okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want?
Voor alle live wedstrijden die op publieke TV zijn wordt een topic geopend.
Eend? Pato?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef WeebI het volgende:
Wat een kans voor meneer Eend.
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.quote:
De tegendoelpunten van Fener waren gewoon kut.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik reken er niet op iig. Turkse clubs pakken zelden punten als ze uit spelen in Europees verband.
Ja natuurlijkquote:
Haha, ik dacht al Pato = Eend in het Spaansquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
De echte Pato doet niet mee. DIe zit in de UEFA Cup
Leek zich te verstappen, huilend het veld af. Lijkt op een hamstringblessure.quote:
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..quote:
Lekker...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk hamstring blessure. Hij kon ineens niet meer lopen, ging zitten, greep naar zijn hoofd en verliet in tranen het veld..
Liever saai maar spannend dan 3 goals in een wedstrijd die al lang en breed beslist was.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Saaiste pot? Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
De NOS heeft weer eens de saaiste pot te pakken. Zoals altijd
Met een oog.quote:
Zag er niet goed uit..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Godver, niet Messi.
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een oog.
Ik verdeel mn aandacht tussen man utd/lyon en milan/arsenal. Die tweede is aanzienlijk leuker.
Ik bedoelde de eerste dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat ijl je dan met je NOS die een kutwedstrijd kiest?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Ronaldo.
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Die Ronaldo is echt een beest. 30e goal van het seizoen al ofzo?
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
30 ja nog 3 en hij heeft het record van Best verbeterd.
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
Voor 'n speler die niet op de spitspositie voetbaltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja voor een winger ofzoiets, weet niet meer precies hoe het zat.
In 02-03 scoorde RvN 44 keer in 50 wedstrijden voor Man Utd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft RvN er nooit meer dan 33 in één seizoen gescoord dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |