Leuk hè, dat knippen plakken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
In dit geval per ongeluk precies in context, tunnelvisie wat betreft zijn 'prestatie'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
Brian met zijn tunnelvisie.
Die gast heeft altijd last van een verkeerde woordkeuze.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
Ja hoor Amanda zat er weer bij...
[ afbeelding ]
Wat blomst voorspeldde...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef fossil_fossil het volgende:
brian wil respect.....en gooit het nu weer op huub dat huub een plasma heeft stuk geslagen etc... ja hoor we dwalen weer van het eigenlijke onerwerp af...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Doe het mij maar na, doe het mij maar na... (10x).."
Nou Brian, liever niet, ik denk niet dat velen mensen zo'n lafbek als jij willen zijn met zo'n smerige natrap, die je niet durft toe te geven.
......en aan Huub natuurlijk....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....
Yep, met dank aan Flens.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
Hans hondekop is toch ook al de volgende dag vertrokken naar Brazilie? Die zag de bui denk ik al hangen. Als hij zo trots op de rat was geweest had hij de publiciteit wel opgezocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hans heeft helemaal niet gezegd dat hij Brian een winnar vond, hij heeft gezegd, dat Brian zichzelf niet heeft bewezen, dus Brian lult gewoon uit zijn nek.
Er zit een plaatje met winnaar op geplakt, er zal wel geen beker met 'no contest' zijn gemaakt, bovendien was het een mini-playback show idee, iedereen kreeg een beker, we weten ook niet wat er op de beker van Yuri stond natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |