Kijken of we Mike naar Utrecht kunnen lokken...is ie op ons terrein...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springen
Ik zag 't ...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
Lees de post van BSOL, 22.52 uur.
subtiel?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Ziet het volgende:
eric mag dus niks zeggen over mike en de usb stick, maar geeft subtiel aan dat mike het spel harder speelt dan zij denken
Zou Jaap ook moeten doen. Geen spelletjes schaken meer. Laat Mike zich maar Brian en Amanda vermaken. Dat gaat vanzelf fout.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef Varen het volgende:
Huub wil Mike helemaal links laten liggen.
Als ik Mickey in Utrecht tegen kom bied ik 'm niet eens 10 euro, dan trap ik 'm gewoon zelf de gracht in.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijken of we Mike naar Utrecht kunnen lokken...is ie op ons terrein...
koel!
Brian heeft Huub verteld dat de moeder van Amanda niet op Amanda's jaardag was?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ook dat van mamma manda cool
oooh toch niet volgens mij had brian dat al lang aan huub verteld
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt streams waar ik lang op heb gewacht, eindelijk
Zegt Huub ookquote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou Jaap ook moeten doen. Geen spelletjes schaken meer. Laat Mike zich maar Brian en Amanda vermaken. Dat gaat vanzelf fout.
Stond ook in het topic, dat Brian altijd afluistert.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Ze willen Mike valse informatie geven.
Eric gaat een rondje maken (kijken of er iemand afluisterd)
Eric vraagt zo vanzelf wel waar de usb stick is ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
subtiel?
"Mike speelt het beter dan wij. Echt sneaky, echt sneaky" en meer van die uitdrukkingen.
Jaap moest eens weten van de usb stick...van zijn schaakmattie Mike..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
Jaap "maar Mike geeft info en doet verder niks"
Eric "je weet toch hoe Brian is? Hij laat Mike dingen uitvoeren"
En nou niet meer zeuren dat die redactie altijd op de hand van Brain is.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth altijd met Brian in het Papaiments praat tijdens uitjes. Mooi om te horen en dit allemaal zonder SL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |