quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
DE HELE TOP 100 KOMT VOORBIJ!
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen. Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
SHIRTJE WISSELEN MET ALEXANDER CHIVU
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijd
Ik dacht al dat ik het verkeerd gehoord had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
ja omdat die bal van richting veranderd wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen.
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?quote:Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
1x 5 minuten was genoeg om ze allebei te missenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef DANILXL het volgende:
godverdomme
kijk ik de hele wedstrijd, 2x zap ik 5 minuten weg, mis ik beide doelpunten
stond 70 minuten alleen voor inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL..
[..]
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?.
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL..
[..]
Helder voetballicht ben je ook. Een spits beoordelen op basis van deze wedstrijd terwijl ze met 10 man voetbaldenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CL
Die moet hier:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
kut te laatheb wel weer heerlijk genoten/geėrgerd aan Evert vanavond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |