Ik vraag me wel af waarom we dit mogen horen.....addertje onder het gras of is Flens echt vertrokken?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt streams waar ik lang op heb gewacht, eindelijk
ik vind interactief leukquote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
fok zorgt voor actie in de kooi
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !quote:Op maandag 18 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth altijd met Brian in het Papaiments praat tijdens uitjes. Mooi om te horen en dit allemaal zonder SL.
Hee, ons zonnestraaltjequote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef riri het volgende:
Fok zet Brian een keiharde hak. Mooier kan bijna niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
fok zorgt voor actie in de kooi
Dat ging misschien over de telefoongesprekken die Huub, jaap en Claire hielden net in de private. Mike vertelde dat aan Brian maar wist niet precies te vertellen hoe dat ging..wiens idee dat was..hij zei tegen Brian dat ze allemaal vragen stelden aan die bellers van buiten en ook vroegen over Amanda enzo..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Hoog tijd!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !
Dat is precies wat ik denk. De vakantie lijkt over.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanaf nu harder gespeeld gaat worden !
Bel me dan ff, binnen 5 min. ter plaatse!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Mickey in Utrecht tegen kom bied ik 'm niet eens 10 euro, dan trap ik 'm gewoon zelf de gracht in.
Zou best kunnenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
Dat werd eens tijd zeg, Eric ontmaskert Brian en Amanda, misschien wordt de FEBO wakker.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:00 schreef Frasier het volgende:
En nou niet meer zeuren dat die redactie altijd op de hand van Brain is.
Dat exen gedoe was een voorbeeld hequote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef avonne het volgende:
snood plan: misinformatie aan Mike geven: uitnodigen van ex van Brian en ex van Amanda
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef agter het volgende:
[..]
Bel me dan ff, binnen 5 min. ter plaatse!
Ze komen er toch wel achter dat H, J en C nu veel weten.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
ricardo zei gisteren "d'r hele familie wou toch niet komen? Met veel moeite hebben we d'r zus opgetrommeld"quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je eet streams ?
of ben je bezig met iets wat ik absoluut niet wil weten
btw
ik vind zooooooo gezellllllig dat eric er weer is
ook dat van mamma manda cool
oooh toch niet volgens mij had brian dat al lang aan huub verteld
maar nu is de tijd rijp om er tv mee te maken
Boeien! Is toch geen nieuwe info voor hun? Een en al waarheid...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Klopt en nu maar hopen dat Brain dat niet gaat trekken....quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter dat H, J en C nu veel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |