Dat was wel duidelijk in het gesprek, hij mag niet tegen Amanda&Brian spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat papa Theo snapt wij hij zegt dan...eigenlijk is dat bellen ook overbodig geworden, zo bespaart Huub wel CP's..
Als je hier langer meeleest zou je weten dat ik een Brian fan benquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die post te maken? Of trap ik een Huubsopper op zijn/haar teentjes?
Nee, dit was een zuivere Satiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gecodeerde Satie wat Huub speelt, toch?
En het valt ook op dat nadat die dat gespeeld heeft, hij altijd nog even naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gecodeerde Satie wat Huub speelt, toch?
Welke boodschap krijg je door van de bubbeltjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehehe, zal wel koud zijn dat bad
Wat ik me dan afvraag, gaat elke dag dezelfde boodschap Theo niet vervelen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het valt ook op dat nadat die dat gespeeld heeft, hij altijd nog even naar buiten gaat.
Ik denk dat Theo en Joris vlak bij de villa zijn, en antwoord geven via rooksignalen
Jaap bubbelt met een geurtjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke boodschap krijg je door van de bubbeltjes?
Hij speelt het niet altijd op dezelfde snelheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, gaat elke dag dezelfde boodschap Theo niet vervelen?
Yep de rest ligt beneden ..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat JECH bij elkaar in de jacuzzi, gezellig?
Ja, die andere twee maken weer tv, al vanaf 11 uurquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat JECH bij elkaar in de jacuzzi, gezellig?
Ja dat zat erin. Het schijnt zo te zijn dat domme mensen behoorlijk veel slaap nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die andere twee maken weer tv, al vanaf 11 uur![]()
[ afbeelding ]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat domme mensen behoorlijk veel slaap nodig hebben.
Heel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggen
Ze hebben hun slaap idd hard nodig .... Wanneer was Brians laatste trap in the dark ok al weer ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vandaar dat Amanda & Brian altijd zo lang blijven liggen
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:19 schreef Yavido het volgende:
Iemand de volgende COS al klaarstaan toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |