Hoe kun je sysinternals nu niet kennenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
telfort sluit internet afEen topicje TS afzeiken..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kun je sysinternals nu niet kennen![]()
Goeie software van MS
Whehe.. je zit vandaag wel erg vroeg aan de drugs jongen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef RudyCarell het volgende:
Wat?
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaagquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. je zit vandaag wel erg vroeg aan de drugs jongen..
Zit er uberhaupt logica in dan..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaag
Nee, maar gezien zijn laatste reactie is hij het nu zelf ook kwijtquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar gezien zijn laatste reactie is hij het nu zelf ook kwijt
Wat voor jekkie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil alleen maar dingen bestellen die door custom shit alleen maar in de US shipped worden![]()
leuk jekkie van de north face, in NL 699 euro in de US 499 dollar
Frontlines Fuel of War PROPER-ViTALiTYquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje moeite om het te volgen vandaag
Wablief...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef ursel het volgende:Ben JP ook voorbij.. Viro is in het zicht..
![]()
Goh jullie hebben wel erg veel vrijheid hequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag (op 't werk) de nieuwe PC van m'n collega in elkaar gezet. Zit o.a. een Quad Core Q6600 en een Sapphire HD 3870 X2 in
Na de installatie van Vista Crysis geinstalleerd en gecheckt met alles op high en 8x AA. Alleen is het spel in het begin nogal donker dus mijn vraag is of er iemand een savegame voor mij heeft van wat later in het spel?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen is het spel in het begin nogal donker dus mijn vraag is of er iemand een savegame voor mij heeft van wat later in het spel?
Nou ik hoop dat je er een harde plasser van krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wát een kutsmoes
![]()
Gewoon spelen, nub, en anders is er easy een GodMode te vinden![]()
Oh, en doe eens 1920x1280 en high + 8x AAMijn PC owned
![]()
ssssttttt
![]()
Ik heb altijd een harde plasserquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er een harde plasser van krijgt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Frontlines Fuel of War PROPER-ViTALiTY
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef RudyCarell het volgende:
Zo dat is een vitale frontlinie van zo'n 135 troepen van 100 man...
Uitstappen doe ik alleen als ik een blessure oploop onderweg, anders niet. Al moet ik op handen en voeten de finish overquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef staticdata het volgende:
Dus jij denkt dat hij de finish haalt![]()
Ik denk dat als Jorrit mee gaat als support dat ik een stuk harder loop; ik zal wel moeten, anders is al het bier opquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef ursel het volgende:
Daar vertrouw ik wel in ja als die gaat lopen..
De vraag is meer hoeveel bier er nog over zal zijn als die uiteindelijk aankomt..
Site draait nu op http://www.weescreatief.nl/wielewaalmarathon maar d'r moet nog steeds veel aan gebeuren. Bij de andere hoster was het 'opeens' weg en de enige 'oplossing' was om de ruimte opnieuw in te delen zodat ik alles kwijt was. Stelletje amateurs. Meteen alles opgezegd.quote:Daarnaast heb ik ook wel wat twijfels nog. Nu de marathon in de buurt komt heeft die opeens een blesure, zijn site is al uit de lucht..
Straks gaat die nog zeggen dat die niet mag van..
Ambtenaren, echt hequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag (op 't werk) de nieuwe PC van m'n collega in elkaar gezet. Zit o.a. een Quad Core Q6600 en een Sapphire HD 3870 X2 in
Everest is een kut programma. Het enige wat het doet is uitlezen wat je drivers zeggen dat er voor apparatuur in je PC zit. Ja lekker boeiend, dat haal je toch gewoon uit Control Panel -> System. Je hebt er geen fuck aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een ander vraagje... weet iemand een programma ala Everest waarmee je de temperatuur van je CPU, GPU etc. kan checken? Everest herkent de HD 3870 X2 namelijk niet.
Ik neem m'n wired controllers mee. Als je ze tussen 20:00 en 23:00 hebt, is dat dan ok of blijf je tot diep in de nacht gamen? Dan kan ik ze na de voetbal direct weer mee naar huis nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef Viro het volgende:
@ Fer : kan ik je controllers voor de X360 morgen lenen ? K heb een X360 lannetje thuis![]()
niet tegelijk..quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:39 schreef Syd het volgende:
ff vraagje
kan ik op twee pcs met 1`code spelen ??
vandaag me nieuwe laptopje binnen gekregen en wou ff testen hoe die hier op werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |