quote:Waarom zou je nou naar school gaan want aan een diploma heb je toch niks.
En als de geruchten kloppen is het over een dikke maand afgelopen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:43 schreef tipsch het volgende:
Ga toch heen met je 'op een gegeven moment'. Daar wachten we al een dik jaar op, slaapkop
yepquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:43 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen
Wat gaat Amanda trouwens doen bij dat optreden?
Paaldansen?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als de geruchten kloppen is het over een dikke maand afgelopen.
Dat zal me toch een lange, lange periode van pure terror worden voor A&B.
Ook dit is gewoon lachwekkend vermaak.
Als tvp.
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
Dank @noekje![]()
Vreemd, net begon Mikey tegen B en A over Huub en SL. Mogen wij niet meer horen dat die kutzwerver ook alleen maar poep praat over Huub? Als Huub zou weten wat ze allemaal en met name Amanda, zeggen over Huub, stopte hij accuut met koken voor dat tuig.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef riri het volgende:
[..]
Niet op hetzelfde moment,klopt....er wordt opzettelijk voorgetrokken en verschil gemaakt...daarmee maak je gevoelens los en laat dat nou precies de bedoeling zijn.
Bronvermelding lijkt me niet nodig, toch?quote:Brian verveelt zich en besluit dat hij iets wil doen om geld te verdienen. “How to make money?”, verzucht hij. Mike komt binnen en stelt voor om een boot te maken van lucifers. “Nou, dan gaan we luciferdoosjes bestellen”, zegt Brian niet al te enthousiast. “Ik ga gewoon schilderen”, bedenkt de zakenman dan zelf. “Ik ga gewoon kliederen, dat is mijn stijl, kliederstijl”, lacht hij. “Uiteindelijk zet je je handtekening erop en het is al wat waard”, is de nuchtere mening van Mike. Van bokser naar schilder dus, Brian is van alle markten thuis!
Volgens mij ging het daar niet over. Zou ook vreemd zijn, het heeft zelfs op VV gestaan. Mikey begon: Huub zei gisteren ook......SL.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?
komop dat hele drama met die brief is toch niets voor niets geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?
Precies er zitten er 5 dus iedereen ellende of niemand !!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en prima, maar doe dat dan gewoon willekeurig en bij iedereen evenveel, ik snap heus wel dat het geen vakantiepark is, alhoewel, er zitten er daar een paar die meer leuke dingen doen dan anderen.
Noekje!
Koekie Kroepoek of hoe noem je dat type ook alweer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
De adoratie voor Brian kent geen grenzen.
[..]
Bronvermelding lijkt me niet nodig, toch?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koekie Kroepoek of hoe noem je dat type ook alweer?
Ik gaf weer wat er werd gezegd. Verder is het raden naar de reden van de SL.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar niet over. Zou ook vreemd zijn, het heeft zelfs op VV gestaan. Mikey begon: Huub zei gisteren ook......SL.
quote:23 feb. Jaap - 13:00 uur: Mediamarkt De Corner, Rotterdam
- 00:30 uur: Uitgaanscentrum de Klok, Ruinerwold
- 02:30 uur: Rumours, Leeuwarden
1 maart Brian & Amanda Danspaleis, Haaksbergen
7 maart Brian & Amanda - 21:30 uur: (lokatie volgt), Zoetermeer
PoekieRoekie aka Brianlover.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
Roekipoeki, al vind ik jouw verhaspeling leuker!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef trettie het volgende:
[..]
Precies er zitten er 5 dus iedereen ellende of niemand !!!!!!
Ja, ik kon er even niet meer op komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roekipoeki, al vind ik jouw verhaspeling leuker!![]()
geef toch niet.........quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, ik kon er even niet meer op komen
krijgen we een sl.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat Huub uitschiet met dat mes....dan...dan....dan...
Je zou bijna vergeten hoe ze echt heet: Roekshana. Onvergetelijk echter is haar korte aanwezigheid in de villa: ze blonk uit in totale nietsigheid... net als haar stukjes.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
geeft toch niets, ik moest lachen, altijd goed toch? En nee ik lachte je niet uit ik lachte je toe!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, anti-Huub stemmen bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef Kinga het volgende:
Deel van stemmen aan Lieke naar Amanda gegaan?
Ja maar dat gaat hij niet leuk vinden. Komende tijd gaat hij of zich heel erg ergeren aan haar of hij gaat poeslief doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
Brian:" Wat goed Aman...helemaal bovenaan..."
Nee sukkel, daar staat Huub !
Jaap doet toch niets?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat Amanda zo populair is geworden omdat er een heleboel bij Huub zijn afgehaakt. Toch wil een oud-Huub stemmer niet op Bwian stemmen.
Maar waarom Jaap zó gezakt is??
Ik kan veel hebben en ben een grote jongen hoor..quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geeft toch niets, ik moest lachen, altijd goed toch? En nee ik lachte je niet uit ik lachte je toe!
Da's ook logisch omdat er nog maar 5 bewoners zijn..... Huub keldert als je het zo bekijkt.... 50% van 8 wannabees of 42 van 5 wannabees.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
Het schuift aardig naar elkaar toe.
Voor Brian is het echt weinig, hoor, vergeleken met vroeger !!
Dat idee heb ik al maanden... krijg gewoon het idee dat Jaap zijn plaats steeds afstaat...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef elcastel het volgende:
Halen ze Amanda en Jaap niet door elkaar ? Wie stemt er nou op Amanda ?
poekie kontkruiper.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie zegt van niet dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben en ben een grote jongen hoor..
Gelukkig wel..dan kan ze "haar gezin bellen" of haar moeder uitnodigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Amanda: Wat hebben we veel CP!
Een soort opvoedingsgedoe voor honden, misschien bij Martin Gaus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
Zit ze in het asiel ofwat?
Wat is er toch met Jensen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef Lady-night het volgende:
Nou Jensen nog even....douche en boksfilm...zijn we weer tevreden
Het douche incident van Brian.quote:
Hij kookt niet zomaar voor de anderen, hij doet dat puur om goodwill aan achter te tonen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zei het toch. Huub is stapelgek dat hij kookt voor dat plebs, ze bestellen voor zichzelf.
Was er ook niet zo'n poll waarin Dennis tenkoste van Jaap belachelijk omhoog schoot?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al maanden... krijg gewoon het idee dat Jaap zijn plaats steeds afstaat...
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Hij kookt niet zomaar voor de anderen, hij doet dat puur om goodwill aan achter te tonen.
Je snapt het niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.
Yep, die leek ook gewisseld.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Was er ook niet zo'n poll waarin Dennis tenkoste van Jaap belachelijk omhoog schoot?
idd..... ze is daarom snel weggegaan (volgens haar eigen zeggen)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
En ook Melissa vertelt dat er een naar sfeertje in de zaal was na Brians trap.
Tuurlijk snap ik je wel. Je bedoelt dat Huub probeert zich in te likken. Dat heeft hem tot nu toe alleen windeieren gelegd, daar ben je een keer klaar mee lijkt me zo.quote:
regenboogforelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is in godsnaam homovis?
LOLquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Hij hoopt op meer support van achter ook al is dat een kansloze zaak want de kindjes van god moeten winnen anders is johnny de Mol niet meer veilig.
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:48 schreef Lady-night het volgende:
Melissa kan ook niet geloven dat Amanda op twee staat
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
Amanda: Hun allemaal zijn supergemeen tegen die beessies... niet normaal.
Hij gaat bij zich zelf af denk ik, de enige die daar al om gaat flippen is hij zelf, hij weet niet dat Eric al lang heeft verteld dat Amanda hem uit kotst, maar goed, laat ze nog maar even op hun roze wolkje zitten, al denk ik dat Brian zich wel achter z'n oren krabt over deze popo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Ik probeerde echt het sneue drietal te volgen maar het is niet te harden zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian 'wil de discussie houden op het plan waarop die gisteren is ingestoken'.
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?![]()
De jeugd die het een beetje volgt,begrijpt het toch ook niet meer,leugens van de febo,die RAT heeft de k1 gewonnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel
aantal streamers neemt af
dus de paar pubers die sms"n tellen nu ook mee
Diezelfde tunnel visie als hij heeft wanneer hij Amanda onder de dekens slaat of de douche door rost?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zit nog steeds in het gevecht en de 2e trap kwam omdat hij in een tunnelvisie zat...
yeah right!
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.quote:[b]Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Disana het volgende:[/]
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.
Die muggenbulten zijn toch ook de schuld van 'hun'? Zo opgefokt zijn ze momenteel wel dat ze alles zullen beweren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
En ondertussen wordt er aan tafel relaxed gesmuld van Huubs eten.
Echt, dat zal je nog verbazen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef mspoez het volgende:
Yuk, ik vind het knap hoor dat je zelfs met het roken van een sigaret ranizge geluidjes kan maken. Die Mike zal vast véél reacties krijgen!
Lijkt me heerlijk dat je de streams met haar er op kunt muten en toch de tafelconversatie kunt volgen, heel typisch trouwens dat BAM gingen kijken of ze werden afgeluisterd, eens zien hoe lang het duurt voor ze dat zelf gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.
Heerlijk, een avondmaal zonder dat trash en die slabek van Amanda.
weer staaltje van huubs ijzersterke debating skillsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Brian komt boven en Huub vraagt waarom ze niet mee willen eten.
Brian: Snap je dat niet met je domme verstand?
Huub: Een persoon is dom, verstand niet. Of snap je dat niet met je slimme verstand?
Go Huub.![]()
![]()
![]()
Deze uitslag roept weerstand op, waardoor er volgende maand meer mensen gaan stemmen.(=kassa)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
popipoll
1. Huub 42 %
2. Amanda 21 %
3. 19% Brian
4 en 5 Jaap (identiteitscrisis) en Claire (de kijker nog niet overtuigen) 9%
Volgens mij hebben de sigaretten ook te maken met Brians eerste para-actie: De sigaretten van Stefan in het zwembad omdat hij er zo'n last van hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat Claire, Eric en Huub meteen een peuk opsteken als B en A beginnen met eten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub moeten zich weer verantwoorden t.o. Brian over het Tommie gebeuren....daar gaan we weer.
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Melisa: Jammer dat je Yuri natrapte, was helemaal niet nodig geweest. De sfeer werd daarna ook erg grimmig........doodse stilte.
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
En Huub beantwoordt weer netjes de vragen van Brian en Amanda.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.
Nee, dat kan ik niet ontkennen, met name als hij gedronken heeft. Ik moet je eerlijk zeggen dat er de grootst mogelijk bagger uit mijn mond zou komen als Brian en Amanda mijn "gesprekspartners" zouden zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.
Ja hoor, de boxring. Ben benieuwd of je voorspelling uitkomtquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
weer op de bank
zou er dan een filmpje komen van het gevecht, waar het boe geroep is uit geknipt?
Cap iemand? BVDquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
Zit Brian nu bijna te janken?
mannies visie is vrij simpel en logiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..
"Het was cooollll...hahaha....supercool...hahaha...."en nog blijven geloven in haar eigen gelijk..
zoiets dus.
Dat heb je goed gezien.......raar hè?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef jassy het volgende:
MOGEN WIJ NU SERIEUS DE PLASMA BEELDEN NIET ZIEN
Tamelijk onzinnig LIJKT het, maar de streamers hebben het filmpje allemaal gezien en krijgen nu de reacties op de gezichten te zien. Ook wel interessantquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Welke stream is het filmpje.... of draaien ze die bewust weg zodat we niet zien dat ze die natrap niet laten zien? Wat is de bedoeling?
Leuk hè, dat knippen plakken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
In dit geval per ongeluk precies in context, tunnelvisie wat betreft zijn 'prestatie'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
Brian met zijn tunnelvisie.
Die gast heeft altijd last van een verkeerde woordkeuze.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
Ja hoor Amanda zat er weer bij...
[ afbeelding ]
Wat blomst voorspeldde...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef fossil_fossil het volgende:
brian wil respect.....en gooit het nu weer op huub dat huub een plasma heeft stuk geslagen etc... ja hoor we dwalen weer van het eigenlijke onerwerp af...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Doe het mij maar na, doe het mij maar na... (10x).."
Nou Brian, liever niet, ik denk niet dat velen mensen zo'n lafbek als jij willen zijn met zo'n smerige natrap, die je niet durft toe te geven.
......en aan Huub natuurlijk....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....
Yep, met dank aan Flens.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
Hans hondekop is toch ook al de volgende dag vertrokken naar Brazilie? Die zag de bui denk ik al hangen. Als hij zo trots op de rat was geweest had hij de publiciteit wel opgezocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hans heeft helemaal niet gezegd dat hij Brian een winnar vond, hij heeft gezegd, dat Brian zichzelf niet heeft bewezen, dus Brian lult gewoon uit zijn nek.
Er zit een plaatje met winnaar op geplakt, er zal wel geen beker met 'no contest' zijn gemaakt, bovendien was het een mini-playback show idee, iedereen kreeg een beker, we weten ook niet wat er op de beker van Yuri stond natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
LS, jij werd laatst gezocht door streamers, om onderzoek te verrichten,quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Doe het mij maar na, doe het mij maar na... (10x).."
Nou Brian, liever niet, ik denk niet dat velen mensen zo'n lafbek
als jij willen zijn met zo'n smerige natrap, die je niet durft toe te geven.
Oh ja, die was aan het bloedzuigen geweest natuurlijk, en omdat het zo'n ingetogen en beheerst persoon is heeft hij zijn woede gekoeld op de deuren ipv op Huub.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
......en aan Huub natuurlijk....
Yuri heeft precies dezelfde beker gekregen, maar dat laten ze niet zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, met dank aan Flens.![]()
[ afbeelding ]
waarom, om over het geluid van amanda heen te komen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:41 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Claire trek je fucking smoel ook eens open!
Nee hoor, niemand heeft het filmpje gezien, er stond geen camera op de plasma, ook het boe-geroep was er uit geknipt.......quote:
Ja, was zelfs te zien in de uitzendingquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
Verteld Huub laatst ook niet toen de beveiliging hem afvoerde dat Brian ook nog even een tik na gaf?
Staat K1 nieuwelinge Yuri nergens op een foto met zijn beker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Yuri heeft precies dezelfde beker gekregen, maar dat laten ze niet zien
Roepende in de woestijn hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:48 schreef milk-shake het volgende:
Amanda hou je slabek
Ook winnaar natuurlijk want die heeft 50.000 in zijn zak en we horen nooit meer iets van Yuri denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zit een plaatje met winnaar op geplakt, er zal wel geen beker met 'no contest' zijn gemaakt, bovendien was het een mini-playback show idee, iedereen kreeg een beker, we weten ook niet wat er op de beker van Yuri stond natuurlijk.
Lol, daar komen we dus noet verder mee.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
LS, jij werd laatst gezocht door streamers, om onderzoek te verrichten,
waarvoor weet ik niet meer......
Dat zou maar zo eens kunnen, hij is ook gewoon kok natuurlijk, dit uitstapje richting kickboksen was niet echt een succes, hij kan beter in de keuken blijven denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:50 schreef trettie het volgende:
[..]
Ook winnaar natuurlijk want die heeft 50.000 in zijn zak en we horen nooit meer iets van Yuri denk ik.
Klopt, niet te lezen maar ik kan het me niet voorstellen er staat dat hij de winnaar is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat K1 nieuwelinge Yuri nergens op een foto met zijn beker?
Ik dacht het wel, alleen van veraf.
Zeg dat kun je niet maken hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar heb je Huub weer over SS'ers. Huub moet altijd iets uit de nazitijd erbij halen.
Zou me niets verwonderen als zijn voorouders NSB'ers waren en hij zich er op deze manier uit probeert te kletsen.
Misschien is dat wel wat Lieke over zijn familie weet.
dat doet ie nu ook maar met een paar lekkere flappen in z'n kontzak!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou maar zo eens kunnen, hij is ook gewoon kok natuurlijk, dit uitstapje richting kickboksen was niet echt een succes, hij kan beter in de keuken blijven denk ik.
nou voorlopig weet die jojo jou dag en nacht hier aan de streams te kluisterenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
Ik heb nog nooit zulke jojo's mee gemaakt.. Zitten GVD ruim en jaar in die villa, presteren zelf geen m oer. Maken alleen TV met neuken en hebben de grootste bek....ga je schamen Huub.
welk boegeroep en uitjouwen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Waaaar zijn het boegeroep en uitjouwen gebleven!!!
Het is hem gegund, hij kon ook niet weten dat hij tegenover een bloeddorstige psychopaat zou komen te staan, meer dan verdiend.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef trettie het volgende:
[..]
dat doet ie nu ook maar met een paar lekkere flappen in z'n kontzak!!!!!!!
Yuri is automonteur maar dat terzijde. Een gekochte partij, lijkt me duidelijk. Ze kunnen het ontkennen wat ze willen maar dat gaat niet lukken. Of het moet zo zijn dat Yuri echt een "opgewarmd lijk" was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Dat zou maar zo eens kunnen, hij is ook gewoon kok natuurlijk, dit uitstapje richting kickboksen was niet echt een succes, hij kan beter in de keuken blijven denk ik.
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg dat kun je niet maken hoor.
Laat ik nu denken dat je het over Brian en Amanda hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
Ik heb nog nooit zulke jojo's mee gemaakt.. Zitten GVD ruim en jaar in die villa, presteren zelf geen m oer. Maken alleen TV met neuken en hebben de grootste bek....ga je schamen Huub.
Wat een messcherpe conclusiequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar heb je Huub weer over SS'ers. Huub moet altijd iets uit de nazitijd erbij halen.
Zou me niets verwonderen als zijn voorouders NSB'ers waren en hij zich er op deze manier uit probeert te kletsen.
Misschien is dat wel wat Lieke over zijn familie weet.
Edit: Met snel googlen kom je dit tegen.
Hengelo? Daar liggen zijn roots toch?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ballegooij+nsb&spell=1
Huh? Hoe kom ik dan bij kok?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yuri is automonteur maar dat terzijde. Een gekochte partij, lijkt me duidelijk. Ze kunnen het ontkennen wat ze willen maar dat gaat niet lukken. Of het moet zo zijn dat Yuri echt een "opgewarmd lijk" was.
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ballegooij+nsb&spell=1
Is puur guggestief van mij. Geen feit.
Wacht maar af als hij weer alcohol mag drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:46 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub heeft geleerd, hij blijft rustig implaats van te schelden
Graag, een dwarslezing mag ook. ( zo spreekt Amanda dwarsleasie uit).quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda dood?
jahhh lopen de cossen helemaal volquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wacht maar af als hij weer alcohol mag drinken.
Dat werd ook een paar keer gezegd net...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Brian kwam terug met 'Gewonnen! Knock out!'. Waarom hebben ze het daar niet over. Het wordt nu mooier gemaakt dan het was.
Wat een ontzettend irritant kutkind, ik luister er niet meer naar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
Amanda is nog het zelfde domme achterlijke wijf toen ze binnen kweam. Niets veranderd.
Het is gewoon te irritant om de streams nog te volgen..
Ah okee. Ik had misschien op nóg meer vuurwerk gehoopt, kwam te laat binnenvallen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat werd ook een paar keer gezegd net...zwak verweer volgde en voornamelijk geschreeuw..
Het is ook niet kies van Huub om dat te pas en te onpas aan te halen, waar je hart vol van zit stroomt je mond van over, misschien is er een familielid van Huub gedeporteerd geweest en was het daarom vroeger bij hem thuis een onderwerp van gesprek, misschien is het gewoon een fascinatie van hem, WO2 bedoel ik, maakt niet uit, hij hoeft er ook niet steeds tijdens ruzies over te beginnen, je valt LS nu aan maar Huub doet het steeds zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.
van mij wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda dood?
Dat soort off-topic discussies ga ik niet meer aan, ik ga alleen uit van uitspraken van Huub en zijn gedrag.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.
quote:
Oh okay, Huub zegt SS en daaruit maak jij op dat zijn familie een NSB verleden heeft. Duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat soort off-topic discussies ga ik niet meer aan, ik ga alleen uit van uitspraken van Huub en zijn gedrag.
Zit jij dag en nacht op de streams, dat je mij dag en nacht op de streams ziet.........Ik denk dat je toch met een ander in de war bent.......zo niet moet je geen onzin posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou voorlopig weet die jojo jou dag en nacht hier aan de streams te kluisteren
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh okay, Huub zegt SS en daaruit maak jij op dat zijn familie een NSB verleden heeft. Duidelijk.
neuh misschien valt jouw manier van posten mij op..........quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zit jij dag en nacht op de streams, dat je mij dag en nacht op de streams ziet.........Ik denk dat je toch met een ander in de war bent.......zo niet moet je geen onzin posten.
Dat argument had ik ook al aangedragen, maar het sloeg niet aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
een beetje slappe hap nu in de kooi ouwe koeien enzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:10 schreef kahaarin het volgende:
Goh, het lijkt wel besmettelijk dat bekvechten op de streams, hoe staat het met de discussie in de kooi?
Als daardoor para Brian zijn opwachting weer maakt is het mij al lang goed, drinkt Amanda een beetje door?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een beetje slappe hap nu in de kooi ouwe koeien enzo
Dat heeft Hans Nijman verteld,quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Hoe kom ik dan bij kok?![]()
![]()
Maar goed, kickboksen is iig zijn stiel niet.
Ik heb zelfs eens getracht een discussie te voeren hier wanneer iemand van Joodse afkomst is...quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat argument had ik ook al aangedragen, maar het sloeg niet aan.
Ah, dankjewel, ik dacht al dat ik ze zag vliegen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat heeft Hans Nijman verteld,
Yuri is kok, maakt lange dagen, slechte conditie,
traint sinds 1 jaar, zou meer willen trainen.
2 weken later had Yuri een interview op het DGK-forum
en vertelde 2de automonteur te zijn.
Daar zaten ook veel verraders tussen. Om hun hachje te redden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
Is ook helmaal niet verkeerd. Over de moeder van Amanda worden ook zoveel dingen gezegd, waarvan men hier ook niet weet of het op waarheid berust...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:
Ja, dat was bij de beesten af en hij had nog niet eens gezopen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zaten ook veel verraders tussen. Om hun hachje te redden.
Welk recht had Huub dan om die 2 oersaaie Russen zo discriminerend de huid vol te schelden?
Die zijn maar 20 en 21 en hebben zelf geen vlieg kwaad gedaan. En moest je horen waar hij hun voor uitmaakte.
Dus zijn Joodse afkomst wil helemaal niets zeggen. Dan wens je zeker niet iemand de gaskamer in, wat Huub meerdere malen heeft uitgesproken in een woedeaanval.
Gatverdamme wat ziekquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee generaties terugquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een messcherpe conclusie![]()
(hij heeft joodse voorouders)
Trustequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er van tussen, COS-ze welterusten voor straks!
LOL, het schelden op de russen had vast te maken met het NSB-verleden van zijn familie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zaten ook veel verraders tussen. Om hun hachje te redden.
Welk recht had Huub dan om die 2 oersaaie Russen zo discriminerend de huid vol te schelden?
Die zijn maar 20 en 21 en hebben zelf geen vlieg kwaad gedaan. En moest je horen waar hij hun voor uitmaakte.
Dus zijn Joodse afkomst wil helemaal niets zeggen. Dan wens je zeker niet iemand de gaskamer in, wat Huub meerdere malen heeft uitgesproken in een woedeaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |