ik doe vandeweek mee op TSquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel even leuk. Samen met Puni en Inco en later kwam Kevin er nog bij.
Ferdi was er ook nog even, maar toen ben ik gestopt.
Na een half jaar niet spelen is 2 uur wel genoeg.
Jammer dat alleen Inco op TS zat en de rest niet.
Ik heb IJsmuts ook nog even gekicked zien worden
Volgende keer beter
Nu slapen...
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb IJsmuts ook nog even gekicked zien worden
Genoeg andere servers waar je zelfs nog een betere ping hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedvoordat ik uberhaupt er 1 seconde in was.... geen idee waarvoor, maar ik kan dus niet meer de turkenserver op
![]()
morguh trouwens
ik wacht met spanning af op een nieuw alternatiefquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Genoeg andere servers waar je zelfs nog een betere ping hebt.
Duitse servers bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wacht met spanning af op een nieuw alternatiefnu weer aan de slag
Ik denk dat ik vanavond weer een potje ga spelenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:39 schreef Incolumis het volgende:
was wel weer lachen gister
ik: hoe doe je ook al weer de parachute?
jorrit: uhm ik heb geen idee
ik: laat maar, het is al te laat
Da's allemaal klote man..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh.. neen, geen examen over pr0n.
omaatje is maandagavond overleden, ze ligt hier nu in de kamer naast me, gezeik van mn werkgever over mn studie, blauwtje gelopen bij de vrouw van mn dromen, korte & slechte nachten slaap en natuurlijk druk druk druk![]()
ennuh MMS?? niet dat ik weet, zal vanavond ff aanloggen, misschien zie ik hem dan wel
Ninja Gaiden 2 ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Gears of War 2 is aangekondigdExclusief voor de Xbox 360
Yep, alleen dat vind ik dan weer een rukspelquote:
Mag je wel met mij samen op een andere server hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedvoordat ik uberhaupt er 1 seconde in was.... geen idee waarvoor, maar ik kan dus niet meer de turkenserver op
![]()
morguh trouwens
Denk goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe is de nieuwe Rambo... Gaat hem vanavond denk ff checke... R5...
Ach uiteindelijk gaat er niets boven de allereerste Rambo, daarna werden ze vond ik alleen maar minder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk goedKrijgt een 7,8 op IMDB. Vrij hoog voor een hersenloze actiefilm.
Ik ga hem volgende week in de bios bekijken!
Is goed!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk gaat er niets boven de allereerste Rambo, daarna werden ze vond ik alleen maar minder.
@Jorrit, doe je morgenavond nog COH mee
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe is de nieuwe Rambo... Gaat hem vanavond denk ff checke... R5...
gears of war is en blijft een console game.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gears of war... Heb hem gehad op de PC... Maar kon me toch niet boeien, zag er wel goed uit...
ik heb 2 360 controllers en op de TV gespeeld, maar het boeit gewoon niet zo...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:14 schreef Viro het volgende:
[..]
gears of war is en blijft een console game.
Is wel een goed programma, wordt bij ons op school veel gebruikt (vooral omdat het gratis is). Is vergelijkbaar met VmWare, als je dat al eens gebruikt hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef Viro het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)virtualpc2007.aspx#2
Is dit een goede prog om vista in te virtualiseren?
Ah kijk iemand die ervaring ermee heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:05 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Is wel een goed programma, wordt bij ons op school veel gebruikt (vooral omdat het gratis is). Is vergelijkbaar met VmWare, als je dat al eens gebruikt hebt.
Kun je de iso niet mounten met deamontools, volgens mij zoekt het programma het zelf uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah kijk iemand die ervaring ermee heeft.
Weet je toevallig hoe ik een iso moet laden in VM pc 2007 ?
K heb een iso gemaakt van een vista disc, wil die namelijk even testen zonder te installeren op me hdd
drop maar een IP adres waar je speelt, im your man!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag je wel met mij samen op een andere server hoor![]()
Nog gecondoleerd met het verlies van je oma. 93 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook de leeftijd dat mijn oma overleed. Door onze huwelijksreis kon ik zelf echter niet aanwezig zijn op moment van overlijden en crematie. Toen zeer goed doorgesproken, maar toch een lastige keuze destijds.
Sterkte in ieder geval.
En Jumper in kut kwaliteit ook nog...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb ipv van Rambo, Jumper gekeken. Is ook een hele leuke film, morgen maar Rambo kijken
Trusten
heb het eigenlijk over de bios ja....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Jumper in kut kwaliteit ook nog...Ik wacht nog wel even...
of ben je naar de bios gegaan...
Ik ben er al achter gekomen, was wel lachen om met vista te klooien in VM PC 2007quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kun je de iso niet mounten met deamontools, volgens mij zoekt het programma het zelf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |