quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.
Die muggenbulten zijn toch ook de schuld van 'hun'? Zo opgefokt zijn ze momenteel wel dat ze alles zullen beweren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
En ondertussen wordt er aan tafel relaxed gesmuld van Huubs eten.
Echt, dat zal je nog verbazen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef mspoez het volgende:
Yuk, ik vind het knap hoor dat je zelfs met het roken van een sigaret ranizge geluidjes kan maken. Die Mike zal vast véél reacties krijgen!
Lijkt me heerlijk dat je de streams met haar er op kunt muten en toch de tafelconversatie kunt volgen, heel typisch trouwens dat BAM gingen kijken of ze werden afgeluisterd, eens zien hoe lang het duurt voor ze dat zelf gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.
Heerlijk, een avondmaal zonder dat trash en die slabek van Amanda.
weer staaltje van huubs ijzersterke debating skillsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Brian komt boven en Huub vraagt waarom ze niet mee willen eten.
Brian: Snap je dat niet met je domme verstand?
Huub: Een persoon is dom, verstand niet. Of snap je dat niet met je slimme verstand?
Go Huub.![]()
![]()
![]()
Deze uitslag roept weerstand op, waardoor er volgende maand meer mensen gaan stemmen.(=kassa)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
popipoll
1. Huub 42 %
2. Amanda 21 %
3. 19% Brian
4 en 5 Jaap (identiteitscrisis) en Claire (de kijker nog niet overtuigen) 9%
Volgens mij hebben de sigaretten ook te maken met Brians eerste para-actie: De sigaretten van Stefan in het zwembad omdat hij er zo'n last van hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat Claire, Eric en Huub meteen een peuk opsteken als B en A beginnen met eten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub moeten zich weer verantwoorden t.o. Brian over het Tommie gebeuren....daar gaan we weer.
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Melisa: Jammer dat je Yuri natrapte, was helemaal niet nodig geweest. De sfeer werd daarna ook erg grimmig........doodse stilte.
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
En Huub beantwoordt weer netjes de vragen van Brian en Amanda.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |