreef Incolumis het volgende:
Fer.... FUCK YOU!
Twente een achterstandsregio
Hij heeft wel gelijk. Net zoals Brabantquote:Op zondag 24 februari 2008 02:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Fer.... FUCK YOU!
Twente een achterstandsregio
die Randstadters zijn zo in zichzelf gekeerd he, Twente heeft de grootste bevolkingsdichtheid na de Randstadquote:Op zondag 24 februari 2008 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Net zoals Brabant
allebei in de bios gekeken, goeie films welquote:Op zondag 24 februari 2008 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net The Kingdom en Bourne Ultimatum gekeken, leuk middagje
Nu ff sport kijken en kijken wat de voetbaluitslagen zijn. Kijken of ik nog wat puntjes erbij heb, volgens mij is dit weer zo'n drama weekend
Als het Oosten een achterstandsregio is dan ben jij dus onze kansenjongere!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef Incolumis het volgende:
die Randstadters zijn zo in zichzelf gekeerd he, Twente heeft de grootste bevolkingsdichtheid na de Randstad
ten eerste: ik ben niet jong!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het Oosten een achterstandsregio is dan ben jij dus onze kansenjongere!
Hmmm moeilijk! Je valt iig niet in het stereotype van kansenjongere; die geven de omgeving altijd de schuld in plaats van zichzelf. Tel daarbij op dat je niet jong bent en er is nog maar 1 benaming mogelijk; kansloze bejaardequote:Op zondag 24 februari 2008 21:44 schreef Incolumis het volgende:
ten eerste: ik ben niet jong!
ten tweede: ik krijg genoeg kansen! (ik verpruts ze alleen altijd)
ten derde: Fer, STERF!
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk! Je valt iig niet in het stereotype van kansenjongere; die geven de omgeving altijd de schuld in plaats van zichzelf. Tel daarbij op dat je niet jong bent en er is nog maar 1 benaming mogelijk; kansloze bejaarde
Wanneer gaan we weer eens knallen Inco? Maandag en woensdag zijn m'n opties
grrrrrquote:Op zondag 24 februari 2008 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom wij hebben gelijk
Randstad
Waar blijft JP?
brabant ligt dichter bij dordrecht dan groningenquote:Op maandag 25 februari 2008 05:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grrrrr![]()
Hoe dichter bij dord.. hoe rotter het wordt!![]()
Zoiets?
Mario kartquote:Op maandag 25 februari 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
Zo, WiiPlay besteld en Wii Mario Kart in de pre-order
eeuuhh.. ja.. eeuuhh. Bij mij maar..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef FJD het volgende:
Morgen vrij, dinsdag quality time, woendag vrij, donderdag Feyenoord - Zwolle (Urs; bij jou of bij mij?), vrijdag bier in Rotterdam, zaterdag 4 jaaren dan is t alweer voetbalzondag
Laten we woensdag maar kijken dan
Is die in het engels of japans? Of kun je kiezen?quote:
Zowel Engelse als Japanse stemmen en Engelse ondertiteling.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is die in het engels of japans? Of kun je kiezen?
Oh en seizoen 2 welke saga zijn dat?
quote:
Whehe.. je heb het er moeilijk mee gehad he dat FOK! down was..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef Sickert het volgende:
Wat kosten die per box?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef FJD het volgende:
Morgen vrij, dinsdag quality time, woendag vrij, donderdag Feyenoord - Zwolle (Urs; bij jou of bij mij?), vrijdag bier in Rotterdam, zaterdag 4 jaaren dan is t alweer voetbalzondag
Laten we woensdag maar kijken dan
Jij vast niet, kwam je eindelijk weer eens aan werken toequote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Whehe.. je heb het er moeilijk mee gehad he dat FOK! down was..
Ik heb een back-up forum..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Jij vast niet, kwam je eindelijk weer eens aan werken toe
Kom je daarvoor nog wel ff spelenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
vette DDOS attack was dat he![]()
owja > ik ga een weekendje naar kaapstad!! over twee weekjes al!!![]()
quote:
Daarvoor moest je bij Frank zijn. niet bij mij..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK zo snel up and running was
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kom je daarvoor nog wel ff spelen![]()
![]()
Heb je berichtje gestuurd
¤ 22,- per seizoen bij DVD Pacific.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef Sickert het volgende:
Wat kosten die per box?
Da's niet eens zo heel duur. Hmm, toch ff kijken...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 22,- per seizoen bij DVD Pacific.
Idd en het zijn echt hele mooi boxen. Zit een boekje bij met veel info over de good en bad guys en een beschrijving van elke episode.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's niet eens zo heel duur. Hmm, toch ff kijken...
Dat is al van een tijdje terug man.. was bij mij in de achtertuinquote:Op maandag 25 februari 2008 18:47 schreef ursel het volgende:
WTF is dit nou weer?Fer, als je voortaan weer vol trots komt vertellen dat je bent wezen fiesten, meld er dan wel bij dat het een moterfiets betreft..
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:22 schreef ursel het volgende:
eeuuhh.. ja.. eeuuhh. Bij mij maar..
Wordt het op TV uitgezonden dan??
802 meter.. in 2 minuten te lopen..quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]Bij RTL7
Viro, dan drop ik donderdag even je Xbox spellen af. Ben toch in de buurt
Dus jij bent diegene onder dat masker..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is al van een tijdje terug man.. was bij mij in de achtertuin
Je moet ook Vista nemen...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:48 schreef Sickert het volgende:
*post vanaf windows clean install zonder nog maar 1 driver geinstalleerd te hebben*
4e x windows install en elke keer fuck ik de zooi up omdat ik mn usb headset niet aan de praat krijg
en die is nog wel van microsoft zelf
onder Vista zijn er nog meer problemen meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ook Vista nemen...Nergens last van..
Nou succes dan maar..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
onder Vista zijn er nog meer problemen mee
ik hoef nu alleen een stukje tekst van de registry te updaten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Ach ja wielrennenEen groot teringzooitje, geloofwaardigheid is allang weg
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vista
Draait al maanden perfect hier
Ik kijk Thomas trein bijna dagelijks..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
@ Dragonball Z crap... Leuk man![]()
Maar even serieus, kijken jullie die kiddieshit echt... Kan het me moeilijk voorstellen, maar goed...
Dragonball Z is geen "kiddy shit"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Maar even serieus, kijken jullie die kiddieshit echt... Kan het me moeilijk voorstellen, maar goed...
Breezah!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dragonball Z is geen "kiddy shit"![]()
Jij bent een Breezer
Jij kan beter in Duitsland gaan wonenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Ach ja wielrennenEen groot teringzooitje, geloofwaardigheid is allang weg
Ik wilde het niet zeggen maar ik denk eigenlijk precies hetzelfde... mijn neefje van 6 is er gek van ..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Dat is ook wel zo maar het wielrennen is wel erg uit de hand gelopen. Ik was er enorm van overtuigd dat met de verklaringen voor e tour 2007 dat alles beter zou worden. Niets was minder waar helaas en ik was enorm teleurgesteld. En het erge is dat het maar niet onder controle lijkt te komen. Enige oplossing is de ASO en de UCI opdoeken! Prutsers!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Jij kan beter in Duitsland gaan wonen![]()
Alsof het bij andere sporten allemaal even netjes is
Precies ASO & ICU er allebei uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:38 schreef jpjedi het volgende:
Dit is toch niet te geloven? Dat ze beide organisaties eens op laten bokken. Mooiste koers van het jaar!
Uhm, ja elke week. Goed Dragonball Z heb ik al heel lang niet meer gezien, maar vond het wel leuk. Ik kijk nu naar andere series, maar dat komt op hetzelfde neer (voor jullie leken dan).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
quote:· In 1993, Chinese pilots flying a U.S.-made MD-80 were attempting to land in northwest China. The pilots were baffled by an audio alarm from the plane's ground proximity warning system. A cockpit recorder picked up the pilot's last words: "What does 'pull up' mean?"
Zat er een vrouw achter het stuurquote:
Jij met kinderzitjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef ursel het volgende:
[..]Als van de zomer blijkt dat een stelletje zuiplappen de berg ook moeiteloos opkomen al helemaal..
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ursel moet het bier naar boven rijden met de auto
Als er geen bier boven op ons wacht komen we echt niet hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wil bij de echte mannen horen, dus ik ga ook fietsen.
![]()
Sanne zal de bezemwagen besturen..
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mag ook. Maar als Sanne in de bezemwagen en daar is ook het bier, dan ga ik wel vlak voor de bezemwagen rijden
Dat is ook niet belangrijk als dat bier maar koud isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...
Uhm, zij hoeft van mij ook niet geil te worden hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...
Max 1.5 komt overeen met een snelheid van 10 km/u minimaal..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, zij hoeft van mij ook niet geil te worden hoor
Als zij gewoon wat harder die berg op rijdt (wat wel zal moeten, aangezien ik niet denk dat de overige weggebruikers het prettig zullen vinden als iemand met 10km/u die berg op sukkelt) dan ga ik ook wel wat harder rijden. Ik ben niet van plan om er 2 uur over te doen. 1,5 uur max. (hoop ik)
Wtf.. 145 eurie voor een accu??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer eens bij de Peugeot dealer geweest
Nu was m'n accu op sterven na dood dus een nieuwe. Kosten: ¤ 145,-
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accuquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar blijven JP en Kevin met de opmerking dat ik veel beter naar een particuliere garage kan gaan.
[Flauwe modus]quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[Flauwe modus]Geen I-phone?[\flauwe modus]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[Flauwe modus]Geen I-phone?[\flauwe modus]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accu![]()
![]()
tis goddomme geen nieuwe gearbox die je nodig hebt![]()
nouja, als je van die tekenfilmpjes kijkt kan je ook niet anders verwachten
Hoi JP en Kevinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accu![]()
![]()
tis goddomme geen nieuwe gearbox die je nodig hebt![]()
nouja, als je van die tekenfilmpjes kijkt kan je ook niet anders verwachten
Nicequote:
Ook de 8gb versie?? Mag hopen dat ik de mijne niet hoef terug te brengenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice
De mijne heb ik hopelijk deze week weer terug. Finally
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:46 schreef ursel het volgende:
[..]
[Flauwe modus]
Nee, eentje met een brak scherm
[\flauwe modus]
Yep ook de 8gb versie. Geweldig apparaatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ook de 8gb versie?? Mag hopen dat ik de mijne niet hoef terug te brengen
Ow dus ik kan jou wel advies vragen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep ook de 8gb versie. Geweldig apparaat
Route66 erop
Ik heb de mijne zelf gesloopt door tegen een tafel aan te lopen
voeg mij ook maar toequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de kosten voor het verwijderen en plaatsen van de accu's he
Waar blijven JP en Kevin met de opmerking dat ik veel beter naar een particuliere garage kan gaan.
En dat is weer jou goed recht..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voeg mij ook maar toe
accu is 70 euro, inbouwen is 2 schroefjes loshalen, de plus en min los, en voila, de accu iseruit, is nog geen 10 minuten werk.
ik heb mijn oude peugeot ook eens bij de dealer voor een apk gedaan, 1600 euro, ging ik naar een particuliere garage, 720 euro. als jij zo veel geld kwijtwilt voor zo'n simpel klusje, da's jou goed recht, maar ik verklaar je voor gek
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de kosten voor het verwijderen en plaatsen van de accu's he
En het ergste van alles is dat die gasten dan nog gaan staken ook dat ze meer willen verdienen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!
Man die garage eigenaar lacht zijn lul uit zijn broek met jou!! accu is verdorie een beugel en twee polen aansluiten. Dat peugeotje kan met een 55 AH accuutje af van 45 euro. Als je je fietsbel kan vastschroeven kan je ook een accu vervangen.
Sorry hoor maar dit is echt oude vrouwtjes gedrag.. Ze hebben je gewoon een werkuur aangerekend.
Whehehe achja m'n auto rijd in ieder geval weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!
Man die garage eigenaar lacht zijn lul uit zijn broek met jou!! accu is verdorie een beugel en twee polen aansluiten. Dat peugeotje kan met een 55 AH accuutje af van 45 euro. Als je je fietsbel kan vastschroeven kan je ook een accu vervangen.
Sorry hoor maar dit is echt oude vrouwtjes gedrag.. Ze hebben je gewoon een werkuur aangerekend.
Dat magquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ow dus ik kan jou wel advies vragen??![]()
Met route 66.. dan betaal je toch eenmalig een bedrag voor dat route 66? Of betaal je per ' map' ?
Geloof dat je ook nokia maps hebt maar dat werkt weer heel traag ?
Is Route 66 beter dan TomTom... Heb nu TomTom op me n73... En google maps... En Nokia maps...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag
Ehm ja Route66... Usenet
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag
Ehm ja Route66... Usenet
Keun huissie trouwens..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
films downloaden, ok da's legaal, maar programma's downloaden?!?!
Nee maar TomTom schijnt niet lekker te werken op de N95 en hij is ook niet officieel compatible.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is Route 66 beter dan TomTom... Heb nu TomTom op me n73... En google maps... En Nokia maps...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Keun huissie trouwens..
Waar ga je nu heen dan?
Ook naar het westen..![]()
Lol. Zo was ik het ook gewend inderdaad. Lampjes verwisselen, vloeistoffen bijvullen etc deed ik wel zelf omdat ik daarvoor niet een uur wil wachten bij de garage. Bij Audi kom je als leaserijder echt op de tweede plaats en ik heb echt de schurft aan dat lamlendig wachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank denkt gewoon dat hij een lease auto heeft
Ik ga namelijk zelfs voor het vullen van me ruitenwisvloeistof naar de garage
Is goedquote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]Bij RTL7
Viro, dan drop ik donderdag even je Xbox spellen af. Ben toch in de buurt
Eigenlijk zou de NOS het uit moeten zenden als alternatief voor de Tour de Francequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef ursel het volgende:Als van de zomer blijkt dat een stelletje zuiplappen de berg ook moeiteloos opkomen al helemaal..
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
Morgen denk ik weer ff een rondje pwnen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
Ik wil bij de echte mannen horen, dus ik ga ook fietsen.
![]()
Dus nu istie total loss? Zonde hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer eens bij de Peugeot dealer geweest
Nu was m'n accu op sterven na dood dus een nieuwe. Kosten: ¤ 145,-
Mensen die Frank nog steeds op z'n hypocriete gedrag rondom downloaden proberen te wijzenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef Incolumis het volgende:
films downloaden, ok da's legaal, maar programma's downloaden?!?!
quote:
Die maken tegenwoordig toch overal al een film van bedoel je??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NOS het uit moeten zenden als alternatief voor de Tour de France![]()
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
Staat er nu eigenlijk al echt een datum vast? Dan kan ik ff vrij prikken e.d.
Niet de marathon van R'dam lopen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.
Dat komt overigens ook wel goed uit omdat de datum in 1e instantie op het weekend van 28 september stopt maar omdat ik de marathon van Rotterdam niet kan lopen, en m'n eerste marathon zeker niet in Amsterdam plaats gaat vinden wil ik dat weekend graag de marathon van Berlijn lopen
Mijn voorkeur zou dan uit gaan naar bv. het weekend van 10/11 oktober.
Dan kan ik niet, ik heb dan de FoD lan. Die is altijd het 2de weekend, mocht het dit jaar het eerste weekend worden dan kan ik de 10/11 echt die berg niet opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.
Dat komt overigens ook wel goed uit omdat de datum in 1e instantie op het weekend van 28 september stopt maar omdat ik de marathon van Rotterdam niet kan lopen, en m'n eerste marathon zeker niet in Amsterdam plaats gaat vinden wil ik dat weekend graag de marathon van Berlijn lopen
Mijn voorkeur zou dan uit gaan naar bv. het weekend van 10/11 oktober.
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef ursel het volgende:
Niet de marathon van R'dam lopen??
Ga je nu afhaken??
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan kan ik niet, ik heb dan de FoD lan. Die is altijd het 2de weekend, mocht het dit jaar het eerste weekend worden dan kan ik de 10/11 echt die berg niet op
Kunnen we niet in een andere periode? Ergens begin augustus ofzo? Ik ga liever niet voor maar 2 dagjes helemaal naar frankrijk, dan wil ik liever wat langer blijven...
Weekend 14 sept klinkt ook wel goed trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsIk kan geen 500m meer lopen zonder dat m'n scheenbenen enorme pijn gaan doen. Vandaar ook dat ik ben gaan fietsen, daar heb je niet dezelfde belasting op je scheenbeen.
[..]
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?Geef mij dan maar het weekend van 14 september.
Laten we maar een beetje kijken hoe alles loopt, als het qua tijden echt slecht uitkomt dan schrap ik Berlijn wel voor Amsterdam of voor New York![]()
Als we op zondag omhoog gaan, blijf ik zeker langer, aangezien ik wel een biertje wil drinken en om me op zaterdag klem te zuipen zie ik ook niet zo zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef FJD het volgende:
Het maakt de prestatie wel groter natuurlijk! Laten we dus voorlopig inzetten op het weekend van 14 september waarbij de officiële beklimming op zondag plaats gaat vinden. Daarom heen kunnen we nog overleggen over langer verblijf e.d..
Oe.. dat heb ik dan denk gemist van je poot..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsIk kan geen 500m meer lopen zonder dat m'n scheenbenen enorme pijn gaan doen. Vandaar ook dat ik ben gaan fietsen, daar heb je niet dezelfde belasting op je scheenbeen.
[..]
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?Geef mij dan maar het weekend van 14 september.
Laten we maar een beetje kijken hoe alles loopt, als het qua tijden echt slecht uitkomt dan schrap ik Berlijn wel voor Amsterdam of voor New York![]()
Zuipen en fietsen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als we op zondag omhoog gaan, blijf ik zeker langer, aangezien ik wel een biertje wil drinken en om me op zaterdag klem te zuipen zie ik ook niet zo zitten
We komen er wel uit, eerst maar eens kijken wat de rest wil
Ik voel het alleen bij het hardlopen dus (gelukkig) niet in het dagelijkse leven, dat zou wel een drama zijn. Nu is het alleen kut voor m'n hardloopschema. Ach ja, we zullen vrijdag zien. Mijn gok cq. internetdiagnose is dat ik twee maanden niet mag hardlopen en daarna weer op een beginnersschema moet lopen (waar ik dus vorig jaar mee begon; 1 minuut lopen-1 minuut rennen-1 minuut lopen etc. etc. en dat voor wel een hele 20 minutenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:59 schreef ursel het volgende:
Oe.. dat heb ik dan denk gemist van je poot..
Sterkte dan maar..
Al die doemdenkers die denken dat we hier in Nederland ook een kredietcrisis gaan krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
Dollar gedaald door de 1,50 grens voor 1 euro.... olie op 101 USD... Na de renteverlaging was er even rust en nu klettert hij weer lekker verder. Niet goed jongens.![]()
Ach zolang de EU 70% van de handel binnen de grenzen heeft lijkt het me dat het effect wel zal meevallen. Zal best een tik krijgen maar ik zie geen situatie ontstaan zoals in de US. Waarom het effect op onze huizenmarkt zou hebben vind ik erg ver gezocht..quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die doemdenkers die denken dat we hier in Nederland ook een kredietcrisis gaan krijgenIk zag pas zelfs een analist in Nova verkondigen dat de huizenmarkt in Nederland wel eens op dezelfde manier in zou kunnen storten
Ach ja, de economie zal wel een tik krijgen maar zodra de VS een nieuwe president heeft en terug komt uit Irak dan trekt het wel weer recht
Ja maar jij zit in India en wij in NLquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach zolang de EU 70% van de handel binnen de grenzen heeft lijkt het me dat het effect wel zal meevallen. Zal best een tik krijgen maar ik zie geen situatie ontstaan zoals in de US. Waarom het effect op onze huizenmarkt zou hebben vind ik erg ver gezocht..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in India en wij in NL![]()
mogguh
IK geloof jequote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je wel een punt inderdaad.![]()
Maar geloof me.. ik ben financieel echt niet gevestigd in India. Betaal wel mijn belasting In India maar krijg het grootste deel betaald in NL en heb mijn aandelen allemaal op de AEX.
Huizenmarkt specifiek.. tja ik hoop ooit nog iets aan een erfenis over te houden.
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Echter mocht je ng wat willen bestellen in de US of in landen die gekoppelde valuta hebben, dan is het nu je kans.
ebay store of andere webshop? Meestal bieden ze wel giftwrapping aan en kun je het voor 50 dollar waarde als gift laten versturen. Moet je wel vragen geen invoice in de doos te doen maar enkel een pakbon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped worden![]()
leuk jekkie van de north face, in NL 699 euro in de US 499 dollar
Dus jij denkt dat hij de finish haaltquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaan we daar op de finish wachten op Fer met kratje pils..![]()
Daar vertrouw ik wel in ja als die gaat lopen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij de finish haalt![]()
Soms zou je willen dat het nooit gebeurd was..quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
Nou wat vertellen jullie nou... Wat een verhaal zeg...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe kun je sysinternals nu niet kennenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
telfort sluit internet afEen topicje TS afzeiken..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kun je sysinternals nu niet kennen![]()
Goeie software van MS
Whehe.. je zit vandaag wel erg vroeg aan de drugs jongen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef RudyCarell het volgende:
Wat?
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaagquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. je zit vandaag wel erg vroeg aan de drugs jongen..
Zit er uberhaupt logica in dan..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaag
Nee, maar gezien zijn laatste reactie is hij het nu zelf ook kwijtquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar gezien zijn laatste reactie is hij het nu zelf ook kwijt
Wat voor jekkie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped worden![]()
leuk jekkie van de north face, in NL 699 euro in de US 499 dollar
Frontlines Fuel of War PROPER-ViTALiTYquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaag
Wablief...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef ursel het volgende:Ben JP ook voorbij.. Viro is in het zicht..
![]()
Goh jullie hebben wel erg veel vrijheid hequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag (op 't werk) de nieuwe PC van m'n collega in elkaar gezet. Zit o.a. een Quad Core Q6600 en een Sapphire HD 3870 X2 in
Na de installatie van Vista Crysis geinstalleerd en gecheckt met alles op high en 8x AA. Alleen is het spel in het begin nogal donker dus mijn vraag is of er iemand een savegame voor mij heeft van wat later in het spel?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen is het spel in het begin nogal donker dus mijn vraag is of er iemand een savegame voor mij heeft van wat later in het spel?
Nou ik hoop dat je er een harde plasser van krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wát een kutsmoes
![]()
Gewoon spelen, nub, en anders is er easy een GodMode te vinden![]()
Oh, en doe eens 1920x1280 en high + 8x AAMijn PC owned
![]()
ssssttttt
![]()
Ik heb altijd een harde plasserquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er een harde plasser van krijgt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Frontlines Fuel of War PROPER-ViTALiTY
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef RudyCarell het volgende:
Zo dat is een vitale frontlinie van zo'n 135 troepen van 100 man...
Uitstappen doe ik alleen als ik een blessure oploop onderweg, anders niet. Al moet ik op handen en voeten de finish overquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
Ik denk dat als Jorrit mee gaat als support dat ik een stuk harder loop; ik zal wel moeten, anders is al het bier opquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef ursel het volgende:
Daar vertrouw ik wel in ja als die gaat lopen..
De vraag is meer hoeveel bier er nog over zal zijn als die uiteindelijk aankomt..
Site draait nu op http://www.weescreatief.nl/wielewaalmarathon maar d'r moet nog steeds veel aan gebeuren. Bij de andere hoster was het 'opeens' weg en de enige 'oplossing' was om de ruimte opnieuw in te delen zodat ik alles kwijt was. Stelletje amateurs. Meteen alles opgezegd.quote:Daarnaast heb ik ook wel wat twijfels nog. Nu de marathon in de buurt komt heeft die opeens een blesure, zijn site is al uit de lucht..
Straks gaat die nog zeggen dat die niet mag van..
Ambtenaren, echt hequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag (op 't werk) de nieuwe PC van m'n collega in elkaar gezet. Zit o.a. een Quad Core Q6600 en een Sapphire HD 3870 X2 in
Everest is een kut programma. Het enige wat het doet is uitlezen wat je drivers zeggen dat er voor apparatuur in je PC zit. Ja lekker boeiend, dat haal je toch gewoon uit Control Panel -> System. Je hebt er geen fuck aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een ander vraagje... weet iemand een programma ala Everest waarmee je de temperatuur van je CPU, GPU etc. kan checken? Everest herkent de HD 3870 X2 namelijk niet.
Ik neem m'n wired controllers mee. Als je ze tussen 20:00 en 23:00 hebt, is dat dan ok of blijf je tot diep in de nacht gamen? Dan kan ik ze na de voetbal direct weer mee naar huis nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef Viro het volgende:
@ Fer : kan ik je controllers voor de X360 morgen lenen ? K heb een X360 lannetje thuis![]()
niet tegelijk..quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:39 schreef Syd het volgende:
ff vraagje
kan ik op twee pcs met 1`code spelen ??
vandaag me nieuwe laptopje binnen gekregen en wou ff testen hoe die hier op werkt.
K geloof dat, als we beginnen te spelen met GoW dat we dan wss vrijdag middag/avond onze nest in zullen duikenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef FJD het volgende:
Ik neem m'n wired controllers mee. Als je ze tussen 20:00 en 23:00 hebt, is dat dan ok of blijf je tot diep in de nacht gamen? Dan kan ik ze na de voetbal direct weer mee naar huis nemenAnders moet je ze van t weekend maar een keer terug komen brengen.
Ik hoor het wel.
Het moet gewoon werken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef Syd het volgende:
nee ok dat begrijp ik. Maar dus wel op 2 systemen te installeren?
niet dat ik problemen krijg met punkbuster ofzo ivm andere ip adres
dat jekkie van 700pleuro is de NF Modulus, high end mountaineering jekkie, er is geen beterequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat voor jekkie?North Face al the way hiero
![]()
Top notch, huppel zelf rond in een XCR Mountain Guide Parka uit de Summit series
imho de beste NF jas/outer shell
Windstopper erin ritsen of een Polartec jassie van Berghaus en dan is ie helemaal the bomb
goh..quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef FJD het volgende:
[BoF] FJD [F2000] [2x1] -=[J@CK@SS]=-
[BoF] FJD [F2000] [2x1] Dr.Bibber1974
Effe ter info...dat was ik niet...ik ben tegenwoordig [2X1] -=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NLquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef FJD het volgende:
doe je dr nog wat mee,of is ie voor de barre nederlandse omstandigheden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat voor jekkie?North Face al the way hiero
![]()
Top notch, huppel zelf rond in een XCR Mountain Guide Parka uit de Summit series
imho de beste NF jas/outer shell
Windstopper erin ritsen of een Polartec jassie van Berghaus en dan is ie helemaal the bomb
vergeet niet dat het gaat om wat je in je heb en niet wat je bij je heb...quote:dat jekkie van 700pleuro is de NF Modulus, high end mountaineering jekkie, er is geen betere
ik heb zelf ook een mountaineering jekkie van de summit series, zon bruut jasje is dat dis een simpele, en die kost 450pleuro
quote:[BoF] FJD [F2000] [2x1] -=[J@CK@SS]=-
Ik weet dat het slecht is voor je image als je door mij wordt neer geschoten maar zo slecht toch ook weer nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef Viro het volgende:
Effe ter info...dat was ik niet...ik ben tegenwoordig [2X1] -=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef FJD het volgende:
Gisteren waren paar leuke potjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:00 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
doe je dr nog wat mee,of is ie voor de barre nederlandse omstandigheden?
[..]
vergeet niet dat het gaat om wat je in je heb en niet wat je bij je heb...
[..]
gefeliciteerd!
![]()
was lachen vanavond!
alleen jammer dat sommige mensen dr [BoF!]-tag niet het respect geven dat t verdient![]()
ja, moet ook om 6.30 opstaan, heb je enig idee hoe ergd at wennen voor mij isquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef FJD het volgende:
Tis half 10 man Arie!
Ik ga even een rondje met Kev spelen. Liefhebbers kunnen joinen via Xfire
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Effe ter info...dat was ik niet...ik ben tegenwoordig [2X1] -=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL
Ik wil ook mee ownenquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat was na dat je geowned werd door Fer Raffie en mij?
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:12 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Vanmiddag een sollicitatie bij Q-Magic, waarom heb ik "ja" gezegd op die uitnodiging?
Vast geen goede meting om te zien hoe ik in de markt lig maargoed
Maandag sollicitatie bij een bedrijf uit Hengelo, daar heb ik wel goede hoop op.. Vandaag dus maar even de sollicitatie-roest van mij af werpen
Jep, maar ik wist van te voren al dat ik eigenlijk helemaal niet bij Q-Magic wil gaan werkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb twee aanbiedingen liggen. vanmiddag nog even bij de ene de aanbieding van de ander neerleggen en als die erop ingaat dan is het daar een ja.
Dat heb ik ook gehad met een bedrijf, puur omdat iemand zei dat ik er wel zou passen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, maar ik wist van te voren al dat ik eigenlijk helemaal niet bij Q-Magic wil gaan werken
Dat zei hij niet (gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met een bedrijf, puur omdat iemand zei dat ik er wel zou passen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |