Zag hem vandaag nog wederom een kansloos topic openen dus het leeft nogquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hij liep gister ook niet af te geven op mascherano
misschien is ie ernstig ziek of is ie gebanned
Dat kan dus niet via Digitennequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
tijd dat ik eens sport 1 ga krijgen zeg
Dat zal me een rot zorg zijn,quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet via Digitenne
Sinds wanneer kun je bij 2 aanbieders kabel afsluiten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar via upc en de kabel kan dat
weet ik niet, maar wij hebben upc via de kabel en digitennequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je bij 2 aanbieders kabel afsluiten?
Bel TV Home.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet ik niet, maar wij hebben upc via de kabel en digitenne
maar kan ik nu sport 1 via upc krijgen
UPC wel ja. Heb nu via hun een abo op Sport 1.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar kan ik nu sport 1 via upc krijgen
Malouda was zelfs speler van het jaar vorig seizoen en kijk hoe die het doetquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed ie gaat worden
Hij is vorig seizoen bij Auxerre uitgeroepen tot verdediger van het jaar in Frankrijk.
Dan had Malouda ook maar voor Arsenal moet kiezen, o nee, Chelsea was zo achterlijk om dat achterlijke bedrag neer te tellenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Malouda was zelfs speler van het jaar vorig seizoen en kijk hoe die het doet
Kijken wat hier uitkomt, als 't waar is behoorlijk triest natuurlijk ..quote:United klaagt over laseraanval op Cristiano Ronaldo
21/02/2008 09:14
Cristiano Ronaldo was woensdagavond in Stade de Gerland het slachtoffer van een laseraanval, heeft zijn werkgever Manchester United de UEFA laten weten.
Vanaf de tribunes werd de Portugese aanvaller in zijn ogen geschenen met laserpennen tijdens de warming-up voor het Champions League-duel met Olympique Lyon. Cristiano Ronaldo klaagde over duizeligheid, maar kon probleemloos de hele wedstrijd (1-1) meespelen.
'We hebben het voor de wedstrijd al aangekaart', legde manager Alex Ferguson uit. 'De UEFA gaat nu op basis van de tv-beelden onderzoeken of hij ook tijdens de wedstrijd is lastiggevallen', voegde BBC-redacteur Conor McNamara toe.
Drogba ha daar ook last van, maar dan tijdens de wedstrijd tegen WH. Hopelijk wordt dit geen trend, zou geen goede zaak zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kijken wat hier uitkomt, als 't waar is behoorlijk triest natuurlijk ..
Halve finales?quote:
Mod rechten ..quote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 04-03-2008 10:07
Laat de volgende ploegen maar naar de halve finales gaan:
Mijn verwachting...quote:AC Milan v Arsenal, (agg 0-0)
Barcelona v Celtic, (agg 3-2)
Man Utd v Lyon, (agg 1-1)
Sevilla v Fenerbahce, (agg 2-3)
Chelsea v Olympiakos, (agg 0-0)
FC Porto v Schalke 04, (agg 0-1)
Real Madrid v Roma, (agg 1-2)
Inter Milan v Liverpool, (agg 0-2)
omdat milan in hetzelfde stadion speelt op die avond?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn verwachting...
Waarom is Inter - Pool zo laat eigenlijk?
denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Komende week de returns:
Tuesday, 04 March 2008
AC Milan v
Barcelona
Man Utd
Sevilla
Wednesday, 05 March 2008
Chelsea
Schalke 04)
Real Madrid
Tuesday, 11 March 2008
Liverpool,
Dat is mijn vraag ook pannenkoek, waarom speelt Inter pas de 11de.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:24 schreef Slasher het volgende:
[..]
omdat milan in hetzelfde stadion speelt op die avond?
Volgens mij spelen ze vanavond niet, maar 11 maart
Ik dacht dat je laat bedoelde als in tijdstip (22:00)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag ook pannenkoek, waarom speelt Inter pas de 11de.
Milan speel vanavond..
Als iemand veel scoort is het Pipo wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Pato & Pipo moeten het doen bij Milan (Met Kaka uiteraard)
Ben jij nou een echte fan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:14 schreef Dos37 het volgende:
Come on United, ik vewracht dat ze doorgaan dus ga wel trainen vanavond
Over een paar jaar heeft hij een hekel aan ManU en is hij ineens fan van een andere club. Derby County ofzoquote:
joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over een paar jaar heeft hij een hekel aan ManU en is hij ineens fan van een andere club. Derby County ofzo![]()
Yeah, go Barca!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barca met mijn favoriete aanval, mét Dinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |