Nee dat is niet alleen bij jou...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef BK89 het volgende:
Valt opeens uit bij Rai Uno, is dat alleen bij mij?
Zoals verwacht, dat is altijd namelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef BK89 het volgende:
Valt opeens uit bij Rai Uno, is dat alleen bij mij?
Cheersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef BK89 het volgende:
Doet het, ook nog eens in Nederlands, maar die gast verander het telkens, dus hopelijk laat hij het bij de wedstrijd gewoon op Nederlands.
Welke is dat dan, ik heb ook een Nederlandse maar wel wat langzaam. Kan ook liggen aan mijn connectie. Ik heb:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kijk gratis via internet naar een Nederlandse stream waar niet zoveel mensen opzitten, prachtig beeld en weinig buffering
Haha die heb ik ook, maar werkt perfectquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef BK89 het volgende:
[..]
Welke is dat dan, ik heb ook een Nederlandse maar wel wat langzaam. Kan ook liggen aan mijn connectie. Ik heb:
Channel - 6816
Jep heb ik ook. Wel fijn commentaar trouwensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF ik zie iemand gewoon het geluid harder en zachter doen via de stream waar ik naar kijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |