We Are the Champions?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer op YouTube dat diverse malen door Liverpool-supporters werd gezongen?
Redelijk lang refrein, dacht aan het eind van dat refrein 'of the world' te horen waarna een hard gezang losbarste.
Mag ik hem inkoppen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ging ik na 85 saaie minuten toch maar even Mijn Tent is Top kijken.
Ik neem wel vaker verkeerde beslissingen
We are the champions eindigt met 'of the world'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer op YouTube dat diverse malen door Liverpool-supporters werd gezongen?
Redelijk lang refrein, dacht aan het eind van dat refrein 'of the world' te horen waarna een hard gezang losbarste.
http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM&feature=relatedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Blijf 'm wel grappig vinden nu ik het weer hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM&feature=related
echt precies hetzelfde bij mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ging ik na 85 saaie minuten toch maar even Mijn Tent is Top kijken.
Ik neem wel vaker verkeerde beslissingen
Zat je naast mij ofZO?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DANILXL het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde bij mij
zap ik terug staat het 1-0 zap ik nog een keer, weer terug, staat het 2-0
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef DemonCleaner het volgende:
... Daarvoor hebben ze wat mij betreft te lang te laf gespeeld.
So true...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Doc het volgende:
[..]
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")
Fields of Anfied Road bedoelde je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:
Dat heeft er niet zo veel mee te maken. Je kunt ook goed verdedigen daardoor terecht winnen. Maar Liverpool speelde gewoon niet goed vind ik. Ze hadden een man meer, en gecombineerd met een beetje mazzel heeft dat Inter opgebroken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Doc het volgende:
[..]
En Nederlanders maar verbaasd zijn als ze dat soort wedstrijden met 0-1 toch de bietenboot in gaan (" Die dekselse Italianen weer...")
En niet alleen King Kenny Dalglish of Steve Heighway. Man, wat een team met The Nose Phil Thompson, Sammy Lee, de Kennedy's, Ray Clemence, Alan Hansen, Phil Neal, Jimmy Case etc etc.... kan doorgaan mte household names like Kevin Keegan, Ian Rush, Ronnie Whelan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Where once we watched the King Kenny play (and he could play)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory round the Fields of Anfield Road
LFC speelde contrelerend (in de typische NLse ogen heet dat " laf") en zocht vanuit de controle (0-0 thuis is namelijk op zich geen heel slecht resultaat) het gaatje. Het mist nu waarschijnlijk de kwaliteit (Inter 1e in Italie, LFC 5e in Engeland) en zeker het zelfvertrouwen om volledig dominant Inter met een show-voetbal plat te spelen. NLse clubs negeren dergelijke realiteiten graag en proberen het dan toch - met de bekende resultaten ("We leken de boel onder controle te hebben, en zelfs overzwicht te hebben, maar toch die twee momentjes he ..."). Overigens speelde LFC ook heel degelijk (en volgens mij zelfs beter dan Inter) toen het nog 11 tegen 11 was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat heeft er niet zo veel mee te maken. Je kunt ook goed verdedigen daardoor terecht winnen. Maar Liverpool speelde gewoon niet goed vind ik. Ze hadden een man meer, en gecombineerd met een beetje mazzel heeft dat Inter opgebroken.
CL overwinningen dit seizoen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Liverpool wint in de CL zelden met meer dan 1-0, in Milaan zijn ze kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |