En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Dos37 het volgende:
ik maak me nog wel druk, Lyon hoeft maar 1x te scoren
Wedstrijd is na de blessure van Messi doodgebloed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Fides het volgende:
Ziet t er nog naar uit dat Barca er nog wat intrapt?
En bij deze schot op de paal van Lyonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En het ziet er wel naar uit dat dat nog gaat gebeuren. Ze spelen wel sterk de 2e helft
En onterecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Devrim_ het volgende:
Zou geweldig zijn als Fener dan alsnog doorgaat
Het zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die keeper springt vast nog wel een keer over die bal heen
Milan moet nog 2x scoren idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Arsenal gaat met deze stand door neem ik aan?
Dat vraag je een paar minuten voor tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Dat kan jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:29 schreef druide het volgende:
Kan ik met sopcast naar de wedstrijd tussen Sevilla en Fener kijken?
Idd!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
Sevilla - Fener echt spannend!
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?quote:
De wedstrijd kan naar de verlengingen gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag je een paar minuten voor tijd?
Maar vast wel.
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....quote:
Ze zitten een beetje in de knel met de buitenlanders limiet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben toch bakken met geld daar... waarom kopen ze dan geen keeper als die knakker echt zo slecht is ?
sop://broker.sopcast.com:3912/45696quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef druide het volgende:
[..]
Die verwijzingen pakt hij bij mij niet. Ik heb het kanaalnummer nodig....
Volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Dos37 het volgende:
heuuyy United ook door, wanneer is de loting vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |