een 1-0 kun je ook proberen uit te bouwen door normaal te gaan voetballen en van je eigen kracht uit te gaan. In plaats van te gaan hangen en United te laten komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek he als je met 1-0 voorstaat.
Doet me een beetje denken aan die oost europese stadions met die vreselijke toeters 90 minuten langquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, die staat koud in het veld en hij scoort de 3-2.
Die turken kunnen écht alleen maar fluiten trouwens.
Als je 2 uitgoals scoort moet het idd wel raar lopen.. Thuis is Sevilla ook erg sterk meestal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Sevilla doet hele goede zaken voor de volgende ronde.
En zingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen Turken fluitend zingen?quote:
Dat is ook niet zo heel moeilijk. Maar dat zingen is alleen als ze voorstaan. Grootste deel van de wedstrijd hoor je ze alleen fluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En zingen.
Het is iig 10x beter dan in Nederland![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
En dan de volgende wedstrijd gewoon 0 - 1 winnen!
Ik heb hem ook gezien en de overwinning van Barcelona was niet meer terecht. Achterin was het weer net zo waardeloos als voor het nieuwe jaar. Erg jammer, nu maar richten op de titel en hopen dat Barcelona het rustig aandoet in eigen huisquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Celtic-Barca is afgelopen. Ik heb genoten.. Heerlijke wedstrijd.
Eindstand 2-3
En wat een geweldig publiek heeft Celtic!!
wat kunnen de grieken? Owja w8 helemaal niets.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Volkomen terechte overwinning Barcelona. Camp Nou wordt een formaliteit.
Fraaie goal Henry, maar dan moet hij weer zuigerig doen na dat doelpunt
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Henry
http://www.dailymotion.co(...)2-celtic-henry_sport
Behalve Europees kampioen worden bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]
wat kunnen de grieken? Owja w8 helemaal niets.
LAYLAYLAYLAYLAAYY YASAAAAAA FENERBAHÇE!
Fenerbache en ''gewoon'' in uitwedstrijdenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Afgelopen in Istanbul
En dan de volgende wedstrijd gewoon 0 - 1 winnen!
Heerlijk hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Henry
http://www.dailymotion.co(...)2-celtic-henry_sport
Prachtige goal. Vreselijk arrogant mannetje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor![]()
Dat juichen mag er ook wezen
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom is het goed/slecht dat Ronaldinho in de basis is begonnen?
Dat applaus etc.
Ik heb niet helemaal geluisterd naar de commentator maar hij meldde bijv. alleen van Ronaldinho dat hij in de basis stond.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Hij kreeg een staande ovatie omdat ie zo goed speelde, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |