ten eerste: ik ben niet jong!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het Oosten een achterstandsregio is dan ben jij dus onze kansenjongere!
Hmmm moeilijk! Je valt iig niet in het stereotype van kansenjongere; die geven de omgeving altijd de schuld in plaats van zichzelf. Tel daarbij op dat je niet jong bent en er is nog maar 1 benaming mogelijk; kansloze bejaardequote:Op zondag 24 februari 2008 21:44 schreef Incolumis het volgende:
ten eerste: ik ben niet jong!
ten tweede: ik krijg genoeg kansen! (ik verpruts ze alleen altijd)
ten derde: Fer, STERF!
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk! Je valt iig niet in het stereotype van kansenjongere; die geven de omgeving altijd de schuld in plaats van zichzelf. Tel daarbij op dat je niet jong bent en er is nog maar 1 benaming mogelijk; kansloze bejaarde
Wanneer gaan we weer eens knallen Inco? Maandag en woensdag zijn m'n opties
grrrrrquote:Op zondag 24 februari 2008 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom wij hebben gelijk
Randstad
Waar blijft JP?
brabant ligt dichter bij dordrecht dan groningenquote:Op maandag 25 februari 2008 05:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grrrrr![]()
Hoe dichter bij dord.. hoe rotter het wordt!![]()
Zoiets?
Mario kartquote:Op maandag 25 februari 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
Zo, WiiPlay besteld en Wii Mario Kart in de pre-order
eeuuhh.. ja.. eeuuhh. Bij mij maar..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef FJD het volgende:
Morgen vrij, dinsdag quality time, woendag vrij, donderdag Feyenoord - Zwolle (Urs; bij jou of bij mij?), vrijdag bier in Rotterdam, zaterdag 4 jaaren dan is t alweer voetbalzondag
Laten we woensdag maar kijken dan
Is die in het engels of japans? Of kun je kiezen?quote:
Zowel Engelse als Japanse stemmen en Engelse ondertiteling.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is die in het engels of japans? Of kun je kiezen?
Oh en seizoen 2 welke saga zijn dat?
quote:
Whehe.. je heb het er moeilijk mee gehad he dat FOK! down was..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef Sickert het volgende:
Wat kosten die per box?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef FJD het volgende:
Morgen vrij, dinsdag quality time, woendag vrij, donderdag Feyenoord - Zwolle (Urs; bij jou of bij mij?), vrijdag bier in Rotterdam, zaterdag 4 jaaren dan is t alweer voetbalzondag
Laten we woensdag maar kijken dan
Jij vast niet, kwam je eindelijk weer eens aan werken toequote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Whehe.. je heb het er moeilijk mee gehad he dat FOK! down was..
Ik heb een back-up forum..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Jij vast niet, kwam je eindelijk weer eens aan werken toe
Kom je daarvoor nog wel ff spelenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
vette DDOS attack was dat he![]()
owja > ik ga een weekendje naar kaapstad!! over twee weekjes al!!![]()
quote:
Daarvoor moest je bij Frank zijn. niet bij mij..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK zo snel up and running was
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kom je daarvoor nog wel ff spelen![]()
![]()
Heb je berichtje gestuurd
¤ 22,- per seizoen bij DVD Pacific.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef Sickert het volgende:
Wat kosten die per box?
Da's niet eens zo heel duur. Hmm, toch ff kijken...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 22,- per seizoen bij DVD Pacific.
Idd en het zijn echt hele mooi boxen. Zit een boekje bij met veel info over de good en bad guys en een beschrijving van elke episode.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's niet eens zo heel duur. Hmm, toch ff kijken...
Dat is al van een tijdje terug man.. was bij mij in de achtertuinquote:Op maandag 25 februari 2008 18:47 schreef ursel het volgende:
WTF is dit nou weer?Fer, als je voortaan weer vol trots komt vertellen dat je bent wezen fiesten, meld er dan wel bij dat het een moterfiets betreft..
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:22 schreef ursel het volgende:
eeuuhh.. ja.. eeuuhh. Bij mij maar..
Wordt het op TV uitgezonden dan??
802 meter.. in 2 minuten te lopen..quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]Bij RTL7
Viro, dan drop ik donderdag even je Xbox spellen af. Ben toch in de buurt
Dus jij bent diegene onder dat masker..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is al van een tijdje terug man.. was bij mij in de achtertuin
Je moet ook Vista nemen...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:48 schreef Sickert het volgende:
*post vanaf windows clean install zonder nog maar 1 driver geinstalleerd te hebben*
4e x windows install en elke keer fuck ik de zooi up omdat ik mn usb headset niet aan de praat krijg
en die is nog wel van microsoft zelf
onder Vista zijn er nog meer problemen meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ook Vista nemen...Nergens last van..
Nou succes dan maar..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
onder Vista zijn er nog meer problemen mee
ik hoef nu alleen een stukje tekst van de registry te updaten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Ach ja wielrennenEen groot teringzooitje, geloofwaardigheid is allang weg
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vista
Draait al maanden perfect hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |