regenboogforelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is in godsnaam homovis?
LOLquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Hij hoopt op meer support van achter ook al is dat een kansloze zaak want de kindjes van god moeten winnen anders is johnny de Mol niet meer veilig.
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:48 schreef Lady-night het volgende:
Melissa kan ook niet geloven dat Amanda op twee staat
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
Amanda: Hun allemaal zijn supergemeen tegen die beessies... niet normaal.
Hij gaat bij zich zelf af denk ik, de enige die daar al om gaat flippen is hij zelf, hij weet niet dat Eric al lang heeft verteld dat Amanda hem uit kotst, maar goed, laat ze nog maar even op hun roze wolkje zitten, al denk ik dat Brian zich wel achter z'n oren krabt over deze popo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Ik probeerde echt het sneue drietal te volgen maar het is niet te harden zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian 'wil de discussie houden op het plan waarop die gisteren is ingestoken'.
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?![]()
De jeugd die het een beetje volgt,begrijpt het toch ook niet meer,leugens van de febo,die RAT heeft de k1 gewonnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel
aantal streamers neemt af
dus de paar pubers die sms"n tellen nu ook mee
Diezelfde tunnel visie als hij heeft wanneer hij Amanda onder de dekens slaat of de douche door rost?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zit nog steeds in het gevecht en de 2e trap kwam omdat hij in een tunnelvisie zat...
yeah right!
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.quote:[b]Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Disana het volgende:[/]
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |