Waarom zou Huntelaar in godsnaam niet mee willen? Makaay is een prima spits maar het beste is er al lange tijd vanaf. Bovendien heeft ook weinig tot niet gepresteerd in het NL elftal. Én bovendien is Huntelaar natuurlijk een veel betere spits dan Makaayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt dat ik Huntelaar mee wil? Ik zie liever Makaay, die heeft nog NOOIT een serieuze kans gehad en het al jarenlang op clubniveau bewezen.
Hoort eigenlijk in een ander topic idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt dat ik Huntelaar mee wil? Ik zie liever Makaay, die heeft nog NOOIT een serieuze kans gehad en het al jarenlang op clubniveau bewezen.
Maar goed, dit topic is voor Liverpool, dus laat dit maar even...
Als je wat vaker had gekeken naar de wedstrijden van Inter had je gezien dat ze best goed spel vertoonden tot een maand of 2-3 terug.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heeft Inter ooit mooi gespeeld dan?.
Zanetti speelde inderdaad erg sterk. Had een paar mooie acties.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef ruud_fr het volgende:
Kuijt![]()
Gerrard![]()
verder vond ik Chivu, Zanetti en Mascherano goed
Speelt dit seizoen ook fenomenaal bij Feyenoord. Huntelaar daarentegen scoort geen enkel doelpunt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, dit topic is voor Liverpool, dus laat dit maar even...
Net te laat denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
VoreG where are you, is dit nummer bij jou bekend?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is dat voor nummer op het einde?. Klinkt lekker.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
NOS laat morgen toch wel Arsenal zien hé?
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
VoreG where are you, is dit nummer bij jou bekend?
Maar je weet de titel ook niet dus?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens
ja zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maar je weet de titel ook niet dus?.
Nee, was meer Rihanna-achtig ditquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.
Ook neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had de TV al uitgezet, niet dezelfde als vorige keer bij PSV? Dat was Just Jack.
Ah, ver onder mijn niveau.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, was meer Rihanna-achtig dit.
Starz in their eyesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rihannaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, was meer Rihanna-achtig dit.
Helaas, had de tv ook al uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar niet de nummer die ik zojuist hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |