Lol. Zo was ik het ook gewend inderdaad. Lampjes verwisselen, vloeistoffen bijvullen etc deed ik wel zelf omdat ik daarvoor niet een uur wil wachten bij de garage. Bij Audi kom je als leaserijder echt op de tweede plaats en ik heb echt de schurft aan dat lamlendig wachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank denkt gewoon dat hij een lease auto heeft
Ik ga namelijk zelfs voor het vullen van me ruitenwisvloeistof naar de garage
Is goedquote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]Bij RTL7
Viro, dan drop ik donderdag even je Xbox spellen af. Ben toch in de buurt
Eigenlijk zou de NOS het uit moeten zenden als alternatief voor de Tour de Francequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef ursel het volgende:Als van de zomer blijkt dat een stelletje zuiplappen de berg ook moeiteloos opkomen al helemaal..
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
Morgen denk ik weer ff een rondje pwnen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
Ik wil bij de echte mannen horen, dus ik ga ook fietsen.
![]()
Dus nu istie total loss? Zonde hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer eens bij de Peugeot dealer geweest
Nu was m'n accu op sterven na dood dus een nieuwe. Kosten: ¤ 145,-
Mensen die Frank nog steeds op z'n hypocriete gedrag rondom downloaden proberen te wijzenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef Incolumis het volgende:
films downloaden, ok da's legaal, maar programma's downloaden?!?!
quote:
Die maken tegenwoordig toch overal al een film van bedoel je??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NOS het uit moeten zenden als alternatief voor de Tour de France![]()
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
Staat er nu eigenlijk al echt een datum vast? Dan kan ik ff vrij prikken e.d.
Niet de marathon van R'dam lopen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.
Dat komt overigens ook wel goed uit omdat de datum in 1e instantie op het weekend van 28 september stopt maar omdat ik de marathon van Rotterdam niet kan lopen, en m'n eerste marathon zeker niet in Amsterdam plaats gaat vinden wil ik dat weekend graag de marathon van Berlijn lopen
Mijn voorkeur zou dan uit gaan naar bv. het weekend van 10/11 oktober.
Dan kan ik niet, ik heb dan de FoD lan. Die is altijd het 2de weekend, mocht het dit jaar het eerste weekend worden dan kan ik de 10/11 echt die berg niet opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Er stond eerst een echte datum vast ja maar dat was gebaseerd op een huwelijk in JP z'n vriendenkring. Dat ging echter niet meer door (oid) waardoor de tijd weer vrij is.
Dat komt overigens ook wel goed uit omdat de datum in 1e instantie op het weekend van 28 september stopt maar omdat ik de marathon van Rotterdam niet kan lopen, en m'n eerste marathon zeker niet in Amsterdam plaats gaat vinden wil ik dat weekend graag de marathon van Berlijn lopen
Mijn voorkeur zou dan uit gaan naar bv. het weekend van 10/11 oktober.
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef ursel het volgende:
Niet de marathon van R'dam lopen??
Ga je nu afhaken??
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan kan ik niet, ik heb dan de FoD lan. Die is altijd het 2de weekend, mocht het dit jaar het eerste weekend worden dan kan ik de 10/11 echt die berg niet op
Kunnen we niet in een andere periode? Ergens begin augustus ofzo? Ik ga liever niet voor maar 2 dagjes helemaal naar frankrijk, dan wil ik liever wat langer blijven...
Weekend 14 sept klinkt ook wel goed trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsIk kan geen 500m meer lopen zonder dat m'n scheenbenen enorme pijn gaan doen. Vandaar ook dat ik ben gaan fietsen, daar heb je niet dezelfde belasting op je scheenbeen.
[..]
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?Geef mij dan maar het weekend van 14 september.
Laten we maar een beetje kijken hoe alles loopt, als het qua tijden echt slecht uitkomt dan schrap ik Berlijn wel voor Amsterdam of voor New York![]()
Als we op zondag omhoog gaan, blijf ik zeker langer, aangezien ik wel een biertje wil drinken en om me op zaterdag klem te zuipen zie ik ook niet zo zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef FJD het volgende:
Het maakt de prestatie wel groter natuurlijk! Laten we dus voorlopig inzetten op het weekend van 14 september waarbij de officiële beklimming op zondag plaats gaat vinden. Daarom heen kunnen we nog overleggen over langer verblijf e.d..
Oe.. dat heb ik dan denk gemist van je poot..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhaken suggereert dat ik er iets aan kan doen; Vrijdag mag ik langs de sportartsIk kan geen 500m meer lopen zonder dat m'n scheenbenen enorme pijn gaan doen. Vandaar ook dat ik ben gaan fietsen, daar heb je niet dezelfde belasting op je scheenbeen.
[..]
Je wil in de bloedhitte een Alpe op?Geef mij dan maar het weekend van 14 september.
Laten we maar een beetje kijken hoe alles loopt, als het qua tijden echt slecht uitkomt dan schrap ik Berlijn wel voor Amsterdam of voor New York![]()
Zuipen en fietsen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als we op zondag omhoog gaan, blijf ik zeker langer, aangezien ik wel een biertje wil drinken en om me op zaterdag klem te zuipen zie ik ook niet zo zitten
We komen er wel uit, eerst maar eens kijken wat de rest wil
Ik voel het alleen bij het hardlopen dus (gelukkig) niet in het dagelijkse leven, dat zou wel een drama zijn. Nu is het alleen kut voor m'n hardloopschema. Ach ja, we zullen vrijdag zien. Mijn gok cq. internetdiagnose is dat ik twee maanden niet mag hardlopen en daarna weer op een beginnersschema moet lopen (waar ik dus vorig jaar mee begon; 1 minuut lopen-1 minuut rennen-1 minuut lopen etc. etc. en dat voor wel een hele 20 minutenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:59 schreef ursel het volgende:
Oe.. dat heb ik dan denk gemist van je poot..
Sterkte dan maar..
Al die doemdenkers die denken dat we hier in Nederland ook een kredietcrisis gaan krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
Dollar gedaald door de 1,50 grens voor 1 euro.... olie op 101 USD... Na de renteverlaging was er even rust en nu klettert hij weer lekker verder. Niet goed jongens.![]()
Ach zolang de EU 70% van de handel binnen de grenzen heeft lijkt het me dat het effect wel zal meevallen. Zal best een tik krijgen maar ik zie geen situatie ontstaan zoals in de US. Waarom het effect op onze huizenmarkt zou hebben vind ik erg ver gezocht..quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die doemdenkers die denken dat we hier in Nederland ook een kredietcrisis gaan krijgenIk zag pas zelfs een analist in Nova verkondigen dat de huizenmarkt in Nederland wel eens op dezelfde manier in zou kunnen storten
Ach ja, de economie zal wel een tik krijgen maar zodra de VS een nieuwe president heeft en terug komt uit Irak dan trekt het wel weer recht
Ja maar jij zit in India en wij in NLquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach zolang de EU 70% van de handel binnen de grenzen heeft lijkt het me dat het effect wel zal meevallen. Zal best een tik krijgen maar ik zie geen situatie ontstaan zoals in de US. Waarom het effect op onze huizenmarkt zou hebben vind ik erg ver gezocht..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in India en wij in NL![]()
mogguh
IK geloof jequote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je wel een punt inderdaad.![]()
Maar geloof me.. ik ben financieel echt niet gevestigd in India. Betaal wel mijn belasting In India maar krijg het grootste deel betaald in NL en heb mijn aandelen allemaal op de AEX.
Huizenmarkt specifiek.. tja ik hoop ooit nog iets aan een erfenis over te houden.
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Echter mocht je ng wat willen bestellen in de US of in landen die gekoppelde valuta hebben, dan is het nu je kans.
ebay store of andere webshop? Meestal bieden ze wel giftwrapping aan en kun je het voor 50 dollar waarde als gift laten versturen. Moet je wel vragen geen invoice in de doos te doen maar enkel een pakbon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped worden![]()
leuk jekkie van de north face, in NL 699 euro in de US 499 dollar
Dus jij denkt dat hij de finish haaltquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaan we daar op de finish wachten op Fer met kratje pils..![]()
Daar vertrouw ik wel in ja als die gaat lopen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij de finish haalt![]()
Soms zou je willen dat het nooit gebeurd was..quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
Nou wat vertellen jullie nou... Wat een verhaal zeg...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij de finish haalt![]()
Hoe kun je sysinternals nu niet kennenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
telfort sluit internet afEen topicje TS afzeiken..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kun je sysinternals nu niet kennen![]()
Goeie software van MS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |