quote:Waarom zou je nou naar school gaan want aan een diploma heb je toch niks.
En als de geruchten kloppen is het over een dikke maand afgelopen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:43 schreef tipsch het volgende:
Ga toch heen met je 'op een gegeven moment'. Daar wachten we al een dik jaar op, slaapkop
yepquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:43 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen
Wat gaat Amanda trouwens doen bij dat optreden?
Paaldansen?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als de geruchten kloppen is het over een dikke maand afgelopen.
Dat zal me toch een lange, lange periode van pure terror worden voor A&B.
Ook dit is gewoon lachwekkend vermaak.
Als tvp.
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
Dank @noekje![]()
Vreemd, net begon Mikey tegen B en A over Huub en SL. Mogen wij niet meer horen dat die kutzwerver ook alleen maar poep praat over Huub? Als Huub zou weten wat ze allemaal en met name Amanda, zeggen over Huub, stopte hij accuut met koken voor dat tuig.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef riri het volgende:
[..]
Niet op hetzelfde moment,klopt....er wordt opzettelijk voorgetrokken en verschil gemaakt...daarmee maak je gevoelens los en laat dat nou precies de bedoeling zijn.
Bronvermelding lijkt me niet nodig, toch?quote:Brian verveelt zich en besluit dat hij iets wil doen om geld te verdienen. “How to make money?”, verzucht hij. Mike komt binnen en stelt voor om een boot te maken van lucifers. “Nou, dan gaan we luciferdoosjes bestellen”, zegt Brian niet al te enthousiast. “Ik ga gewoon schilderen”, bedenkt de zakenman dan zelf. “Ik ga gewoon kliederen, dat is mijn stijl, kliederstijl”, lacht hij. “Uiteindelijk zet je je handtekening erop en het is al wat waard”, is de nuchtere mening van Mike. Van bokser naar schilder dus, Brian is van alle markten thuis!
Volgens mij ging het daar niet over. Zou ook vreemd zijn, het heeft zelfs op VV gestaan. Mikey begon: Huub zei gisteren ook......SL.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?
komop dat hele drama met die brief is toch niets voor niets geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei 'misschien is m'n moeder ook wel geweest' en toen Mike iets begon terug te zeggen, volgde de SL. Blijkbaar mogen ook wij niet weten dat haar moeder het liet afweten?
Precies er zitten er 5 dus iedereen ellende of niemand !!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en prima, maar doe dat dan gewoon willekeurig en bij iedereen evenveel, ik snap heus wel dat het geen vakantiepark is, alhoewel, er zitten er daar een paar die meer leuke dingen doen dan anderen.
Noekje!
Koekie Kroepoek of hoe noem je dat type ook alweer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
De adoratie voor Brian kent geen grenzen.
[..]
Bronvermelding lijkt me niet nodig, toch?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koekie Kroepoek of hoe noem je dat type ook alweer?
Ik gaf weer wat er werd gezegd. Verder is het raden naar de reden van de SL.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar niet over. Zou ook vreemd zijn, het heeft zelfs op VV gestaan. Mikey begon: Huub zei gisteren ook......SL.
quote:23 feb. Jaap - 13:00 uur: Mediamarkt De Corner, Rotterdam
- 00:30 uur: Uitgaanscentrum de Klok, Ruinerwold
- 02:30 uur: Rumours, Leeuwarden
1 maart Brian & Amanda Danspaleis, Haaksbergen
7 maart Brian & Amanda - 21:30 uur: (lokatie volgt), Zoetermeer
PoekieRoekie aka Brianlover.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
Roekipoeki, al vind ik jouw verhaspeling leuker!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef trettie het volgende:
[..]
Precies er zitten er 5 dus iedereen ellende of niemand !!!!!!
Ja, ik kon er even niet meer op komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roekipoeki, al vind ik jouw verhaspeling leuker!![]()
geef toch niet.........quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, ik kon er even niet meer op komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |