Hoi petraaquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef petraa het volgende:
Zo niets gemist, Geen boegeroep, een popoll, waarvan je vooraf al kon verwachten dat hij zo zou zijn. De kindjes van God mogen weer beneden tv kijken. Super FEBO verneuk je programma nog meer!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraaJij komt binnen en ik moet eigenlijk weg
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niets van
Wat voegen die twee nou toe?
Ze worden constant beschermd, zijn haast nooit meer in de villa.
En als ze er zijn zitten ze domino te spelen, of ze liggen in bed of het bad
Ze heeft al genoeg tv gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder klerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
Amanda loopt al in haar nachtkleding? Dat mag tegenwoordig ook al om half 11?
Ik let liever op jouquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar minuutjes nogLet jij op de plasma?
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik let liever op jou![]()
Ze moesten die films verbieden!!! Ik wil oorlog daar
Saxayyyy!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de nachtverlichting aan is mogen ze alles zonder kleren
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schatjes, jullie kunnen toch gewoon een keer wat gaan drinken samen?
Knap dat jij naar dat tuig kan luisteren!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef STAP01 het volgende:
Ha, Amanda kent de foto's dus al van haar en haar ex! Ze kon er niet naar kijken! Ik zeg: Jaap, GOOI ZE IN DE GROEP!
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Saxayyyy!!!
Fok is retetraag nog iemand last van ?
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik moet van FOK! ook heel vaak drinken pakken, maar wel alleen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Nieuw datingbureau??? Mokum.nlquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruud schenkt wat in voor petra en ik schenk wat in voor jou..
FOK is bij mij prima
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz ik ook er wordt nou nooit eens een leuke vent bij aangeboden!
Fok biedt jou er nooit bij aan.quote:
Of een Kim of Ellie voor de mannen onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk dat je het zelf moet pakken... laat ze er lekker een Dimitri of Mitch bij doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |