poekie kontkruiper.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koekie Kroepoek of hoe noem je dat type ook alweer?
Wie zegt van niet dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben en ben een grote jongen hoor..
Gelukkig wel..dan kan ze "haar gezin bellen" of haar moeder uitnodigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Amanda: Wat hebben we veel CP!
Een soort opvoedingsgedoe voor honden, misschien bij Martin Gaus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
Zit ze in het asiel ofwat?
Wat is er toch met Jensen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef Lady-night het volgende:
Nou Jensen nog even....douche en boksfilm...zijn we weer tevreden
Het douche incident van Brian.quote:
Hij kookt niet zomaar voor de anderen, hij doet dat puur om goodwill aan achter te tonen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zei het toch. Huub is stapelgek dat hij kookt voor dat plebs, ze bestellen voor zichzelf.
Was er ook niet zo'n poll waarin Dennis tenkoste van Jaap belachelijk omhoog schoot?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al maanden... krijg gewoon het idee dat Jaap zijn plaats steeds afstaat...
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Hij kookt niet zomaar voor de anderen, hij doet dat puur om goodwill aan achter te tonen.
Je snapt het niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, de steun van achter voor Huub is enorm, kom op zeg. Huub is niet haatdragend, dat is het verschil tussen Huub en die plebejers.
Yep, die leek ook gewisseld.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Was er ook niet zo'n poll waarin Dennis tenkoste van Jaap belachelijk omhoog schoot?
idd..... ze is daarom snel weggegaan (volgens haar eigen zeggen)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
En ook Melissa vertelt dat er een naar sfeertje in de zaal was na Brians trap.
Tuurlijk snap ik je wel. Je bedoelt dat Huub probeert zich in te likken. Dat heeft hem tot nu toe alleen windeieren gelegd, daar ben je een keer klaar mee lijkt me zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |