quote:Buiten beeld is er nog even een discussie tussen Lazovic en de scheidsrechter..[..] Wat is jouw adres? Dan stuur ik een flesje wijn.
Moest ook gelijk aan Evert denkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef donroyco het volgende:
Net probeerde Jan Roelofs Evert na te doen:
[..]
Nee, het was Evert..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Moest ook gelijk aan Evert denken
NAAPERT![]()
? wat lul jij nou dat was Evert net niet hoor bij psv het was een neppert , Roelfs ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het was Evert..![]()
Ik hou van die topic trouwens.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Typkunstenaars, houd je vingers in de aanslag
Wat van:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:10 schreef Blight het volgende:
Daarnaast zet ik in op "Zlatan Ibrahimovic! Wat een geweldenaar is dat toch!" of iets als "dat was in zijn tijd bij Ajax ook al zo'n deksels ventje!".
Nee, want..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat van:
"Kuyt, de geweldenaar uit de maasstad, is het mouwenopstroopvoetbal nog niet veleerd, goeie genade"
Ja weet ik, daarom is "dekselse Kuijt" niet op zn plaats maar de rest wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, want..
1. Kuijt komt niet uit Rotterdam, maar uit Katwijk.
2. Kuijt is niets vergeleken met grote jongens als Zlatan Ibrahimovic of Steven Gerrard.
3. Liverpool gaat niet winnen.
Loep en loep zuiver zei hij letterlijk vanavondquote:
hoohoo en het stadion onploft toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Loep en loep zuiver zei hij letterlijk vanavond
Ik denk dat je de kaart al wel bijna vol had.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Loep en loep zuiver zei hij letterlijk vanavond
Dat is een klassieker die in de OP staat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:06 schreef -Willempie- het volgende:
Was toevallig over Youtube aan het struinen en kwam toen deze tegen en dacht meteen aan dit topic.
[ afbeelding ]
"Want ik zou niet weten hoe Van Hooijdonk de bal vanaf deze plek langs die grote, lange doelman Golz zou moeten krijgen. ZOO DUS, GOEIE GENADE, OHOHOHOHOOOO!!"
http://www.youtube.com/watch?v=-YSp8D8FTm0
In het langere filmpje komen er nog betere quotes bijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:06 schreef -Willempie- het volgende:
Was toevallig over Youtube aan het struinen en kwam toen deze tegen en dacht meteen aan dit topic.
[ afbeelding ]
"Want ik zou niet weten hoe Van Hooijdonk de bal vanaf deze plek langs die grote, lange doelman Golz zou moeten krijgen. ZOO DUS, GOEIE GENADE, OHOHOHOHOOOO!!"
http://www.youtube.com/watch?v=-YSp8D8FTm0
Wat een goal is dat ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Longmen het volgende:
Deze zit ook vol clichés. Let op de laatste zin 10 met een griffel![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Zpp_28er3_Q
Wie doet dat danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef knnth het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Goed dat hij nog steeds wordt bijgewerkt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef knnth het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Goed dat hij nog steeds wordt bijgewerkt
quote:Woensdag 5 Maart 2008
NOS Studio Sport
20.15-22.55 uur (Ned3):
Champions League,
Real Madrid - AS Roma
Presentatie: Jack van Gelder
en Tom Egbers.
Analyse: Johan Cruijff.
Commentaar: Evert ten Napel.
* donroyco verwerkt dat in zijn agendaquote:
http://www.myp2p.euquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Potverdeuri, ik wil die wedstrijd ook zien, maar zit in Zuid Afrika. Kan ik die wedstijd ergens bekijken online?
TEVENS DEKSELSE TVP
Is goed, voor de uitslag van de website verwijs ik je naar andere topics hier op FOK! of deze site..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef BenjaminFranklin het volgende:
potverdeuri, het is niet snel genoeg... kan fok net aan haha. Toch erg bedankt voor de site!
Hou me op de hoogte van de wedstrijd en quotes vanavond! Ik reken op de schrijfwonders hier.
in plaats van Siesienjooquote:Tzitzienjoooo..
zo zeggen ze het bij RTL ook altijdquote:
Hoogtepunt 1e helft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:17 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK MAAR EVEN OP UEFA.COM, DAAR STAAT EEN FILMPJE VAN ROBINHO WAARIN HIJ DAT UITLEGT. DE PEDALADA, HET OVERSTAPJE. LEUK OM TE ZIEN..!
Meesterlijk inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
VEEL PUTA'S
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:25 schreef Tim86 het volgende:
melkkoe, te grote broek aangetrokken, de huid niet verkopen voordat de beer geschoten, eerst de witte rook uit de schoorsteen zien komen, dan trek ik een flesje wijn open...ze kwamen allemaal voorbij, wat een poëet!
Er is heul geen live voetbal vanaafquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef DeToXiC het volgende:
Gaat hij Inter-Liverpool ook doen vanavond?
Denk het wel. Niet voor op tv, maar gewoon voor zichzelf..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef DeToXiC het volgende:
Gaat hij Inter-Liverpool ook doen vanavond?
Misschien voor de samenvattingenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Denk het wel. Niet voor op tv, maar gewoon voor zichzelf..
WTF!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is heul geen live voetbal vanaaf
NOS heeft rechten voor 2 wedstrijden per speelronde (dins + woens) en deze wedstrijd hoort bij de speelronde van vorige week.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is heul geen live voetbal vanaaf
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
10 MET EEN GRIFFEL VOOR DE ONDERHANDELINGEN VAN DE NOS OVER DE EREDIVISIE.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Owh owh ROMANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DENNEBOOOOOOOOOOOOOOOOM wat een WEERGALOZE passeerbeweging hallelujah, maar Wintjes hield de bal uit de kruising als een kangeroo op wieltjes.
WAT ZIJN ZE GEKquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:44 schreef Blight het volgende:
PSV - Tottenham Hotspur:
Commentaar: Arno Vermeulen.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
Had graag Evert gehoord vanavond gezien het wedstrijdverloop en Gomes
En hij heeft de uitspraak van een boerenkinkel. "HUDDULSTUN!" roepen als het om Huddlestone ging. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Vermeulen doet heel rustig toch ?
Die is wel legendarisch hoor, stik vol cliches:quote:Op maandag 24 maart 2008 20:08 schreef MaatjeTho het volgende:
Hij is vandaag jarig!! Net bij DWDD een flashback naar PSV - Steaua 1989 (5-1). Het viel wel een beetje tegen ('duveltje uit 'n doosje'), ik ken betere...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |