Amen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Wat een onsmakelijke bedoening hier.
Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.
Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.
Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
Helemaal mee eens en een prachtig betoog. Ik hoop dat het kwartje valt bij de retards die deze onzin posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Twee generaties terug
Dan kom ik van adel![]()
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdigquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Ja hoi!
Die discussie waarmee de vorige cos is geëindigd, stopt dus hier.
En het verschil tussen een hoer of zomaar (voor)ouders voor ss'ers of nsb-ers uitmaken, daar zit voor mij een heel groot verschil in. Lijkt me zo logisch dat ik het niet eens ga uitleggen.
Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummersquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen haast een cap van een huppelende Huub. Helaas was ik net een paar seconde te laat
Beetje jammer dat noekje er zo laat mee komt, als de andere partij al zoveel nonsens heeft mogen uitkramen. Ook ik kom uit een door de oorlog behoorlijk gehavende familie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.
Sorry noekje, ik kan me hier zo boos over maken.
Rot toch eens een eind op met je sfeerverziekende postenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
Stop met die onzin...het werd niet voor niets gevraagd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummers
L-e-z-e-n!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Rot toch op met je achterlijke posts, je verziekt de COS met je domme gelul.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Het is niet anders. Ik was even met wat anders bezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje jammer dat noekje er zo laat mee komt, als de andere partij al zoveel nonsens heeft mogen uitkramen. Ook ik kom uit een door de oorlog behoorlijk gehavende familie.
k.u.t......quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen haast een cap van een huppelende Huub. Helaas was ik net een paar seconde te laat
Sorry, de stoom kwam me even de oren uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik was even met wat anders bezig.
Ik zal hem krijgen!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
k.u.t......![]()
maar je kannut... kweet ut zeker
Niet alleen bij jou. Ook ik kan hier absoluut niet tegen. En ze blijft maar doorgaan! WALGELIJK!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, de stoom kwam me even de oren uit
Ik wil nog wel even mijn excuses aanbieden als ik met mijn post iemand heb gekwetst, wat niet mijn bedoeling was. Ik wilde alleen aangeven dat Huub alles maar in de mond neemt (en zeker vorige week bij die Russen) wat wel getolereerd werd en zelfs de TV heeft gehaald.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Ja hoi!
Die discussie waarmee de vorige cos is geëindigd, stopt dus hier.
En het verschil tussen een hoer of zomaar (voor)ouders voor ss'ers of nsb-ers uitmaken, daar zit voor mij een heel groot verschil in. Lijkt me zo logisch dat ik het niet eens ga uitleggen.
Die popoll gooien ze er tegenwoordig ook maar tussen neus en lippen door in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
De popoll ook al gemist!!
Hoe komen die Del en rat zo hoog??
Ik begríjp Huub juist. Subject closed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje jammer dat noekje er zo laat mee komt, als de andere partij al zoveel nonsens heeft mogen uitkramen. Ook ik kom uit een door de oorlog behoorlijk gehavende familie.
[/quo
Dat je Huub dan nog zo adoreerd ?Ook ik vind het vreselijk naar zulke dingen te luisteren en te lezen. Daarom ben ik soms ook zo boos op Huub....
Tof!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even mijn excuses aanbieden als ik met mijn post iemand heb gekwetst, wat niet mijn bedoeling was. Ik wilde alleen aangeven dat Huub alles maar in de mond neemt (en zeker vorige week bij die Russen) wat wel getolereerd werd en zelfs de TV heeft gehaald.
Dingen die hij in de mond neemt. De meest vreselijke uitspraken, zowel generaliserend als persoonlijk niet onderbouwd uit mag spreken. Zonder daarvoor op zijn vingers getikt worden.
Blijkbaar loont zoiets op de streams en TV wel, want Huub behaald met dat soort uitspraken wel weer 42% van de stemmen.
Dat was het enige punt wat ik wilde maken, dus nogmaals mijn excuses als ik daar mensen mee heb gekwetst.
en nuik erover.
_______________________________________________________________________________quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou. Ook ik kan hier absoluut niet tegen. En ze blijft maar doorgaan! WALGELIJK!
Wil je voor mij een Staatslot halen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal hem krijgen!!
Al moet ik er een kaart voor sturen met het verzoek voor mij te huppelen
Ik snap daar echt niets vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Die popoll gooien ze er tegenwoordig ook maar tussen neus en lippen door in.
Je knippert met je ogen en opeens staat Amanda 2e.
Lieverd, mijn was en strijkgoed hou ik keurig bij en ligt heel netjes in mijn linnen kast.....Ik stream zoals hier gesugereerd word niet 24 uur per dag. Bij mij heb je geen polstok nodig om binnen te komen hoor. Maak je niet druk over mij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stop met die onzin...het werd niet voor niets gevraagd!Ga anders lekker strijken voor een week...
Je krijgt morgen weer een kans hoor, Huub begint bijna iedere dag met een dansje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik zal hem krijgen!!
Al moet ik er een kaart voor sturen met het verzoek voor mij te huppelen
Ja zeg, dan moet je maar opletten hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Is Jaap zijn eigen schuld. Als Jaap Lieke er in gehouden zou hebben. En meer naar zich toe had getrokken om zo Huub weg te spelen, dan Stonden Brian en Amanda gewoon weer onderaan. Maar Jaap durfde niet voor Lieke te kiezen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je voor mij een Staatslot halen?
Als je net zo strijkt als dat je post vrees ik het ergste..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieverd, mijn was en strijkgoed hou ik keurig bij en ligt heel netjes in mijn linnen kast.....Ik stream zoals hier gesugereerd word niet 24 uur per dag. Bij mij heb je geen polstok nodig om binnen te komen hoor. Maak je niet druk over mij.
Het verbaasde me meer dat Huub op 1 stond met 42%, ik dacht echt dat Brian enorm gestegen was. Aan de andere kant kunnen ze het niet maken de publieks(stream) lieveling op een lullige 2e plaats te laten eindigen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Ik snap daar echt niets van
Wat voegen die twee nou toe?
Ze worden constant beschermd, zijn haast nooit meer in de villa.
En als ze er zijn zitten ze domino te spelen, of ze liggen in bed of het bad
Lieke fans zijn nu voor haar vriendinnetje Amanda.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
De popoll ook al gemist!!
Hoe komen die Del en rat zo hoog??
's morgens staat die bij mij haast nooit aan. Als ik wakker word is het laatste wat ik wil horen of zien een rattekop en die verschrikkelijke stem van Delquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt morgen weer een kans hoor, Huub begint bijna iedere dag met een dansje.
Hou es op!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je net zo strijkt als dat je post vrees ik het ergste..
1 pot nat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke fans zijn nu voor haar vriendinnetje Amanda.
Strijken is een hele kunst. Voor je het weet heb je een valse vouw! Alles over strijken en het nieuwe Perfective strijkijzer gebruiken....quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je net zo strijkt als dat je post vrees ik het ergste..
Je hebt gelijk wat de ochtendstreams betreft, misselijk makend en dat alleen door B en A. Kaartje sturen......gewoon doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef mazaru het volgende:
's morgens staat die bij mij haast nooit aan. Als ik wakker word is het laatste wat ik wil horen of zien een rattekop en die verschrikkelijke stem van Del![]()
Ik zit er serieus over na te denken om hem echt voor het eerst een kaartje te sturen. En dan op een bepaalde tijd en dag voor ons een huppeltje te maken.
Doet die vast wel, zeker als die hoort dat het voor Fok is![]()
En dan nog even the bump met Jaap ook!!
Lijken me leuke avatars
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat de ochtendstreams betreft, misselijk makend en dat alleen door B en A. Kaartje sturen......gewoon doen.
BAM mag dus toch beneden filmkijken, waar zij ze bang voor bij de FEBO, dat B en A gaan flippen?
Ach, waar moeten ze het anders over hebben, zelf zijn ze perfect. Ik dacht eigenlijk dat de PoPo gelijk stond aan medelijstemmen bij B en A, is dat plots veranderd?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Er wordt beneden over Jaap geluld, dat hij gelijk staat met Claire.
Ruud ik wilde graag op je post reageren dus heb dat in de sc gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ga ik één post aan wijden en dan wens ik er eigenlijk niet meer over verder te gaan.
Iemand die weet wat SS en NSB uitgevroten hebben en die dan zijn tegenpartij in wat voor onenigheid dan ook daarmee gaat vergelijken is in mijn ogen verkeerd bezigEen grovere belediging kan ik mij niet voorstellen. Ik weet waar ik het over heb en de twee generaties voor mij hebben er zeer direct mee te maken gehad.
Moest ik even kwijt
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.
Niks persoonlijks mazuru, het gaat hier vaak meningen, al dan niet onderbouwd. Love your posts tooquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Nou geweldige beelden weer![]()
Ik ga maar eens mijn eigen filmpje kijken.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.
Ook al er van tussen Mokum.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uit
Lesje geschiedenis:quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
Ah.. weer caps in de COS... ben blij dat je weer terug bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer gezellig op de bank, filmpje kijken dus ..
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer welquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook al er van tussen Mokum.Morgen weer naar rotjeknor
![]()
Doei, doei, en tot snel hoop ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uit
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
Flikker jij ook eens een eind op! Het was net zo lekker rustig....!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Lesje cos. Kappen nu.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM evenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
De Gouden Kooi die films kijktquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike geniet met volle teugen van de film
Slaap lekker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
Ikke wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda meld ff aan Brian dat ze niet meer ongesteld is...iets te veel info.
Maar zal wel weer neuken worden dan vanavond.![]()
Laat mij raden...je bent er slecht in?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ikke wel!![]()
Lekker als je met Amanda en Melisa een film kijkt, die lullen overal doorheen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...
Ik reken op je verslag.![]()
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.quote:
Die komt uit hetzelfde nestquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.
simpel er blijven steeds minder "fans" overquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub dus nog boven aan in de popo.Had al verwacht dat Brian en amanda op 2 en 3 zouden staan.Lieke stemmers zijn nu ineens voor Amanda geworden,hoe raar kan het toch lopen.Amanda was juist de reden dat Lieke en Huub braken,door al die weken met zijn tweeen tegen de rest konden ze niet genieten van hun samenzijn .Zelfs de etentjes werden nog verstoord en daarom kan ik niet begrijpen dat Lieke fans nu voor Amanda en brian zijn.
Hoi petraaquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef petraa het volgende:
Zo niets gemist, Geen boegeroep, een popoll, waarvan je vooraf al kon verwachten dat hij zo zou zijn. De kindjes van God mogen weer beneden tv kijken. Super FEBO verneuk je programma nog meer!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraaJij komt binnen en ik moet eigenlijk weg
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niets van
Wat voegen die twee nou toe?
Ze worden constant beschermd, zijn haast nooit meer in de villa.
En als ze er zijn zitten ze domino te spelen, of ze liggen in bed of het bad
Ze heeft al genoeg tv gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder klerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Ik let liever op jouquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar minuutjes nogLet jij op de plasma?
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik let liever op jou![]()
Ze moesten die films verbieden!!! Ik wil oorlog daar
Saxayyyy!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder kleren
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?
Knap dat jij naar dat tuig kan luisteren!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef STAP01 het volgende:
Ha, Amanda kent de foto's dus al van haar en haar ex! Ze kon er niet naar kijken! Ik zeg: Jaap, GOOI ZE IN DE GROEP!
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Saxayyyy!!!
Fok is retetraag nog iemand last van ?
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Nieuw datingbureau??? Mokum.nlquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..
FOK is bij mij prima
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Fok biedt jou er nooit bij aan.quote:
Of een Kim of Ellie voor de mannen onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doen
Geen Melissa??quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een Kim of Ellie voor de mannen onder ons
Kim of Ellie is wel een heel groot contrast hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter als andersom. (Hoog PTS gehaltequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Fok biedt jou er nooit bij aan.
OT Amanda gaat Bra masseren,
Elly is toch die gezellige rode oude dame?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de twijfelaars onder de oudere jongeren onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kim of Ellie is wel een heel groot contrast hoor...
Speciaal voor de bejaarde FOKkers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Elly is toch die gezellige rode oude dame?
Zal het nooit meer doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter als andersom. (Hoog PTS gehalte)
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Elly is toch die gezellige rode oude dame?
Mike durft niet alleen naar boven, dus beter je dan *niet* teveel voelen dan naar boven gaan. Hij mot wat he.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
Mike voelt zich helemaal niet teveel daar op de slaapkamer, kijkt onverstoorbaar naar de film.
te lang!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
Hoe lang duurt de film nog.
Ik zou het meer in de Brian-achterbaks sfeer zoeken. Met Mike daten, met hem naar bed gaan en hem vervolgens aangeven voor verkrachting. Oh wacht dan is alleen Mike weg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Als iemand zich nu opgeeft voor de date met Mike en dan Brian even KO slaan....hoe vet isda
Go Ahead!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Als iemand zich nu opgeeft voor de date met Mike en dan Brian even KO slaan....hoe vet isda
Slaap lekker ruudquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ben even horizontaal. Truste Fok!
De vis, zijn piemelemuis!! Truste Ruudquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Amanda heeft zelf dus ook door dat het "sympathy-votes" zijn omdat d'r moeder genomineerd is voor de "slechtste moeder van het jaar" Award?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef petraa het volgende:
B: Huub had vorige maand 38% en nu 42% hij is maar 4 % gestegen en jij Amanda bent van 11% naar 21% gegaan, je bent gewoon verdubbeld. De stemmen van Lieke zijn naar jou gegaan.
A: Ja en het gebeuren met nicky was er en me jaarfeest.
Truste Ruudquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik hoop alleen niet dat Brian of Amanda gaat winnen! Nog liever Claire! Hoe oneerlijk het ook zou zijn!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben dat tuig wel goed in de tang zeg. Ze durven amper nog boven te komen![]()
Hoe ver Huub ook in de minderheid stond, hij is in al die maanden nog nooit weggekropen voor hen.
Ook dat zegt al genoeg wie er zou moeten winnen
Dan ziet ze zichzelf ook als winnaar, net als Brianquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft zelf dus ook door dat het "sympathy-votes" zijn omdat d'r moeder genomineerd is voor de "slechtste moeder van het jaar" Award?!
Van mij mag iedereen winnen, behalve B of Aquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat Brian of Amanda gaat winnen! Nog liever Claire! Hoe oneerlijk het ook zou zijn!
Wat een logicaquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:39 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt: Claire weg, Jaap weg, dan zijn we met zijn drietjes dus Huub weg, snap je?
Van mij ook....kleine voorkeur voor Jaap, maar zou wel een stunt zijn als Claire het werd....B&H uit hun dakquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen winnen, behalve B of A
Ja, maar als er camera's bijzijn komt ze niet naar de uitreikingquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ziet ze zichzelf ook als winnaar, net als Brian
oooooh Brian wat je doet dat doe je goed.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:47 schreef petraa het volgende:
oh brian, oh brian, oh schatje ohhhhhhhhhh
Ik heb een voorkeur voor Huub, omdat die het programma toch het meest laat leven. Maar Jaap komt er direct achter aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Van mij ook....kleine voorkeur voor Jaap, maar zou wel een stunt zijn als Claire het werd....B&H uit hun dak
Ik denk dat Mike het best zwaar heeft als hij al zolang droog staat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom gaat Mike niet op het randje van het bed zitten bij Amanda en Brian en een romantisch deuntje op zijn gitaar spelen?
Echt jammer dat Jaap haast geen stemmen krijgt in de popo.Alleen toen hij terror Jaap was scoorde hij hoog.Denk dat de popo echt een strijd is tussen de Huub en Brianfans en daar moet Jaap voor inleveren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor Huub, omdat die het programma toch het meest laat leven. Maar Jaap komt er direct achter aan.
En ik zou het ook heel leuk vinden als hij zou winnen.
Eigenlijk maakt het niet zo veel uit wie van de twee wint, als ze maar samen in de finale zitten.
Waarom laat Brian Mike niet meedoen, hij wil al zolang een triootje. Hij is toch begaan met de klote zwerver, laat hem dan ook een lolletje hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom gaat Mike niet op het randje van het bed zitten bij Amanda en Brian en een romantisch deuntje op zijn gitaar spelen?
Dat is echt jammer, kennelijk is Jaap een te neutraal persoon geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt jammer dat Jaap haast geen stemmen krijgt in de popo.Alleen toen hij terror Jaap was scoorde hij hoog.Denk dat de popo echt een strijd is tussen de Huub en Brianfans en daar moet Jaap voor inleveren.
Amanda heeft nog niet zo vaak een orgasme gehad, ze incasseert, een soort van zaadbankquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian heeft weer zn gerief gehad en geen 4e orgasme voor Aman ...
Alle respect voor Mike. Maar er moet nu toch werkelijk een gastspeler in die öbjectief" is en totaal geen spelinfo geeft. Die gewoon door het huis heen dwarrelt en her en der gaat lopen stangen, met de kennis die zij/hij heeft na het kijken van maaaanden streams.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike het best zwaar heeft als hij al zolang droog staat.
Ze stonden al een week droog hé...life is hard.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Ze zijn echt snel klaar met sex elke keer. En ze zijn nog niet klaar of het gaat alweer over Huub.
Nog geen minuut na zijn zaadlozing. Waar zou hij tijdens zijn daad aan hebben gedacht aan hoe Claire pijpt ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
Klaar komen doet ze wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
Brian heeft weer zn gerief gehad en geen 4e orgasme voor Aman ...
Nee, Jaap gaat met Huub trouwen, in gemeentschap van goederen, dan houden ze er beiden een miljoen aan over.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
Zat je ernaast?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klaar komen doet ze wel hoor....waarom hebben we het hier over.
Omdat ze 2 maanden geleden opbiechtte dat ze pas 3x was klaargekomen bij Brianquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klaar komen doet ze wel hoor....waarom hebben we het hier over.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:06 schreef Carlaa het volgende:
lekker spontaan gesprekje wel...
Dat was take 2 of 3quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:06 schreef Carlaa het volgende:
lekker spontaan gesprekje wel...
Brian kàn wel romantisch zijn.........quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
En hij gaat er amper op in.Hij kan slechts zeggen mag niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:14 schreef STAP01 het volgende:
Theo zegt dat ze B en A moeten aanpakken!
Sorry, zei hij dat daadwerkelijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hij gaat er amper op in.Hij kan slechts zeggen mag niet.
Ja alle uitjes van Huub zijn naar brian gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Brian alles gekregen van Huub.Waar slaat dat nou weer op.Zijn ze gek daar geworden.
Nee maar dat kan je merken.Ook dat Brian zomaar alle uitjes van hem krijgt vond hij raar.Joris zei wijze woorden.Je zou toch denken dat succes juist uitjes oplevert.quote:
Geworden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Brian alles gekregen van Huub.Waar slaat dat nou weer op.Zijn ze gek daar geworden.
Je bent hier toch ook een aantal keren gebandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeeeeeeeeeeee, pa is trots op zijn zoon.
Hoor hem nu praten.
Huub kan niet zonder info van zijn pa. wat een ongelovelijke loser is die Huub ook.
Waarom mag Jaap geen info krijgen???
Ik ben zelfs op Talpa geband voor een bezoek, omdat Jaap mij in de kooi wil hebben. Maar ik geef te veel info zeggen ze...
Wat tha fucking hell is dit dan allemaal????
Weet iemand het telefoonnummer, dan bel ik collectcall naar Jaap. Ik ben er ff uit geweest, dus ik ken de nummers niet meer.
Nou nou wat een informatie heeft Theo gegeven.Ben er sprakeloos van,hij zei zomaar wanneer geef je gas op dat stelletje.Stoute Theo tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoor hem nu praten.
Huub kan niet zonder info van zijn pa. wat een ongelovelijke loser is die Huub ook.
Ik ben zelfs op Talpa geband voor een bezoek, omdat Jaap mij in de kooi wil hebben. Maar ik geef te veel info zeggen ze...
Weet iemand het telefoonnummer, dan bel ik collectcall naar Jaap. Ik ben er ff uit geweest, dus ik ken de nummers niet meer.
En wat was die info voor Huub dan? Want die heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoor hem nu praten.
Ja het is toch niet te geloven.Zijn ze nou echt zo bang voor Brian daar of zitten er allemaal zulk soort figuren met een iq van een pinda achter.quote:
Ik hoop maar dat Huub ongeduld heeft gehoord in de stem van z'n vader en dat hij zo snel mogelijk in actie komt tegen dat kut-Talpa en die kut-Brianquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou nou wat een informatie heeft Theo gegeven.Ben er sprakeloos van,hij zei zomaar wanneer geef je gas op dat stelletje.Stoute Theo toch
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou nou wat een informatie heeft Theo gegeven.Ben er sprakeloos van,hij zei zomaar wanneer geef je gas op dat stelletje.Stoute Theo toch
Dat had Amanda's moeder moeten weten..... dat dat ook konquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig met de rug naar de camera ....
Ben aan het luisteren en hoor ik de code.Pa ik heb weer een bonus gekregen als ik Brian maar met rust laatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En weer speelt Huub het zelfde nummer als altijd, nadat hij met zijn pa heeft gesproken. Daar zit volgens mij ook wel een code in.
Ja ja noem mij maar paranoia...
Wil Jaap hiermee zeggen dat de 'bloedneus' die Huub gegeven had aan Brian dus ook weer nep was?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:
Jaap tegen Huub: als je een uitje wilt, dan ga je naar de wc, steek je jezelf met een naald en ik laat wel bloed uit mijn vetlagen overal spetteren.
Huub: Jaap, ik ben hier niet voor een uitje, ik ben hier voor miljoenen.
De beveiliging was er toen al.Dus hoefde Brian niks meer te doen.Huub wilde hetzelfde proberen als Brian.Tikkie geven terwijl de beveiliging er was.Maar helaas was dat voor Huub weer een boete.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:26 schreef T-lex het volgende:
Huub jankt weer over dat alles wat afgepakt is als straf aan uitjes naar Brian gaat.
Ja wie gaat er dan een showtje neerzetten bijvoorbeeld in de Baja...Claire?![]()
Optredens waar Amanda mee gaat met Brian stonden al een tijdje in de agenda...dus heeft er niks mee te maken.
Sore loser die Huub....moet je maar je poten thuis houden zoals z'n broertje zegt. En ja, misschien belonen ze Brian juist ook wel omdat hij niks terug heeft gedaan...daar hebben ze(=kamp huub) nog niet aan gedacht blijkbaar.
En wat heeft dat met die post te maken? Of trap ik een Huubsopper op zijn/haar teentjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent hier toch ook een aantal keren geband
Ik heb ook altijd gedacht dat het gitaarspelen van Brian ook niet voor niks was.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En weer speelt Huub het zelfde nummer als altijd, nadat hij met zijn pa heeft gesproken. Daar zit volgens mij ook wel een code in.
Ja ja noem mij maar paranoia...
Ik als zeer objectieve kijker denk dat dat geldt voor alle spelers. Niet alleen voor Huub.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Huub ongeduld heeft gehoord in de stem van z'n vader en dat hij zo snel mogelijk in actie komt tegen dat kut-Talpa en die kut-Brian
nou, Brian heeft vandaag de F en de G geleerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd gedacht dat het gitaarspelen van Brian ook niet voor niks was.
Wat zegt Huub nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
*zucht* ik hou van pianomuziek
zelfs mijn 2 poezels komen op mijn keyboard kopjes geven![]()
Als je echt goed oplet speelt Huub dit elke dag.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die post te maken? Of trap ik een Huubsopper op zijn/haar teentjes?
Zoals Jaap kan schaken, zo hebben Huub en zijn pa een code in het telefoongesprek, want na die tijd speelt Huub altijd het zelfde stuk en bepaalde delen speelt hij dan net even iets anders of expres vals, om hem antwoord te geven.
Zeer briljant, dat moet ik toegeven.
Bij volgende gesprek moet je maar eens opletten, dat Huub altijd dit stuk speelt na gesprek met zijn vader. En zie de filmpjes uit het verleden.
En hoor wat hij nu als einde speelt, dat is "praten"via de piano, want dat is een taal die ze beiden spreken.
Theo begrijpt de noten wel, wat Huub probeert te zeggen.
Satie is niet gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je echt goed oplet speelt Huub dit elke dag.![]()
Is gewoon Satie, Avonne.
Ik hoop dat papa Theo snapt wij hij zegt dan...eigenlijk is dat bellen ook overbodig geworden, zo bespaart Huub wel CP's..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nada
Hij speelt Debussy en Gould.
Dat was wel duidelijk in het gesprek, hij mag niet tegen Amanda&Brian spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat papa Theo snapt wij hij zegt dan...eigenlijk is dat bellen ook overbodig geworden, zo bespaart Huub wel CP's..
Als je hier langer meeleest zou je weten dat ik een Brian fan benquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die post te maken? Of trap ik een Huubsopper op zijn/haar teentjes?
Nee, dit was een zuivere Satiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gecodeerde Satie wat Huub speelt, toch?
En het valt ook op dat nadat die dat gespeeld heeft, hij altijd nog even naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gecodeerde Satie wat Huub speelt, toch?
Welke boodschap krijg je door van de bubbeltjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehehe, zal wel koud zijn dat bad
Wat ik me dan afvraag, gaat elke dag dezelfde boodschap Theo niet vervelen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het valt ook op dat nadat die dat gespeeld heeft, hij altijd nog even naar buiten gaat.
Ik denk dat Theo en Joris vlak bij de villa zijn, en antwoord geven via rooksignalen
Jaap bubbelt met een geurtjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke boodschap krijg je door van de bubbeltjes?
Hij speelt het niet altijd op dezelfde snelheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, gaat elke dag dezelfde boodschap Theo niet vervelen?
Yep de rest ligt beneden ..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat JECH bij elkaar in de jacuzzi, gezellig?
Ja, die andere twee maken weer tv, al vanaf 11 uurquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat JECH bij elkaar in de jacuzzi, gezellig?
Ja dat zat erin. Het schijnt zo te zijn dat domme mensen behoorlijk veel slaap nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die andere twee maken weer tv, al vanaf 11 uur![]()
[ afbeelding ]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat domme mensen behoorlijk veel slaap nodig hebben.
Heel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggen
Ze hebben hun slaap idd hard nodig .... Wanneer was Brians laatste trap in the dark ok al weer ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggen
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:19 schreef Yavido het volgende:
Iemand de volgende COS al klaarstaan toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |