Ah.. weer caps in de COS... ben blij dat je weer terug bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer gezellig op de bank, filmpje kijken dus ..
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer welquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook al er van tussen Mokum.Morgen weer naar rotjeknor
![]()
Doei, doei, en tot snel hoop ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uit
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
Flikker jij ook eens een eind op! Het was net zo lekker rustig....!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Lesje cos. Kappen nu.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM evenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
De Gouden Kooi die films kijktquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike geniet met volle teugen van de film
Slaap lekker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
Ikke wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda meld ff aan Brian dat ze niet meer ongesteld is...iets te veel info.
Maar zal wel weer neuken worden dan vanavond.![]()
Laat mij raden...je bent er slecht in?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ikke wel!![]()
Lekker als je met Amanda en Melisa een film kijkt, die lullen overal doorheen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...
Ik reken op je verslag.![]()
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.quote:
Die komt uit hetzelfde nestquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.
simpel er blijven steeds minder "fans" overquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub dus nog boven aan in de popo.Had al verwacht dat Brian en amanda op 2 en 3 zouden staan.Lieke stemmers zijn nu ineens voor Amanda geworden,hoe raar kan het toch lopen.Amanda was juist de reden dat Lieke en Huub braken,door al die weken met zijn tweeen tegen de rest konden ze niet genieten van hun samenzijn .Zelfs de etentjes werden nog verstoord en daarom kan ik niet begrijpen dat Lieke fans nu voor Amanda en brian zijn.
Hoi petraaquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef petraa het volgende:
Zo niets gemist, Geen boegeroep, een popoll, waarvan je vooraf al kon verwachten dat hij zo zou zijn. De kindjes van God mogen weer beneden tv kijken. Super FEBO verneuk je programma nog meer!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraaJij komt binnen en ik moet eigenlijk weg
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niets van
Wat voegen die twee nou toe?
Ze worden constant beschermd, zijn haast nooit meer in de villa.
En als ze er zijn zitten ze domino te spelen, of ze liggen in bed of het bad
Ze heeft al genoeg tv gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder klerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Ik let liever op jouquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar minuutjes nogLet jij op de plasma?
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik let liever op jou![]()
Ze moesten die films verbieden!!! Ik wil oorlog daar
Saxayyyy!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder kleren
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?
Knap dat jij naar dat tuig kan luisteren!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef STAP01 het volgende:
Ha, Amanda kent de foto's dus al van haar en haar ex! Ze kon er niet naar kijken! Ik zeg: Jaap, GOOI ZE IN DE GROEP!
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Saxayyyy!!!
Fok is retetraag nog iemand last van ?
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Nieuw datingbureau??? Mokum.nlquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..
FOK is bij mij prima
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Fok biedt jou er nooit bij aan.quote:
Of een Kim of Ellie voor de mannen onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doen
Geen Melissa??quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een Kim of Ellie voor de mannen onder ons
Kim of Ellie is wel een heel groot contrast hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter als andersom. (Hoog PTS gehaltequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Fok biedt jou er nooit bij aan.
OT Amanda gaat Bra masseren,
Elly is toch die gezellige rode oude dame?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de twijfelaars onder de oudere jongeren onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kim of Ellie is wel een heel groot contrast hoor...
Speciaal voor de bejaarde FOKkers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Elly is toch die gezellige rode oude dame?
Zal het nooit meer doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter als andersom. (Hoog PTS gehalte)
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Elly is toch die gezellige rode oude dame?
Mike durft niet alleen naar boven, dus beter je dan *niet* teveel voelen dan naar boven gaan. Hij mot wat he.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
Mike voelt zich helemaal niet teveel daar op de slaapkamer, kijkt onverstoorbaar naar de film.
te lang!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
Hoe lang duurt de film nog.
Ik zou het meer in de Brian-achterbaks sfeer zoeken. Met Mike daten, met hem naar bed gaan en hem vervolgens aangeven voor verkrachting. Oh wacht dan is alleen Mike weg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Als iemand zich nu opgeeft voor de date met Mike en dan Brian even KO slaan....hoe vet isda
Go Ahead!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Als iemand zich nu opgeeft voor de date met Mike en dan Brian even KO slaan....hoe vet isda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |