Dat met die puistjesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ Iphone fanboys > ik lees net dat je de iphone in de VS voor ongeveer 250euro kan krijgen. is dat ding dan gebruiksklaar voor NL of moet je er dan eerst nog een puisterige hacker op los laten
nou dan haal ik er een en laat ik hem via jouw contacten wel hackenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat met die puistjesmaar tegenwoordig schijnt elke mongool het binnen een minuut of drie te kunnen dus wat dat betreft
Nog een paar maandjes wachten dan haal ik er ook weer 1
wat doe je dan bij BoFquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik speel helemaal geen BF2![]()
Morgeeeeeee
Nou dan geld voor jou ook;quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel heul geen Battlefield 2
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel heul geen Battlefield 2
Gezelligheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou dan geld voor jou ook;
Leg eens uit wie je bent en wat je hier doet! TJAKKA!!
Jou in de gaten houden, opdracht van je vriendin. Krijg er geld voorquote:
zit AL Gore er ook in?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef RudyCarell het volgende:
Nee maar echt jongens... Rambo... GORE GALORE! Wat een special effects!![]()
wist ik al jarenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef RudyCarell het volgende:
Nee maar echt jongens... Rambo... GORE GALORE! Wat een special effects!![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben er al achter gekomen, was wel lachen om met vista te klooien in VM PC 2007![]()
Na de "installatie" van vista gelijk een BSOD![]()
Ik image checken, die deed et perfrect. Begin ik opnieuw met de "installatie" van vista.
Na 2de reboot in VM PC 2007 weer een BSOD![]()
![]()
En nee ik heb geen defecte hardware in me pc zitten.
Nu weet ik zeker dat Vista voorlopig nog niet op mijn pc komt. Als ie in VM PC 2007 een BSOD oplevert![]()
enige wat ik nog speel is inf onlyquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:49 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond BF2 eens aanslingeren, is het Inf only of met de APC?
* handje schudtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:Ook eens voor de gezelligheid ziekies thuis..
PHP en SQL dan ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar je hostingpakket aan moet voldoen om Joomla goed te kunnen draaien? SQL DB, etc.? Thanks.
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
PHP en SQL dan ben je al een heel eindIk denk dat er geen enkele prof. hoster meer is waar het niet mogelijk is om Joomla te hosten
Gourmetten met Kevin
klopt ik had ook een server waar niks op stond, maar na een lief mailtje wilden ze het wel effe installeren voor mequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...
@ frankie
Ik ken wel een goede die het allemaal aan je kan aanbieden..
Goed geantwoordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ouwhoeren/spammen en hier hoef ik me niet te schamen voor me seksualiteit
Pcextremequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar je hostingpakket aan moet voldoen om Joomla goed te kunnen draaien? SQL DB, etc.? Thanks.
Haha ja tis voor een maatje van me maar als ik er niet uitkom dan bel ik wel 0900-ursel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar er zijn weld egelijk hosters die het nog steeds niet hebben...
@ frankie
Ik ken wel een goede die het allemaal aan je kan aanbieden..
Ook wel een goede. Draait de BoF! site ook bij.quote:
Om een of andere reden twijfel ik wel aan die 2..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ow ja, heb gister me contract getekend bij Gilson. Dus vanaf maandag werk ik 4 dagen in de week en ga ik 1 dag naar school. En dat voor minimaal een half jaar. Als het de 1ste maand echt 10x niks is, kan ik gewoon stoppen zonder gezeik. Maja daar ga ik niet vanuit.... En dan werk ik dus in een magazijn bij het logistieke gedeelte en leer ik ook inkopen, althans dat is me functiebeschrijving..
Nou maar hopen dat ze zich eraan houden, want dan kan het nog wat worden
Maar geen Joomla meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ja tis voor een maatje van me maar als ik er niet uitkom dan bel ik wel 0900-ursel.
[..]
Ook wel een goede. Draait de BoF! site ook bij.
Kom nou.. dat alleen omdat ik ben gestopt met me hbo.. Zat in die periode in een behoorlijke dip maja mezelf gaan uitleggen hier heeft geen zinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Om een of andere reden twijfel ik wel aan die 2..
17.30quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier nog één en ik moet nog tot 17:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |