Ik kijk Thomas trein bijna dagelijks..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
@ Dragonball Z crap... Leuk man![]()
Maar even serieus, kijken jullie die kiddieshit echt... Kan het me moeilijk voorstellen, maar goed...
Dragonball Z is geen "kiddy shit"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Maar even serieus, kijken jullie die kiddieshit echt... Kan het me moeilijk voorstellen, maar goed...
Breezah!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dragonball Z is geen "kiddy shit"![]()
Jij bent een Breezer
Jij kan beter in Duitsland gaan wonenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Ach ja wielrennenEen groot teringzooitje, geloofwaardigheid is allang weg
Ik wilde het niet zeggen maar ik denk eigenlijk precies hetzelfde... mijn neefje van 6 is er gek van ..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Dat is ook wel zo maar het wielrennen is wel erg uit de hand gelopen. Ik was er enorm van overtuigd dat met de verklaringen voor e tour 2007 dat alles beter zou worden. Niets was minder waar helaas en ik was enorm teleurgesteld. En het erge is dat het maar niet onder controle lijkt te komen. Enige oplossing is de ASO en de UCI opdoeken! Prutsers!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Jij kan beter in Duitsland gaan wonen![]()
Alsof het bij andere sporten allemaal even netjes is
Precies ASO & ICU er allebei uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:38 schreef jpjedi het volgende:
Dit is toch niet te geloven? Dat ze beide organisaties eens op laten bokken. Mooiste koers van het jaar!
Uhm, ja elke week. Goed Dragonball Z heb ik al heel lang niet meer gezien, maar vond het wel leuk. Ik kijk nu naar andere series, maar dat komt op hetzelfde neer (voor jullie leken dan).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
quote:· In 1993, Chinese pilots flying a U.S.-made MD-80 were attempting to land in northwest China. The pilots were baffled by an audio alarm from the plane's ground proximity warning system. A cockpit recorder picked up the pilot's last words: "What does 'pull up' mean?"
Zat er een vrouw achter het stuurquote:
Jij met kinderzitjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef ursel het volgende:
[..]Als van de zomer blijkt dat een stelletje zuiplappen de berg ook moeiteloos opkomen al helemaal..
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ursel moet het bier naar boven rijden met de auto
Als er geen bier boven op ons wacht komen we echt niet hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wil bij de echte mannen horen, dus ik ga ook fietsen.
![]()
Sanne zal de bezemwagen besturen..
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mag ook. Maar als Sanne in de bezemwagen en daar is ook het bier, dan ga ik wel vlak voor de bezemwagen rijden
Dat is ook niet belangrijk als dat bier maar koud isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...
Uhm, zij hoeft van mij ook niet geil te worden hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sanne geil gaat worden hoor als ze 2 uur lang naar dat achterwerk van jou moet kijken...
Max 1.5 komt overeen met een snelheid van 10 km/u minimaal..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, zij hoeft van mij ook niet geil te worden hoor
Als zij gewoon wat harder die berg op rijdt (wat wel zal moeten, aangezien ik niet denk dat de overige weggebruikers het prettig zullen vinden als iemand met 10km/u die berg op sukkelt) dan ga ik ook wel wat harder rijden. Ik ben niet van plan om er 2 uur over te doen. 1,5 uur max. (hoop ik)
Wtf.. 145 eurie voor een accu??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer eens bij de Peugeot dealer geweest
Nu was m'n accu op sterven na dood dus een nieuwe. Kosten: ¤ 145,-
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accuquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar blijven JP en Kevin met de opmerking dat ik veel beter naar een particuliere garage kan gaan.
[Flauwe modus]quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[Flauwe modus]Geen I-phone?[\flauwe modus]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[Flauwe modus]Geen I-phone?[\flauwe modus]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accu![]()
![]()
tis goddomme geen nieuwe gearbox die je nodig hebt![]()
nouja, als je van die tekenfilmpjes kijkt kan je ook niet anders verwachten
Hoi JP en Kevinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij een dealer kopen, verwijderen en plaatsen van een accu![]()
![]()
tis goddomme geen nieuwe gearbox die je nodig hebt![]()
nouja, als je van die tekenfilmpjes kijkt kan je ook niet anders verwachten
Nicequote:
Ook de 8gb versie?? Mag hopen dat ik de mijne niet hoef terug te brengenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice
De mijne heb ik hopelijk deze week weer terug. Finally
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:46 schreef ursel het volgende:
[..]
[Flauwe modus]
Nee, eentje met een brak scherm
[\flauwe modus]
Yep ook de 8gb versie. Geweldig apparaatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ook de 8gb versie?? Mag hopen dat ik de mijne niet hoef terug te brengen
Ow dus ik kan jou wel advies vragen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep ook de 8gb versie. Geweldig apparaat
Route66 erop
Ik heb de mijne zelf gesloopt door tegen een tafel aan te lopen
voeg mij ook maar toequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de kosten voor het verwijderen en plaatsen van de accu's he
Waar blijven JP en Kevin met de opmerking dat ik veel beter naar een particuliere garage kan gaan.
En dat is weer jou goed recht..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voeg mij ook maar toe
accu is 70 euro, inbouwen is 2 schroefjes loshalen, de plus en min los, en voila, de accu iseruit, is nog geen 10 minuten werk.
ik heb mijn oude peugeot ook eens bij de dealer voor een apk gedaan, 1600 euro, ging ik naar een particuliere garage, 720 euro. als jij zo veel geld kwijtwilt voor zo'n simpel klusje, da's jou goed recht, maar ik verklaar je voor gek
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de kosten voor het verwijderen en plaatsen van de accu's he
En het ergste van alles is dat die gasten dan nog gaan staken ook dat ze meer willen verdienen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!
Man die garage eigenaar lacht zijn lul uit zijn broek met jou!! accu is verdorie een beugel en twee polen aansluiten. Dat peugeotje kan met een 55 AH accuutje af van 45 euro. Als je je fietsbel kan vastschroeven kan je ook een accu vervangen.
Sorry hoor maar dit is echt oude vrouwtjes gedrag.. Ze hebben je gewoon een werkuur aangerekend.
Whehehe achja m'n auto rijd in ieder geval weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man man man hier reageer ik inderdaad op ja!!!
Man die garage eigenaar lacht zijn lul uit zijn broek met jou!! accu is verdorie een beugel en twee polen aansluiten. Dat peugeotje kan met een 55 AH accuutje af van 45 euro. Als je je fietsbel kan vastschroeven kan je ook een accu vervangen.
Sorry hoor maar dit is echt oude vrouwtjes gedrag.. Ze hebben je gewoon een werkuur aangerekend.
Dat magquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ow dus ik kan jou wel advies vragen??![]()
Met route 66.. dan betaal je toch eenmalig een bedrag voor dat route 66? Of betaal je per ' map' ?
Geloof dat je ook nokia maps hebt maar dat werkt weer heel traag ?
Is Route 66 beter dan TomTom... Heb nu TomTom op me n73... En google maps... En Nokia maps...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag
Ehm ja Route66... Usenet
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag
Ehm ja Route66... Usenet
Keun huissie trouwens..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
films downloaden, ok da's legaal, maar programma's downloaden?!?!
Nee maar TomTom schijnt niet lekker te werken op de N95 en hij is ook niet officieel compatible.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is Route 66 beter dan TomTom... Heb nu TomTom op me n73... En google maps... En Nokia maps...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Keun huissie trouwens..
Waar ga je nu heen dan?
Ook naar het westen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |