Evert is een heldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
DIRKIE KUYT UIT KATWIJK!!
Schot aan ze smoel te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet of dat als schot of voorzet was bedoeld door Gerrard, maar hij zit.
Was een schot, hij nam hem op de wreef.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet of dat als schot of voorzet was bedoeld door Gerrard, maar hij zit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]
LOEP EN LOEP ZUIVER GAAT DIE BAL VIA DE BINNENKANT VAN DE PAAL BINNEN
Echte cupfighters dat liverpool.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Jezus, altijd in de die Champions league dat liverpool
Hehe ja, hebben we nog wat te lachen in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Agh nu blijft Benitez tenminste dat is me ook wat waard.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
DE HELE TOP 100 KOMT VOORBIJ!
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen. Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
SHIRTJE WISSELEN MET ALEXANDER CHIVU
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mij valt die ook tegen op zo europese wedstrijd
Ik dacht al dat ik het verkeerd gehoord had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
ja omdat die bal van richting veranderd wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was niet geweldig maar ja hij scoort toch wel en breekt daarmee de wedstrijd open.
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kuyt scoort nou eenmaal zelden en daar is geen speld tussen te krijgen.
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?quote:Als je dat niet inziet heb je een gigantische plaat voor je kop
1x 5 minuten was genoeg om ze allebei te missenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef DANILXL het volgende:
godverdomme
kijk ik de hele wedstrijd, 2x zap ik 5 minuten weg, mis ik beide doelpunten
stond 70 minuten alleen voor inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vorig jaar nog topscorer Liverpool, en een goal in de finale van de CL..
[..]
Waar was die psychopaat Sladan vandaag? Heeft ie uberhaupt een bal gehad?.
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[..]
Helder voetballicht ben je ook. Een spits beoordelen op basis van deze wedstrijd terwijl ze met 10 man voetbaldenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je mag je held best meer promoten nog hoor, hij loopt 1 op 2 in de CL
Die moet hier:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
kut te laatheb wel weer heerlijk genoten/geërgerd aan Evert vanavond
![]()
Zou Mancini nu moeten opstappen na die beslissing van de scheids.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[..]
Komt ook omdat Zlatan een nare kutvent is, en Kuyt een symphatieke jongenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het blijft briljant hoe Kuyt opeens weer wordt opgehemeld door sommigen en Zlatan wordt gezien als een willekeurige spits van Quick Boys
Liverpool het grootste deel van de wedstrijd ook. Vanaf het moment dat Babel eraf werd gehaald en dus met 11 man werd gespeeld liep het ineens welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helder voetballicht ben je ook. Een spits beoordelen op basis van deze wedstrijd terwijl ze met 10 man voetbalden...
Reina was trouwens ook bagger!
Nee, ondanks dat die kut-Belg vandaag klote floot, is het niveau van de Europese scheidsrechters best aardig dus geen vergelijking.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou Mancini nu moeten opstappen na die beslissing van de scheids.
Wat jij Willem?
Dit seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij is m'n held niet, en ik hoef hem niet te promoten, maar zeggen dat ie nooit scoort is onzin. Net als roepen dat ie een Europese topspits is, want dat is ie ook niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat ben jij snel op je teentjes getrapt
Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat die kut-Belg vandaag klote floot, is het niveau van de Europese scheidsrechters best aardig dus geen vergelijking.
Zolang mensen als Babel en de Jong geselecteerd worden, lijkt me dat wel ja?quote:
Heeft Inter ooit mooi gespeeld dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:45 schreef Chadi het volgende:
inter speelt al weken bagger hoor. .. als je ziet hoe ze elke week weg komen in Italie is dat een kunst op zich.
Wat betreft Zlatan heb je wel gelijk, maar Kuyt...zo'n cliché brakende ideale schoonzoon, ik vind m maar irritant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Komt ook omdat Zlatan een nare kutvent is, en Kuyt een symphatieke jongen.
Voor die posities hebben we niks, maar Kuyt heb je niks aan als je Ruud, Huntelaar en een breekijzer wilt voor 1 spitspositie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang mensen als Babel en de Jong geselecteerd worden, lijkt me dat wel ja?
Mwoah, Kuyt is zo simpel dat ie het volgens mij nog meent ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Wat betreft Zlatan heb je wel gelijk, maar Kuyt...zo'n cliché brakende ideale schoonzoon, ik vind m maar irritant.
Zoveel heeft ie er nooit gespeeld, door dat roulatiesysteem. Bovendien is z'n vader een tijdje geleden overleden en toen heeft ie een flinke terugval gehad.quote:En hij heeft er nu hoeveel gemaakt dit seizoen? 4? Waarvan minimaal 2 penalties tegen Everton. En dat in een wedstrijd of 20? 25?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |