een 1-0 kun je ook proberen uit te bouwen door normaal te gaan voetballen en van je eigen kracht uit te gaan. In plaats van te gaan hangen en United te laten komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek he als je met 1-0 voorstaat.
Doet me een beetje denken aan die oost europese stadions met die vreselijke toeters 90 minuten langquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, die staat koud in het veld en hij scoort de 3-2.
Die turken kunnen écht alleen maar fluiten trouwens.
Als je 2 uitgoals scoort moet het idd wel raar lopen.. Thuis is Sevilla ook erg sterk meestal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Sevilla doet hele goede zaken voor de volgende ronde.
En zingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen Turken fluitend zingen?quote:
Dat is ook niet zo heel moeilijk. Maar dat zingen is alleen als ze voorstaan. Grootste deel van de wedstrijd hoor je ze alleen fluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En zingen.
Het is iig 10x beter dan in Nederland![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
En dan de volgende wedstrijd gewoon 0 - 1 winnen!
Ik heb hem ook gezien en de overwinning van Barcelona was niet meer terecht. Achterin was het weer net zo waardeloos als voor het nieuwe jaar. Erg jammer, nu maar richten op de titel en hopen dat Barcelona het rustig aandoet in eigen huisquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Celtic-Barca is afgelopen. Ik heb genoten.. Heerlijke wedstrijd.
Eindstand 2-3
En wat een geweldig publiek heeft Celtic!!
wat kunnen de grieken? Owja w8 helemaal niets.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Volkomen terechte overwinning Barcelona. Camp Nou wordt een formaliteit.
Fraaie goal Henry, maar dan moet hij weer zuigerig doen na dat doelpunt
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Henry
http://www.dailymotion.co(...)2-celtic-henry_sport
Behalve Europees kampioen worden bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]
wat kunnen de grieken? Owja w8 helemaal niets.
LAYLAYLAYLAYLAAYY YASAAAAAA FENERBAHÇE!
Fenerbache en ''gewoon'' in uitwedstrijdenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Afgelopen in Istanbul
En dan de volgende wedstrijd gewoon 0 - 1 winnen!
Heerlijk hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Henry
http://www.dailymotion.co(...)2-celtic-henry_sport
Prachtige goal. Vreselijk arrogant mannetje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor![]()
Dat juichen mag er ook wezen
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom is het goed/slecht dat Ronaldinho in de basis is begonnen?
Dat applaus etc.
Ik heb niet helemaal geluisterd naar de commentator maar hij meldde bijv. alleen van Ronaldinho dat hij in de basis stond.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Hij kreeg een staande ovatie omdat ie zo goed speelde, dacht ik.
Hmm, ik lette ook niet helemaal op.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal geluisterd naar de commentator maar hij meldde bijv. alleen van Ronaldinho dat hij in de basis stond.
En het leek alsof Puyol dat applaus moest forceren..
1 - 4quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve Europees kampioen worden bedoel je?.
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal gewonnen?.
Als dat je hoogtepunt is heb je niet echt veel te vieren, non?.. Verder hebben jullie nooit ook maar iets gewonnen.quote:
Voor mij is dat inderdaad het hoogtepunt. Lekker hard afgemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat je hoogtepunt is.. Verder hebben jullie nooit ook maar iets gewonnen..
Overigens werd het daarna 0-1 waardoor wij ons wisten te plaatsten.. In Turkije..
"Dat zul je altijd houden: degene die er niet bij is is altijd de beste van het veld"quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Cruijfiaans: Je hebt mensen die voor zijn en je hebt mensen die tegen zijn
Ach ja, soms heb je zo'n wedstrijd. We verloren ook van Albanie met 2-1 de eerste wedstrijd na het EK. Boeie. Uiteindelijk werden we ruim eerste in de poule, ondanks de 1-4.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor mij is dat inderdaad het hoogtepunt. Lekker hard afgemaakt,
.
WK 3e plaats Turkije
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema
Godverdomme wat een parel is het toch ook.
Zoals ik al eerder zei. Fenerbahçe heeft 8 doelpunten in totaal tegen gekregen (groepsfase etc.) 5 doelpunten kwamen door hem (waarvan 3 keer eigen doelpunt volgens mij.) .quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Scoorde die Edu ook niet eerder in eigen goal tegen Moskou?
Toulalan, Nasri, Gourcuffquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Samen met Ben Arfa.
Frankrijk gaat echt gouden tijden tegemoet, want ze hebben nog meer van die klasbakken rondlopen.
3 eigen goals?!?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Fenerbahçe heeft 8 doelpunten in totaal tegen gekregen (groepsfase etc.) 5 doelpunten kwamen door hem (waarvan 3 keer eigen doelpunt volgens mij.) .
Aan de ene kant vind ik het wel zielig voor hem maar aan de andere kant zou ik liever een betere verdediger daar zien....
Als ze dr maar ingaan héquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus Man U kreeg weer een doelpunt toegeschreven die door een speler van de tegenstander als laatst werd geraakt. Waar hebben we dat eerder gezien
Arsenal was recent al serieus geïnteresseerd in deze twee wondertalenten.Ze zijn bereid om flink in de buidel te tasten, 70 miljoen naar het schijnt. Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij isquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Samen met Ben Arfa.
Frankrijk gaat echt gouden tijden tegemoet, want ze hebben nog meer van die klasbakken rondlopen.
Ja, die gasten hebben een chemie samen die ik sinds Jonk/Bergkamp niet meer gezien hebquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal was recent al serieus geïnteresseerd in deze twee wondertalenten.Ze zijn bereid om flink in de buidel te tasten, 70 miljoen naar het schijnt. Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij is
Flamini niet vergeten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toulalan, Nasri, Gourcuff
Robben speelde trouwens goed bij Real, zo te zien.
Die goal tegen Vitessequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jonk/Bergkamp niet meer gezien heb.
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Sagna, de beste back in de PL.
Kan je nagaan hoe goed ie gaat wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..
Als Arsenal kampioen worden wordt wordt de keuze voor hun een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die gasten hebben een chemie samen die ik sinds Jonk/Bergkamp niet meer gezien heb.
Die moet je echt bij elkaar houden..
Ik ontken ook niet dat ie erg goed is hoor (alleen dat haar,quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed ie gaat worden
Hij is vorig seizoen bij Auxerre uitgeroepen tot verdediger van het jaar in Frankrijk.
Zonde dat ik een aangeboren hekel heb een Frankrijkquote:
Gareth Bale is de beste...helaas speelt ie bij Blessure Utdquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..
Maar goed, het moet wel raar lopen wil Frankrijk na 2010 niet een WK of EK pakken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij is
En vooral een Fransman.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Bovendien is Wenger heer en meester in het beter laten manifesteren van jonkies
Beiden, hij heeft ook 2 fouten gemaakt waarvan 1 een extreem grote fout was...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3 eigen goals?!?!!
Is dat onkunde of gewoon dikke vette pech steeds?
Ik hoorde dat Benzema bij Lyon wil blijven tot ie de CL ermee wint....pech dus!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als Arsenal kampioen worden wordt wordt de keuze voor hun een stuk makkelijker. Man U en Chelsea hebben ook weer eens interesse maar beide speelstijlen (
) van deze clubs liggen duidelijk niet in hun straatje. Bovendien is Wenger heer en meester in het beter laten manifesteren van jonkies
Het is wel hoerig veel iig, zeker als het in de CL is. Flikt ie dat in de competitie ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Beiden, hij heeft ook 2 fouten gemaakt waarvan 1 een extreem grote fout was...
Duidelijk.. Italianen en Spanjaarden pieken meestal wat later.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Frankrijk produceert jaarlijks in en uit de grootste talenten. That's a fact.
Lyon for life dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Benzema bij Lyon wil blijven tot ie de CL ermee wint....pech dus!
Hmm.. of Brazilie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Frankrijk produceert jaarlijks in en uit de grootste talenten. That's a fact.
Ach, das een hoop geblaat van een klein jongetje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Brazilië. Maar dat Franse jeugdsysteem werkt wel verrekte goed.quote:
Ja en wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Zou zonde zijn ook als zo iemand niet in een grotere competitie te zien zou zijn. Commentator zei er ook bij dat ie liever naar Spanje of Italië ging, dat zou natuurlijk wel kunnen kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, das een hoop geblaat van een klein jongetje.
Straks gaan de grote clubs met veel meer geld aan hem trekken en dan is ie ook zo weg.
Dat valt de laatste tijd ook een beetje tegen.quote:
Hij en Ben Arfa zijn echt dikke mik samen. Volgens mij willen ze vooral samen ergens heen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Zou zonde zijn ook als zo iemand niet in een grotere competitie te zien zou zijn. Commentator zei er ook bij dat ie liever naar Spanje of Italië ging, dat zou natuurlijk wel kunnen kloppen.
Inderdaad. Maar misschien valt Frankrijk meer op omdat ze op jonge leeftijd in Europa spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef DANILXL het volgende:
argentinie produceert er ook een hoop
Ja waar is DAM?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef DANILXL het volgende:
argentinie produceert er ook een hoop
Nope, volgens mij is hij gewoon omgekochtquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is wel hoerig veel iig, zeker als het in de CL is. Flikt ie dat in de competitie ook?.
hij liep gister ook niet af te geven op mascheranoquote:
Zag hem vandaag nog wederom een kansloos topic openen dus het leeft nogquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hij liep gister ook niet af te geven op mascherano
misschien is ie ernstig ziek of is ie gebanned
Dat kan dus niet via Digitennequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
tijd dat ik eens sport 1 ga krijgen zeg
Dat zal me een rot zorg zijn,quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet via Digitenne
Sinds wanneer kun je bij 2 aanbieders kabel afsluiten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar via upc en de kabel kan dat
weet ik niet, maar wij hebben upc via de kabel en digitennequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je bij 2 aanbieders kabel afsluiten?
Bel TV Home.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet ik niet, maar wij hebben upc via de kabel en digitenne
maar kan ik nu sport 1 via upc krijgen
UPC wel ja. Heb nu via hun een abo op Sport 1.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar kan ik nu sport 1 via upc krijgen
Malouda was zelfs speler van het jaar vorig seizoen en kijk hoe die het doetquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed ie gaat worden
Hij is vorig seizoen bij Auxerre uitgeroepen tot verdediger van het jaar in Frankrijk.
Dan had Malouda ook maar voor Arsenal moet kiezen, o nee, Chelsea was zo achterlijk om dat achterlijke bedrag neer te tellenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Malouda was zelfs speler van het jaar vorig seizoen en kijk hoe die het doet
Kijken wat hier uitkomt, als 't waar is behoorlijk triest natuurlijk ..quote:United klaagt over laseraanval op Cristiano Ronaldo
21/02/2008 09:14
Cristiano Ronaldo was woensdagavond in Stade de Gerland het slachtoffer van een laseraanval, heeft zijn werkgever Manchester United de UEFA laten weten.
Vanaf de tribunes werd de Portugese aanvaller in zijn ogen geschenen met laserpennen tijdens de warming-up voor het Champions League-duel met Olympique Lyon. Cristiano Ronaldo klaagde over duizeligheid, maar kon probleemloos de hele wedstrijd (1-1) meespelen.
'We hebben het voor de wedstrijd al aangekaart', legde manager Alex Ferguson uit. 'De UEFA gaat nu op basis van de tv-beelden onderzoeken of hij ook tijdens de wedstrijd is lastiggevallen', voegde BBC-redacteur Conor McNamara toe.
Drogba ha daar ook last van, maar dan tijdens de wedstrijd tegen WH. Hopelijk wordt dit geen trend, zou geen goede zaak zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kijken wat hier uitkomt, als 't waar is behoorlijk triest natuurlijk ..
Halve finales?quote:
Mod rechten ..quote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 04-03-2008 10:07
Laat de volgende ploegen maar naar de halve finales gaan:
Mijn verwachting...quote:AC Milan v Arsenal, (agg 0-0)
Barcelona v Celtic, (agg 3-2)
Man Utd v Lyon, (agg 1-1)
Sevilla v Fenerbahce, (agg 2-3)
Chelsea v Olympiakos, (agg 0-0)
FC Porto v Schalke 04, (agg 0-1)
Real Madrid v Roma, (agg 1-2)
Inter Milan v Liverpool, (agg 0-2)
omdat milan in hetzelfde stadion speelt op die avond?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn verwachting...
Waarom is Inter - Pool zo laat eigenlijk?
denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Komende week de returns:
Tuesday, 04 March 2008
AC Milan v
Barcelona
Man Utd
Sevilla
Wednesday, 05 March 2008
Chelsea
Schalke 04)
Real Madrid
Tuesday, 11 March 2008
Liverpool,
Dat is mijn vraag ook pannenkoek, waarom speelt Inter pas de 11de.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:24 schreef Slasher het volgende:
[..]
omdat milan in hetzelfde stadion speelt op die avond?
Volgens mij spelen ze vanavond niet, maar 11 maart
Ik dacht dat je laat bedoelde als in tijdstip (22:00)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag ook pannenkoek, waarom speelt Inter pas de 11de.
Milan speel vanavond..
Als iemand veel scoort is het Pipo wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Pato & Pipo moeten het doen bij Milan (Met Kaka uiteraard)
Ben jij nou een echte fan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:14 schreef Dos37 het volgende:
Come on United, ik vewracht dat ze doorgaan dus ga wel trainen vanavond
Over een paar jaar heeft hij een hekel aan ManU en is hij ineens fan van een andere club. Derby County ofzoquote:
joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over een paar jaar heeft hij een hekel aan ManU en is hij ineens fan van een andere club. Derby County ofzo![]()
Yeah, go Barca!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barca met mijn favoriete aanval, mét Dinho
Heel irritant is dat jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er zo schijtziek van dat de samenvattingen morgen pas komen.
Sport1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er zo schijtziek van dat de samenvattingen morgen pas komen.
Omdat ze beide in dat stadion spelen en dat is slecht voor het veld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is inter pas volgende week. en niet morgen
Liverpool en Arsenal fans bij elkaar mag wel vermeden worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is inter pas volgende week. en niet morgen
tja, bij onze amateurs spelen ze ook 2 dagen na elkaar op een veld kom op zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze beide in dat stadion spelen en dat is slecht voor het veld.
Dat is dan ook te zien aan de kwaliteit van het veld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, bij onze amateurs spelen ze ook 2 dagen na elkaar op een veld kom op zeg
Misschien komt dat omdat Feyenoord een beter veld heeft dan Milan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, bij onze amateurs spelen ze ook 2 dagen na elkaar op een veld kom op zeg
http://www.uefa.com/ --> Matchcenterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef DANILXL het volgende:
tussensanden>?
Omdat Sevilla zowel een prima team als een prima keeper heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer terecht?
Fener heeft gewoon een kut keeper en verder is het een prima team
wat een onzinquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:00 schreef VoreG het volgende:
Voor Arsenal is er een apart topic
[Return 2e ronde CL] AC Milan v Arsenal, dinsdag 4 maart.
Feli.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:00 schreef DANILXL het volgende:
ik ga nu man utd en ac milan checken
de rest is al beslist
tnxquote:
okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want?
Voor alle live wedstrijden die op publieke TV zijn wordt een topic geopend.
Eend? Pato?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef WeebI het volgende:
Wat een kans voor meneer Eend.
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.quote:
De tegendoelpunten van Fener waren gewoon kut.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.
Ja natuurlijkquote:
Haha, ik dacht al Pato = Eend in het Spaansquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
De echte Pato doet niet mee. DIe zit in de UEFA Cup
Leek zich te verstappen, huilend het veld af. Lijkt op een hamstringblessure.quote:
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..quote:
Lekker...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..
Liever saai maar spannend dan 3 goals in een wedstrijd die al lang en breed beslist was.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Saaiste pot? Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Met een oog.quote:
Zag er niet goed uit..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Godver, niet Messi.
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een oog.
Ik verdeel mn aandacht tussen man utd/lyon en milan/arsenal. Die tweede is aanzienlijk leuker.
Ik bedoelde de eerste dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Ronaldo.
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Die Ronaldo is echt een beest. 30e goal van het seizoen al ofzo?
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
Voor 'n speler die niet op de spitspositie voetbaltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.
In 02-03 scoorde RvN 44 keer in 50 wedstrijden voor Man Utd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Dos37 het volgende:
ik maak me nog wel druk, Lyon hoeft maar 1x te scoren
Wedstrijd is na de blessure van Messi doodgebloed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Fides het volgende:
Ziet t er nog naar uit dat Barca er nog wat intrapt?
En bij deze schot op de paal van Lyonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helft
En onterecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Het zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heen
Milan moet nog 2x scoren idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Arsenal gaat met deze stand door neem ik aan?
Dat vraag je een paar minuten voor tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Dat kan jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Idd!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
Sevilla - Fener echt spannend!
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?quote:
De wedstrijd kan naar de verlengingen gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag je een paar minuten voor tijd?
Maar vast wel.
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....quote:
Ze zitten een beetje in de knel met de buitenlanders limiet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?
sop://broker.sopcast.com:3912/45696quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef druide het volgende:
[..]
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....
Volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Dos37 het volgende:
heuuyy United ook door, wanneer is de loting vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |