Hmm, ik lette ook niet helemaal op.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal geluisterd naar de commentator maar hij meldde bijv. alleen van Ronaldinho dat hij in de basis stond.
En het leek alsof Puyol dat applaus moest forceren..
1 - 4quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve Europees kampioen worden bedoel je?.
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal gewonnen?.
Als dat je hoogtepunt is heb je niet echt veel te vieren, non?.. Verder hebben jullie nooit ook maar iets gewonnen.quote:
Voor mij is dat inderdaad het hoogtepunt. Lekker hard afgemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat je hoogtepunt is.. Verder hebben jullie nooit ook maar iets gewonnen..
Overigens werd het daarna 0-1 waardoor wij ons wisten te plaatsten.. In Turkije..
"Dat zul je altijd houden: degene die er niet bij is is altijd de beste van het veld"quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Cruijfiaans: Je hebt mensen die voor zijn en je hebt mensen die tegen zijn
Ach ja, soms heb je zo'n wedstrijd. We verloren ook van Albanie met 2-1 de eerste wedstrijd na het EK. Boeie. Uiteindelijk werden we ruim eerste in de poule, ondanks de 1-4.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor mij is dat inderdaad het hoogtepunt. Lekker hard afgemaakt,
.
WK 3e plaats Turkije
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema
Godverdomme wat een parel is het toch ook.
Zoals ik al eerder zei. Fenerbahçe heeft 8 doelpunten in totaal tegen gekregen (groepsfase etc.) 5 doelpunten kwamen door hem (waarvan 3 keer eigen doelpunt volgens mij.) .quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Scoorde die Edu ook niet eerder in eigen goal tegen Moskou?
Toulalan, Nasri, Gourcuffquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Samen met Ben Arfa.
Frankrijk gaat echt gouden tijden tegemoet, want ze hebben nog meer van die klasbakken rondlopen.
3 eigen goals?!?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Fenerbahçe heeft 8 doelpunten in totaal tegen gekregen (groepsfase etc.) 5 doelpunten kwamen door hem (waarvan 3 keer eigen doelpunt volgens mij.) .
Aan de ene kant vind ik het wel zielig voor hem maar aan de andere kant zou ik liever een betere verdediger daar zien....
Als ze dr maar ingaan héquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus Man U kreeg weer een doelpunt toegeschreven die door een speler van de tegenstander als laatst werd geraakt. Waar hebben we dat eerder gezien
Arsenal was recent al serieus geïnteresseerd in deze twee wondertalenten.Ze zijn bereid om flink in de buidel te tasten, 70 miljoen naar het schijnt. Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij isquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Samen met Ben Arfa.
Frankrijk gaat echt gouden tijden tegemoet, want ze hebben nog meer van die klasbakken rondlopen.
Ja, die gasten hebben een chemie samen die ik sinds Jonk/Bergkamp niet meer gezien hebquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal was recent al serieus geïnteresseerd in deze twee wondertalenten.Ze zijn bereid om flink in de buidel te tasten, 70 miljoen naar het schijnt. Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij is
Flamini niet vergeten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toulalan, Nasri, Gourcuff
Robben speelde trouwens goed bij Real, zo te zien.
Die goal tegen Vitessequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jonk/Bergkamp niet meer gezien heb.
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Sagna, de beste back in de PL.
Kan je nagaan hoe goed ie gaat wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..
Als Arsenal kampioen worden wordt wordt de keuze voor hun een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die gasten hebben een chemie samen die ik sinds Jonk/Bergkamp niet meer gezien heb.
Die moet je echt bij elkaar houden..
Ik ontken ook niet dat ie erg goed is hoor (alleen dat haar,quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed ie gaat worden
Hij is vorig seizoen bij Auxerre uitgeroepen tot verdediger van het jaar in Frankrijk.
Zonde dat ik een aangeboren hekel heb een Frankrijkquote:
Gareth Bale is de beste...helaas speelt ie bij Blessure Utdquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed idd, maar beste.. Hij is net doorgebroken..
Maar goed, het moet wel raar lopen wil Frankrijk na 2010 niet een WK of EK pakken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat mag geen struikelblok zijn nu de overname door een Russische miljardair weer een stapje dichterbij is
En vooral een Fransman.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Bovendien is Wenger heer en meester in het beter laten manifesteren van jonkies
Beiden, hij heeft ook 2 fouten gemaakt waarvan 1 een extreem grote fout was...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3 eigen goals?!?!!
Is dat onkunde of gewoon dikke vette pech steeds?
Ik hoorde dat Benzema bij Lyon wil blijven tot ie de CL ermee wint....pech dus!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als Arsenal kampioen worden wordt wordt de keuze voor hun een stuk makkelijker. Man U en Chelsea hebben ook weer eens interesse maar beide speelstijlen (
) van deze clubs liggen duidelijk niet in hun straatje. Bovendien is Wenger heer en meester in het beter laten manifesteren van jonkies
Het is wel hoerig veel iig, zeker als het in de CL is. Flikt ie dat in de competitie ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Beiden, hij heeft ook 2 fouten gemaakt waarvan 1 een extreem grote fout was...
Duidelijk.. Italianen en Spanjaarden pieken meestal wat later.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Frankrijk produceert jaarlijks in en uit de grootste talenten. That's a fact.
Lyon for life dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Benzema bij Lyon wil blijven tot ie de CL ermee wint....pech dus!
Hmm.. of Brazilie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Frankrijk produceert jaarlijks in en uit de grootste talenten. That's a fact.
Ach, das een hoop geblaat van een klein jongetje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Brazilië. Maar dat Franse jeugdsysteem werkt wel verrekte goed.quote:
Ja en wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Zou zonde zijn ook als zo iemand niet in een grotere competitie te zien zou zijn. Commentator zei er ook bij dat ie liever naar Spanje of Italië ging, dat zou natuurlijk wel kunnen kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, das een hoop geblaat van een klein jongetje.
Straks gaan de grote clubs met veel meer geld aan hem trekken en dan is ie ook zo weg.
Dat valt de laatste tijd ook een beetje tegen.quote:
Hij en Ben Arfa zijn echt dikke mik samen. Volgens mij willen ze vooral samen ergens heen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Zou zonde zijn ook als zo iemand niet in een grotere competitie te zien zou zijn. Commentator zei er ook bij dat ie liever naar Spanje of Italië ging, dat zou natuurlijk wel kunnen kloppen.
Inderdaad. Maar misschien valt Frankrijk meer op omdat ze op jonge leeftijd in Europa spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef DANILXL het volgende:
argentinie produceert er ook een hoop
Ja waar is DAM?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef DANILXL het volgende:
argentinie produceert er ook een hoop
Nope, volgens mij is hij gewoon omgekochtquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is wel hoerig veel iig, zeker als het in de CL is. Flikt ie dat in de competitie ook?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |