okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want?
Voor alle live wedstrijden die op publieke TV zijn wordt een topic geopend.
Eend? Pato?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef WeebI het volgende:
Wat een kans voor meneer Eend.
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.quote:
De tegendoelpunten van Fener waren gewoon kut.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.
Ja natuurlijkquote:
Haha, ik dacht al Pato = Eend in het Spaansquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
De echte Pato doet niet mee. DIe zit in de UEFA Cup
Leek zich te verstappen, huilend het veld af. Lijkt op een hamstringblessure.quote:
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..quote:
Lekker...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..
Liever saai maar spannend dan 3 goals in een wedstrijd die al lang en breed beslist was.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Saaiste pot? Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Met een oog.quote:
Zag er niet goed uit..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Godver, niet Messi.
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een oog.
Ik verdeel mn aandacht tussen man utd/lyon en milan/arsenal. Die tweede is aanzienlijk leuker.
Ik bedoelde de eerste dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Ronaldo.
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Die Ronaldo is echt een beest. 30e goal van het seizoen al ofzo?
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
Voor 'n speler die niet op de spitspositie voetbaltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.
In 02-03 scoorde RvN 44 keer in 50 wedstrijden voor Man Utd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Dos37 het volgende:
ik maak me nog wel druk, Lyon hoeft maar 1x te scoren
Wedstrijd is na de blessure van Messi doodgebloed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Fides het volgende:
Ziet t er nog naar uit dat Barca er nog wat intrapt?
En bij deze schot op de paal van Lyonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helft
En onterecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Het zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heen
Milan moet nog 2x scoren idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Arsenal gaat met deze stand door neem ik aan?
Dat vraag je een paar minuten voor tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Dat kan jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Idd!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
Sevilla - Fener echt spannend!
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?quote:
De wedstrijd kan naar de verlengingen gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag je een paar minuten voor tijd?
Maar vast wel.
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....quote:
Ze zitten een beetje in de knel met de buitenlanders limiet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?
sop://broker.sopcast.com:3912/45696quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef druide het volgende:
[..]
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....
Volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Dos37 het volgende:
heuuyy United ook door, wanneer is de loting vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |