Evert is een heldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
DIRKIE KUYT UIT KATWIJK!!
Schot aan ze smoel te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet of dat als schot of voorzet was bedoeld door Gerrard, maar hij zit.
Was een schot, hij nam hem op de wreef.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet of dat als schot of voorzet was bedoeld door Gerrard, maar hij zit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]
LOEP EN LOEP ZUIVER GAAT DIE BAL VIA DE BINNENKANT VAN DE PAAL BINNEN
Echte cupfighters dat liverpool.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Jezus, altijd in de die Champions league dat liverpool
Hehe ja, hebben we nog wat te lachen in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Agh nu blijft Benitez tenminste dat is me ook wat waard.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
DE HELE TOP 100 KOMT VOORBIJ!
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen. Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
SHIRTJE WISSELEN MET ALEXANDER CHIVU
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijd
Ik dacht al dat ik het verkeerd gehoord had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
ja omdat die bal van richting veranderd wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen.
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?quote:Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
1x 5 minuten was genoeg om ze allebei te missenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef DANILXL het volgende:
godverdomme
kijk ik de hele wedstrijd, 2x zap ik 5 minuten weg, mis ik beide doelpunten
stond 70 minuten alleen voor inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL..
[..]
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?.
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[..]
Helder voetballicht ben je ook. Een spits beoordelen op basis van deze wedstrijd terwijl ze met 10 man voetbaldenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CL
Die moet hier:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
kut te laatheb wel weer heerlijk genoten/geërgerd aan Evert vanavond
![]()
Zou Mancini nu moeten opstappen na die beslissing van de scheids.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[..]
Komt ook omdat Zlatan een nare kutvent is, en Kuyt een symphatieke jongenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het blijft briljant hoe Kuyt opeens weer wordt opgehemeld door sommigen en Zlatan wordt gezien als een willekeurige spits van Quick Boys
Liverpool het grootste deel van de wedstrijd ook. Vanaf het moment dat Babel eraf werd gehaald en dus met 11 man werd gespeeld liep het ineens welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helder voetballicht ben je ook. Een spits beoordelen op basis van deze wedstrijd terwijl ze met 10 man voetbalden...
Reina was trouwens ook bagger!
Nee, ondanks dat die kut-Belg vandaag klote floot, is het niveau van de Europese scheidsrechters best aardig dus geen vergelijking.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou Mancini nu moeten opstappen na die beslissing van de scheids.
Wat jij Willem?
Dit seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat ben jij snel op je teentjes getrapt
Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat die kut-Belg vandaag klote floot, is het niveau van de Europese scheidsrechters best aardig dus geen vergelijking.
Zolang mensen als Babel en de Jong geselecteerd worden, lijkt me dat wel ja?quote:
Heeft Inter ooit mooi gespeeld dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:45 schreef Chadi het volgende:
inter speelt al weken bagger hoor. .. als je ziet hoe ze elke week weg komen in Italie is dat een kunst op zich.
Wat betreft Zlatan heb je wel gelijk, maar Kuyt...zo'n cliché brakende ideale schoonzoon, ik vind m maar irritant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Komt ook omdat Zlatan een nare kutvent is, en Kuyt een symphatieke jongen.
Voor die posities hebben we niks, maar Kuyt heb je niks aan als je Ruud, Huntelaar en een breekijzer wilt voor 1 spitspositie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang mensen als Babel en de Jong geselecteerd worden, lijkt me dat wel ja?
Mwoah, Kuyt is zo simpel dat ie het volgens mij nog meent ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Wat betreft Zlatan heb je wel gelijk, maar Kuyt...zo'n cliché brakende ideale schoonzoon, ik vind m maar irritant.
Zoveel heeft ie er nooit gespeeld, door dat roulatiesysteem. Bovendien is z'n vader een tijdje geleden overleden en toen heeft ie een flinke terugval gehad.quote:En hij heeft er nu hoeveel gemaakt dit seizoen? 4? Waarvan minimaal 2 penalties tegen Everton. En dat in een wedstrijd of 20? 25?
Waarom zou Huntelaar in godsnaam niet mee willen? Makaay is een prima spits maar het beste is er al lange tijd vanaf. Bovendien heeft ook weinig tot niet gepresteerd in het NL elftal. Én bovendien is Huntelaar natuurlijk een veel betere spits dan Makaayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt dat ik Huntelaar mee wil? Ik zie liever Makaay, die heeft nog NOOIT een serieuze kans gehad en het al jarenlang op clubniveau bewezen.
Hoort eigenlijk in een ander topic idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt dat ik Huntelaar mee wil? Ik zie liever Makaay, die heeft nog NOOIT een serieuze kans gehad en het al jarenlang op clubniveau bewezen.
Maar goed, dit topic is voor Liverpool, dus laat dit maar even...
Als je wat vaker had gekeken naar de wedstrijden van Inter had je gezien dat ze best goed spel vertoonden tot een maand of 2-3 terug.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heeft Inter ooit mooi gespeeld dan?.
Zanetti speelde inderdaad erg sterk. Had een paar mooie acties.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef ruud_fr het volgende:
Kuijt![]()
Gerrard![]()
verder vond ik Chivu, Zanetti en Mascherano goed
Speelt dit seizoen ook fenomenaal bij Feyenoord. Huntelaar daarentegen scoort geen enkel doelpunt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, dit topic is voor Liverpool, dus laat dit maar even...
Net te laat denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
VoreG where are you, is dit nummer bij jou bekend?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is dat voor nummer op het einde?. Klinkt lekker.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
NOS laat morgen toch wel Arsenal zien hé?
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
VoreG where are you, is dit nummer bij jou bekend?
Maar je weet de titel ook niet dus?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens
ja zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maar je weet de titel ook niet dus?.
Nee, was meer Rihanna-achtig ditquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.
Ook neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.
Ah, ver onder mijn niveau.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, was meer Rihanna-achtig dit.
Starz in their eyesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rihannaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, was meer Rihanna-achtig dit.
Helaas, had de tv ook al uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar niet de nummer die ik zojuist hoorde
We Are the Champions?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer op YouTube dat diverse malen door Liverpool-supporters werd gezongen?
Redelijk lang refrein, dacht aan het eind van dat refrein 'of the world' te horen waarna een hard gezang losbarste.
Mag ik hem inkoppen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ging ik na 85 saaie minuten toch maar even Mijn Tent is Top kijken.
Ik neem wel vaker verkeerde beslissingen
We are the champions eindigt met 'of the world'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer op YouTube dat diverse malen door Liverpool-supporters werd gezongen?
Redelijk lang refrein, dacht aan het eind van dat refrein 'of the world' te horen waarna een hard gezang losbarste.
http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM&feature=relatedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Blijf 'm wel grappig vinden nu ik het weer hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM&feature=related
echt precies hetzelfde bij mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ging ik na 85 saaie minuten toch maar even Mijn Tent is Top kijken.
Ik neem wel vaker verkeerde beslissingen
Zat je naast mij ofZO?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DANILXL het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde bij mij
zap ik terug staat het 1-0 zap ik nog een keer, weer terug, staat het 2-0
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef DemonCleaner het volgende:
... Daarvoor hebben ze wat mij betreft te lang te laf gespeeld.
So true...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Doc het volgende:
[..]
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")
Fields of Anfied Road bedoelde je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:
Dat heeft er niet zo veel mee te maken. Je kunt ook goed verdedigen daardoor terecht winnen. Maar Liverpool speelde gewoon niet goed vind ik. Ze hadden een man meer, en gecombineerd met een beetje mazzel heeft dat Inter opgebroken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Doc het volgende:
[..]
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")
En niet alleen King Kenny Dalglish of Steve Heighway. Man, wat een team met The Nose Phil Thompson, Sammy Lee, de Kennedy's, Ray Clemence, Alan Hansen, Phil Neal, Jimmy Case etc etc.... kan doorgaan mte household names like Kevin Keegan, Ian Rush, Ronnie Whelan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Where once we watched the King Kenny play (and he could play)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory round the Fields of Anfield Road
LFC speelde contrelerend (in de typische NLse ogen heet dat " laf") en zocht vanuit de controle (0-0 thuis is namelijk op zich geen heel slecht resultaat) het gaatje. Het mist nu waarschijnlijk de kwaliteit (Inter 1e in Italie, LFC 5e in Engeland) en zeker het zelfvertrouwen om volledig dominant Inter met een show-voetbal plat te spelen. NLse clubs negeren dergelijke realiteiten graag en proberen het dan toch - met de bekende resultaten ("We leken de boel onder controle te hebben, en zelfs overzwicht te hebben, maar toch die twee momentjes he ..."). Overigens speelde LFC ook heel degelijk (en volgens mij zelfs beter dan Inter) toen het nog 11 tegen 11 was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat heeft er niet zo veel mee te maken. Je kunt ook goed verdedigen daardoor terecht winnen. Maar Liverpool speelde gewoon niet goed vind ik. Ze hadden een man meer, en gecombineerd met een beetje mazzel heeft dat Inter opgebroken.
CL overwinningen dit seizoen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Liverpool wint in de CL zelden met meer dan 1-0, in Milaan zijn ze kansloos.
Yep ...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:52 schreef Gunner het volgende:
Toch wel typisch dat er wel van Inter gewonnen kan worden maar niet van Barnsley.
Wisselvalligheid is een factor die je niet kan gebruiken als je kampioen wilt worden.
Zo is het keer op keer. Europees en Nationaal een verschil.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:52 schreef Gunner het volgende:
Toch wel typisch dat er wel van Inter gewonnen kan worden maar niet van Barnsley.
Wisselvalligheid is een factor die je niet kan gebruiken als je kampioen wilt worden.
Die Benitez wil helemaal geeneens kampioen worden volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:52 schreef Gunner het volgende:
Controlerend spelen thuis, tegen 10 man, vind ik wel laf ja. Ik vind een 0-0 thuis ook niet gunstig. Dan moet je al scoren in Italië om door te gaan. Wat gewoon heel moeilijk is. En zonde aangezien je hier tegen 10 man stond. Je hebt wel een punt dat Inter meer kwaliteit heeft. De Engelse competitie is sterker dan de Italiaanse, maar speler voor speler heeft Inter een betere selectie. En idd, tot die rode kaart speelden ze beter. Maar ik heb toch het idee dat de doelpunten niet gevallen waren tegen 11 Inter spelers. Maargoed, dat is niet te bewijzen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:33 schreef Doc het volgende:
[..]
LFC speelde contrelerend (in de typische NLse ogen heet dat " laf") en zocht vanuit de controle (0-0 thuis is namelijk op zich geen heel slecht resultaat) het gaatje. Het mist nu waarschijnlijk de kwaliteit (Inter 1e in Italie, LFC 5e in Engeland) en zeker het zelfvertrouwen om volledig dominant Inter met een show-voetbal plat te spelen. NLse clubs negeren dergelijke realiteiten graag en proberen het dan toch - met de bekende resultaten ("We leken de boel onder controle te hebben, en zelfs overzwicht te hebben, maar toch die twee momentjes he ..."). Overigens speelde LFC ook heel degelijk (en volgens mij zelfs beter dan Inter) toen het nog 11 tegen 11 was.
Ach de een noemt het laf, de ander realitisch, net zoals heldhaftig en dom nog wel eens dicht bij elkaar kunnen liggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:18 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Controlerend spelen thuis, tegen 10 man, vind ik wel laf ja. Ik vind een 0-0 thuis ook niet gunstig. Dan moet je al scoren in Italië om door te gaan. Wat gewoon heel moeilijk is. En zonde aangezien je hier tegen 10 man stond. Je hebt wel een punt dat Inter meer kwaliteit heeft. De Engelse competitie is sterker dan de Italiaanse, maar speler voor speler heeft Inter een betere selectie. En idd, tot die rode kaart speelden ze beter. Maar ik heb toch het idee dat de doelpunten niet gevallen waren tegen 11 Inter spelers. Maargoed, dat is niet te bewijzen.
NL clubs zijn idd soms wat naïef in Europa. Maar je moet wat als je kwalitatief minder bent. Het kan ook goed uitpakken, Villarreal - AZ bijvoorbeeld waar Adriaanse Landzaat op Riquelme had gezet omdat ie wist dat Landzaat bij balbezit de ruimte zou krijgen. Een Italiaan had dit nooit gedaan.
Mja, als je wint van Liverpool én Chelsea....quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:52 schreef Gunner het volgende:
Dan moet Barnsley ook kunnen winnen van Interquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mja, als je wint van Liverpool én Chelsea....
Jij woont in Tsjechie?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor een euro per halve liter bier laat ik het niet na in de pub.
Centrum van Praag om precies te zijn.quote:
Dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Centrum van Praag om precies te zijn.
Ben er vorig jaar geweest, heerlijk is dat, die prijzenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Centrum van Praag om precies te zijn.
Nee dat is niet alleen bij jou...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef BK89 het volgende:
Valt opeens uit bij Rai Uno, is dat alleen bij mij?
Zoals verwacht, dat is altijd namelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef BK89 het volgende:
Valt opeens uit bij Rai Uno, is dat alleen bij mij?
Cheersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef BK89 het volgende:
Doet het, ook nog eens in Nederlands, maar die gast verander het telkens, dus hopelijk laat hij het bij de wedstrijd gewoon op Nederlands.
Welke is dat dan, ik heb ook een Nederlandse maar wel wat langzaam. Kan ook liggen aan mijn connectie. Ik heb:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kijk gratis via internet naar een Nederlandse stream waar niet zoveel mensen opzitten, prachtig beeld en weinig buffering
Haha die heb ik ook, maar werkt perfectquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef BK89 het volgende:
[..]
Welke is dat dan, ik heb ook een Nederlandse maar wel wat langzaam. Kan ook liggen aan mijn connectie. Ik heb:
Channel - 6816
Jep heb ik ook. Wel fijn commentaar trouwensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF ik zie iemand gewoon het geluid harder en zachter doen via de stream waar ik naar kijk![]()
Het is P2P hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal die getallen weglol anders kunnen wij straks niet meer kijken.
Ik zie Inter ook wel winnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:58 schreef BK89 het volgende:
Kzie Inter dit wel winnen eerlijk gezegt, ondanks ik hoop dat Liverpool door gaat.
Tjahquote:
Denk dat ze verdedigend toch teveel verzwakt zijn bij Inter. Zal vast wel een counter van Liverpool in gaan denk ik, helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:58 schreef BK89 het volgende:
Kzie Inter dit wel winnen eerlijk gezegt, ondanks ik hoop dat Liverpool door gaat.
Ooit eens Arsenal - Manchester United betaalt gekeken via Sport 1 en wat ik me kan herinneren is het inderdaad van bagger kwaliteit. De gratis livestreams althans die ik nu bekijk heeft mooi beeld (niet al te hoge verwachtingen hebben) maar loopt wel 1 a 2 minuten achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:10 schreef wiggahlipz het volgende:
voor degenen die ervaring hebben met de betaalde livestream van sport 1, is die kwaliteit (veel) beter dan deze gratis te bekijken streams van myp2p ? of is dat fullscreen ook niet aan te zien
Geen last vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:11 schreef BK89 het volgende:
Wordt gek van dat gebuffer bij elk spannend moment, volgende keer toch maar 2 euro dokken
iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
Dat eeuwige gezeur van Mancini om een gele kaart.
Poelman is gewoon een goede commentator.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef Wilskracht het volgende:
Als je sport1 niet hebt
wees blij dat je Eddy Poelman niet hoeft aan te horen
En je kunt ook het internationale geluidsspoor kiezen..al is dat zonder commentaar zo te merkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Poelman is gewoon een goede commentator.
Dat heeft ook wel wat ..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En je kunt ook het internationale geluidsspoor kiezen..al is dat zonder commentaar zo te merken.
Pepe Reina dus.quote:
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:41 schreef DANILXL het volgende:
ik heb mn stream aan staan en op de tv kijk ik mijn tent is top
Idem hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:41 schreef DANILXL het volgende:
ik heb mn stream aan staan en op de tv kijk ik mijn tent is top
Burdissoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Zjakkie het volgende:
Rood? Voor wie?
burdissoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Zjakkie het volgende:
Rood? Voor wie?
precies, onterecht maar wel lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:53 schreef WeebI het volgende:
hehehehehe
raakt hem niet echt, maar ik ben er blij mee verder
Ik wel, maar als Inter met 1-0 wint heb ik daar ook vrede mee, hoor.quote:
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:56 schreef Chadi het volgende:
Wat een kut verslaggever Mancini met Burdiso praten.. die kan beter een klacht indienen bij de FIFA
Cry me a riverquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef Chadi het volgende:
Eerst de wout en nu de scheids.. hoere jong
wel weer eens leuk..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef WeebI het volgende:
Chelsea - FC Barcelona
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef WeebI het volgende:
Arsenal - Schalke 04
Chelsea - FC Barcelona
Manchester United - AS Roma
Liverpool - Fenerbahçe
komt u maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |