Ok...... Showmaster Jaap stelt de leukste vragen! Maar wel voorspelbaar "wat is je cupmaat?" , "Hou oud ben je? ben je getrouwd? Wat? Ja? ok *tuuttuuttuut* "quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
vijde beller Jolanda, 34 jaar, bij Waalwijk
streams staan dag en nacht aan.
weer die vraag
"wat vind jij er van dat Brian en amanda vinden dat streamers kansloos zijn?"
(was toch Huub die dat had gezegd?)
ze vindt dat ze maar wat voor het goede doel moeten doen als ze zich vervelen.
Jaap "het goede doel is dus de dierenambulance. Heb je een slipje aan?"
ze wil geen kind van dennis "dennis is een gladjanus"
Jaap wil een geheimpje over Dennis weten, maar daar wil ze niet over hebben."
Claire "wat vind je van Huub?"
"huub is geweldig. Maar je moet hem door hebben"
"jaap kun je niet serieus nemen" Jaap klikt de telefoon uit
Huub "kijk nou hoe je met die mensen omgaat! Ze kijken de hele dag, betalen streams, sms-en. Moet je kijken hoe je in de poll staat..."
Je vraagt je wel eens af waar RTL die spelers vandaan haalt!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef Kinga het volgende:
Claire komt weer ZO dom over.
Tsjeh! Kunnen ze dat nu echt ZELF niet verzinnen???quote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
lag hier op de grond, jammer dat er niet meer gebeld wordt...
en waarom zegt niemand dat ze Brian en Amanda aanmoeten pakken
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen... Tja, de redactie heeft ook geen glazen bol. Ik denk dat je toch anders bent in DGK dan als je je voordoet bij een "sollicitatiegesprek"quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Je vraagt je wel eens af waar RTL die spelers vandaan haalt!
Hoe debiel en ruggegraatloos moet je zijn om door die casting van hun te komen?
Lag jij op de grond? Nou ik niet, de spruitjeslucht kwam door mijn beeldscherm heenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
lag hier op de grond, jammer dat er niet meer gebeld wordt...
en waarom zegt niemand dat ze Brian en Amanda aanmoeten pakken
same thoughtsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
Yavido, je bent geweldig.![]()
Waar blijft Eric?
Je vergeet miscast nummer 1! Dennix..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen... Tja, de redactie heeft ook geen glazen bol. Ik denk dat je toch anders bent in DGK dan als je je voordoet bij een "sollicitatiegesprek"
Als het ff kan een ip ban, dat ding blijft terug komenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod die kutkloon bannen please?
Ach gossie kan je het weer niet aan Huublover?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod die kutkloon bannen please?
Huub, Claire en Gabyquote:Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef Ziet het volgende:
wie heeft er hiv?
heb het ff niet gehoord, maar ze moesten er over ophouden
Nquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je vergeet miscast nummer 1! Dennix..
Wel eens van een dynamisch IP gehoord lieverd?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het ff kan een ip ban, dat ding blijft terug komen
Nou willen ze dokter Phil uitnodigen
Pfffeuw, heerlijk.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
N![]()
Bart is voor mij de grootste winnaar, hij is de enige die zijn zelfrespect niet opgaf dat vind de grootste winnaarsmentaliteit die er maar bestaat
oh haha lekker dom... ik had mijn 2 streams ff op stop gezet bovenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is dit nou weer... zitten we ineens op 4 streams naar de headkicker te kijken!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
nog een koffer? hij blijft dus nog wel ff
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef tho_Omas het volgende:
Hij zal wel eerst door JDM bedreigt zijn, zodat hij geen spelinfo doorgeeft.
Lood om oud ijzerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
of je Lieke nu mag of niet, maarre die had een IJZERSTERK karakter!!!
Hij heeft dus wel spelinfo gekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hmm. niet geinternet dus.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
Ik zat in een gesloten topic te posten dat ik de OP's zo mooi vind!
En extra kleding meegenomenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
nog een koffer? hij blijft dus nog wel ff
Vást wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ik neem de honeurs even waarquote:Op maandag 18 februari 2008 22:25 schreef bloempje36 het volgende:
Yvonne lieverd zou je me even willen bannen?
Mijn man (geen GK fan) denkt dat meisjes zoals Claire, zo uit een sex club geplukt is. Hij kan zich er helemaal niets bij voor stellenda ter zulke meiden zijn die zich hier voor lenen. Maar goed,, hij kijkt ook een beetje gedwongen, om dat zijn vrouwtje kijken wil. Hij is dus wel objectief....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Je vraagt je wel eens af waar RTL die spelers vandaan haalt!
Hoe debiel en ruggegraatloos moet je zijn om door die casting van hun te komen?
Welke USB Stick?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:27 schreef avonne het volgende:
Eric kijkt alleen Huub veelbetekenend aan. Jaap geen enkele blik waardig gekeurd.
Ik denk dus niet dat hij over de USB-STICK zal praten
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou die graag even offstream met Jaap en Huub praten
Toch geen Natrasha outfits, hè?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn man (geen GK fan) denkt dat meijes zoals Claire, zo uit een sec club geplukt is. Hij kan zich er helemaal niets bij voor stellenda ter zulke meiden zijn die zich hier voor lenen. Maar goed,, hij kijkt ook een beetje gedwongen, om dat zijn vrouwtje kijken wil. Hij is dus wel objectief....
Mooi, bedankt remlof.quote:
Boude conclusie.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
Mijn man (geen GK fan) denkt dat meisjes zoals Claire, zo uit een sex club geplukt is. Hij kan zich er helemaal niets bij voor stellenda ter zulke meiden zijn die zich hier voor lenen. Maar goed,, hij kijkt ook een beetje gedwongen, om dat zijn vrouwtje kijken wil. Hij is dus wel objectief....
DIE MIKE GESTOLEN HEEFT EN BRIAN GEKOPIEERD HEEFT EN ALLERLEI VUILE LEUGENS OVER CORA WIL GAAN AANHANGEN EN DAARMEE ONZE STREAMS TE VERVUILENquote:
Ik kijk te veel streamsquote:
oh, dan blijf ik nog even kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk te veel streams![]()
Ik bedoelde gewoon 'stiekem' zonder dat de redactie het door heeft
OH ! die ene GESTOLEN USB STICK VAN JAAP !quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
DIE MIKE GESTOLEN HEEFT EN BRIAN GEKOPIEERD HEEFT EN ALLERLEI VUILE LEUGENS OVER CORA WIL GAAN AANHANGEN EN DAARMEE ONZE STREAMS TE VERVUILEN
+ 1quote:Op maandag 18 februari 2008 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
N![]()
Bart is voor mij de grootste winnaar, hij is de enige die zijn zelfrespect niet opgaf dat vind de grootste winnaarsmentaliteit die er maar bestaat
Dan dans ik meequote:
Gelukkig dat degene tegen wie hij praat het allemaal begrijpt! Zelfde taal spreken ze!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
Mikey praat echt als een malloot. Brabbel brabbel, hij praat net als mn schoonzusje die gehandicapt is *serieus*
Ik vind het niet liev voor je schoonzusje dat je haar vergelijkt met hem...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
Mikey praat echt als een malloot. Brabbel brabbel, hij praat net als mn schoonzusje die gehandicapt is *serieus*
Ja? Was jij degene met die lekkere stem of was Buzzer dat?? op FOKradio toendertijd, toen het nog bestond enzo, lang geleden enzo??quote:
Ja tis ook een simpele ziel.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Mike zit weer van alles door te lullen aan Amanda...ik kan er niet eens meer kwaad om worden..Mike is gewoon een simpele ziel die graag serieus genomen wil worden en daarvoor Brian en Amanda heeft uitgekozen...tis sneu..
Volgens mij zegt hij dit alleen maar om van de vragen af te zijn. Hij mag gewoon niets zeggen....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
waarom??????? Yvonne zegt meestal...pas op hoor, mag nietquote:Op maandag 18 februari 2008 22:25 schreef bloempje36 het volgende:
Yvonne lieverd zou je me even willen bannen?
Tja, het is Selene niet hequote:Op maandag 18 februari 2008 22:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dit alleen maar om van de vragen af te zijn. Hij mag gewoon niets zeggen....
Ik zat meer aan 'natte dweil' te denkenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef bloempje36 het volgende:
Ojeee die pisnicht is weer terug!
Die kut-zwerver moet weer lekker terug de goot inquote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Mike brengt verslag uit aan Amanda. Hij wil een hele vrouwelijke trafestiet uitnodigen, die moet Huub verleiden, hij gaat het achter bespreken.
Hij zegt: Ik ben er voor jou en Brian
Dat is niet waar, Yvonne is bij me langs geweest. En heeft me helemaal in elkaar geslagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
waarom??????? Yvonne zegt meestal...pas op hoor, mag niet
Mike is net als Dennix, hij herhaalt graag. Das ook een manier om in dat hok te blijven.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:34 schreef Kinga het volgende:
Lopen jullie streams achter? Dat van Mike heb ik allang gezien...
Bloempje is al geband, niet zoveel zin om daar tegen te praten.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
waarom??????? Yvonne zegt meestal...pas op hoor, mag niet
Had Mike nog wat te vertellen? Volgens mij niets, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Mike zit weer van alles door te lullen aan Amanda...ik kan er niet eens meer kwaad om worden..Mike is gewoon een simpele ziel die graag serieus genomen wil worden en daarvoor Brian en Amanda heeft uitgekozen...tis sneu..
Moeilijk he goed lezen.....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Amanda is helemaal niet in dit soort enge dingen weggeplukt
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die kut-zwerver moet weer lekker terug de goot in
Ericquote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef avonne het volgende:
Bedankje van Eric aan de fora
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...
Goed zo, daar moet hij Brian ook consequent mee gaan aanspreken!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:41 schreef Kinga het volgende:
usb stick usb stick usb stick
kom op!
Hij noemt hem ook al een rat!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef Frasier het volgende:
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...
Ja, daar heb ik inderdaad veel moeite mee, het stond niet in de tekst die ik heb geqoute...quote:
Laten we samen deze zwerver af gaan tuigen!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.
Dan was het niet voor niets.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:43 schreef Liess het volgende:
Ja , Speciaal topic op FOK
brian ligt te huilen bij de redactie, was ff te horenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef tho_Omas het volgende:
Brian en Amanda worden even bijgepraat door de redactie?
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft het op Fok gelezen dus Yes!!!
Kinga
Geinig hoorquote:
Whehehe.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft het op Fok gelezen dus Yes!!!
Kinga
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Laten we samen deze zwerver af gaan tuigen!
Tatoeeren we "bumpfight" op zijn voorhoofd als ie dronken is.
Mike doet het voor niks. Die gast is zo'n 1-cellige he, totaal geen ruggegraat.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springen
moet zeggen dat dat ook ff door mijn brein spooktequote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn man (geen GK fan) denkt dat meisjes zoals Claire, zo uit een sex club geplukt is. Hij kan zich er helemaal niets bij voor stellenda ter zulke meiden zijn die zich hier voor lenen. Maar goed,, hij kijkt ook een beetje gedwongen, om dat zijn vrouwtje kijken wil. Hij is dus wel objectief....
Who cares???quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef MissSomebody het volgende:
Alle streams op kantoor, waar is de rest..???
Munitie!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nu dat moeder van Amanda er niet was!!!
Wat is zulke censuur toch triest. Selene mocht dit toch ook, GVDquote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaa de moeder van Amanda is niet geweest!!!
Gelijk een waarschuwing op de plasma dat Eric zijn mond moet houden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Ge-wel-dig.... de USB stick blijft nog ff liggen....
sl was te laat, er was te horen hoe brian bij de redactie aan t zeuren was over spelinfoquote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef MissSomebody het volgende:
Alle streams op kantoor, waar is de rest..???
Ik ben ook nog nooit zo gek op die jongen als nu geweest!!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:49 schreef Carlaa het volgende:
nogmaals... IK HOU VAN ERIK!!!!
Echt ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sl was te laat, er was te horen hoe brian bij de redactie aan t zeuren was over spelinfo
Hehehe paniek achter.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef BuffyJan het volgende:
Ah de telefoon was in de private. Voor Brian, en hop weg streams
Oké, thnxquote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sl was te laat, er was te horen hoe brian bij de redactie aan t zeuren was over spelinfo
Jij hebt echt eer van je werkquote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Ik smul hiervan echt. Dit is pas interactief streams kijken!
De jokkebrok.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
Eerste wat Eric zegt over het filmpje klopt al niet...
-de eerste trap van Brian was volgens Eric tegen Yuri zijn slaap...
dat was het dus niet....het was een high kick tegen de zijkant van zijn hals
-de tweede was volgens Eric een keiharde trap in zijn gezicht?
Was het ook niet...de tweede kick was op dezelfde plek aan de zijkant van de hals
Zo brengt Eric iets als een absolute waarheid terwijl het zo niet is gegaan.
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom een SL op stream 3 en 4?
Zuur zuuurder zuuuurrsst. Hij had gelijk, No contest = no winner.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
dat was het dus niet....het was een perfekte high kick tegen de zijkant van zijn hals
Was het ook niet...de tweede kick was op dezelfde plek aan de zijkant van de hals
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
dat was het dus niet....het was een perfekte high kick tegen de zijkant van zijn hals
Ah, thanx, ik geniet van deze streams.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Wie hoorde je dat zeggen? Iemand van achter?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef farscapevr6 het volgende:
bij de juiste winkel krijg je er 2..voor de prijs van een!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
WE HEBBEN EEN NIEUWE PUSSY!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanx, ik geniet van deze streams.
Later ging de tel in de private weer en zag je Brian aan komen lopen en weer SL.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Caramba was is die rat ergquote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
je eet streams ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Ik smul hiervan echt. Dit is pas interactief streams kijken!
Briljant!!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
Eric mag niet vertellen wat Mike gedaan heeft, maar mag er wel zelf iets mee doen.nou, doe dat Eric. Ik verwacht wat !!!!
Lees de post van BSOL, 22.52 uur.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie hoorde je dat zeggen? Iemand van achter?
Kijken of we Mike naar Utrecht kunnen lokken...is ie op ons terrein...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springen
Ik zag 't ...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
Lees de post van BSOL, 22.52 uur.
subtiel?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Ziet het volgende:
eric mag dus niks zeggen over mike en de usb stick, maar geeft subtiel aan dat mike het spel harder speelt dan zij denken
Zou Jaap ook moeten doen. Geen spelletjes schaken meer. Laat Mike zich maar Brian en Amanda vermaken. Dat gaat vanzelf fout.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef Varen het volgende:
Huub wil Mike helemaal links laten liggen.
Als ik Mickey in Utrecht tegen kom bied ik 'm niet eens 10 euro, dan trap ik 'm gewoon zelf de gracht in.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijken of we Mike naar Utrecht kunnen lokken...is ie op ons terrein...
koel!
Brian heeft Huub verteld dat de moeder van Amanda niet op Amanda's jaardag was?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ook dat van mamma manda cool
oooh toch niet volgens mij had brian dat al lang aan huub verteld
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt streams waar ik lang op heb gewacht, eindelijk
Zegt Huub ookquote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou Jaap ook moeten doen. Geen spelletjes schaken meer. Laat Mike zich maar Brian en Amanda vermaken. Dat gaat vanzelf fout.
Stond ook in het topic, dat Brian altijd afluistert.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Ze willen Mike valse informatie geven.
Eric gaat een rondje maken (kijken of er iemand afluisterd)
Eric vraagt zo vanzelf wel waar de usb stick is ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
subtiel?
"Mike speelt het beter dan wij. Echt sneaky, echt sneaky" en meer van die uitdrukkingen.
Jaap moest eens weten van de usb stick...van zijn schaakmattie Mike..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
Jaap "maar Mike geeft info en doet verder niks"
Eric "je weet toch hoe Brian is? Hij laat Mike dingen uitvoeren"
En nou niet meer zeuren dat die redactie altijd op de hand van Brain is.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth altijd met Brian in het Papaiments praat tijdens uitjes. Mooi om te horen en dit allemaal zonder SL.
Ik vraag me wel af waarom we dit mogen horen.....addertje onder het gras of is Flens echt vertrokken?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt streams waar ik lang op heb gewacht, eindelijk
ik vind interactief leukquote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
fok zorgt voor actie in de kooi
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !quote:Op maandag 18 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth altijd met Brian in het Papaiments praat tijdens uitjes. Mooi om te horen en dit allemaal zonder SL.
Hee, ons zonnestraaltjequote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
Fok zet Brian een keiharde hak. Mooier kan bijna niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
fok zorgt voor actie in de kooi
Dat ging misschien over de telefoongesprekken die Huub, jaap en Claire hielden net in de private. Mike vertelde dat aan Brian maar wist niet precies te vertellen hoe dat ging..wiens idee dat was..hij zei tegen Brian dat ze allemaal vragen stelden aan die bellers van buiten en ook vroegen over Amanda enzo..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoog tijd!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !
Dat is precies wat ik denk. De vakantie lijkt over.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !
Bel me dan ff, binnen 5 min. ter plaatse!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Mickey in Utrecht tegen kom bied ik 'm niet eens 10 euro, dan trap ik 'm gewoon zelf de gracht in.
Zou best kunnenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
Dat werd eens tijd zeg, Eric ontmaskert Brian en Amanda, misschien wordt de FEBO wakker.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef Frasier het volgende:
En nou niet meer zeuren dat die redactie altijd op de hand van Brain is.
Dat exen gedoe was een voorbeeld hequote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef avonne het volgende:
snood plan: misinformatie aan Mike geven: uitnodigen van ex van Brian en ex van Amanda
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef agter het volgende:
[..]
Bel me dan ff, binnen 5 min. ter plaatse!
Ze komen er toch wel achter dat H, J en C nu veel weten.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
ricardo zei gisteren "d'r hele familie wou toch niet komen? Met veel moeite hebben we d'r zus opgetrommeld"quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je eet streams ?
of ben je bezig met iets wat ik absoluut niet wil weten
btw
ik vind zooooooo gezellllllig dat eric er weer is
ook dat van mamma manda cool
oooh toch niet volgens mij had brian dat al lang aan huub verteld
maar nu is de tijd rijp om er tv mee te maken
Boeien! Is toch geen nieuwe info voor hun? Een en al waarheid...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Klopt en nu maar hopen dat Brain dat niet gaat trekken....quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter dat H, J en C nu veel weten.
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd zeg, Eric ontmaskert Brian en Amanda, misschien wordt de FEBO wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |