Ok...... Showmaster Jaap stelt de leukste vragen! Maar wel voorspelbaar "wat is je cupmaat?" , "Hou oud ben je? ben je getrouwd? Wat? Ja? ok *tuuttuuttuut* "quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
vijde beller Jolanda, 34 jaar, bij Waalwijk
streams staan dag en nacht aan.
weer die vraag
"wat vind jij er van dat Brian en amanda vinden dat streamers kansloos zijn?"
(was toch Huub die dat had gezegd?)
ze vindt dat ze maar wat voor het goede doel moeten doen als ze zich vervelen.
Jaap "het goede doel is dus de dierenambulance. Heb je een slipje aan?"
ze wil geen kind van dennis "dennis is een gladjanus"
Jaap wil een geheimpje over Dennis weten, maar daar wil ze niet over hebben."
Claire "wat vind je van Huub?"
"huub is geweldig. Maar je moet hem door hebben"
"jaap kun je niet serieus nemen" Jaap klikt de telefoon uit
Huub "kijk nou hoe je met die mensen omgaat! Ze kijken de hele dag, betalen streams, sms-en. Moet je kijken hoe je in de poll staat..."
Je vraagt je wel eens af waar RTL die spelers vandaan haalt!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef Kinga het volgende:
Claire komt weer ZO dom over.
Tsjeh! Kunnen ze dat nu echt ZELF niet verzinnen???quote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
lag hier op de grond, jammer dat er niet meer gebeld wordt...
en waarom zegt niemand dat ze Brian en Amanda aanmoeten pakken
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen... Tja, de redactie heeft ook geen glazen bol. Ik denk dat je toch anders bent in DGK dan als je je voordoet bij een "sollicitatiegesprek"quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Je vraagt je wel eens af waar RTL die spelers vandaan haalt!
Hoe debiel en ruggegraatloos moet je zijn om door die casting van hun te komen?
Lag jij op de grond? Nou ik niet, de spruitjeslucht kwam door mijn beeldscherm heenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
lag hier op de grond, jammer dat er niet meer gebeld wordt...
en waarom zegt niemand dat ze Brian en Amanda aanmoeten pakken
same thoughtsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
Yavido, je bent geweldig.![]()
Waar blijft Eric?
Je vergeet miscast nummer 1! Dennix..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lieke, Claire, de russen het zijn allemaal miscast in mijn ogen... Tja, de redactie heeft ook geen glazen bol. Ik denk dat je toch anders bent in DGK dan als je je voordoet bij een "sollicitatiegesprek"
Als het ff kan een ip ban, dat ding blijft terug komenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod die kutkloon bannen please?
Ach gossie kan je het weer niet aan Huublover?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod die kutkloon bannen please?
Huub, Claire en Gabyquote:Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef Ziet het volgende:
wie heeft er hiv?
heb het ff niet gehoord, maar ze moesten er over ophouden
Nquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je vergeet miscast nummer 1! Dennix..
Wel eens van een dynamisch IP gehoord lieverd?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het ff kan een ip ban, dat ding blijft terug komen
Nou willen ze dokter Phil uitnodigen
Pfffeuw, heerlijk.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
N![]()
Bart is voor mij de grootste winnaar, hij is de enige die zijn zelfrespect niet opgaf dat vind de grootste winnaarsmentaliteit die er maar bestaat
oh haha lekker dom... ik had mijn 2 streams ff op stop gezet bovenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is dit nou weer... zitten we ineens op 4 streams naar de headkicker te kijken!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef Ziet het volgende:
nog een koffer? hij blijft dus nog wel ff
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef tho_Omas het volgende:
Hij zal wel eerst door JDM bedreigt zijn, zodat hij geen spelinfo doorgeeft.
Lood om oud ijzerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
of je Lieke nu mag of niet, maarre die had een IJZERSTERK karakter!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |