Had Mike nog wat te vertellen? Volgens mij niets, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Mike zit weer van alles door te lullen aan Amanda...ik kan er niet eens meer kwaad om worden..Mike is gewoon een simpele ziel die graag serieus genomen wil worden en daarvoor Brian en Amanda heeft uitgekozen...tis sneu..
Moeilijk he goed lezen.....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Amanda is helemaal niet in dit soort enge dingen weggeplukt
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die kut-zwerver moet weer lekker terug de goot in
Ericquote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef avonne het volgende:
Bedankje van Eric aan de fora
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...
Goed zo, daar moet hij Brian ook consequent mee gaan aanspreken!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:41 schreef Kinga het volgende:
usb stick usb stick usb stick
kom op!
Hij noemt hem ook al een rat!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef Frasier het volgende:
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik Mikey ooit ergens tegen kom bedelend op straat, dan pak ik al het geld uit zijn bakje...
Ja, daar heb ik inderdaad veel moeite mee, het stond niet in de tekst die ik heb geqoute...quote:
Laten we samen deze zwerver af gaan tuigen!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
En ik pleur 't enige biertje wat ie nog heeft omver.
Dan was het niet voor niets.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:43 schreef Liess het volgende:
Ja , Speciaal topic op FOK
brian ligt te huilen bij de redactie, was ff te horenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef tho_Omas het volgende:
Brian en Amanda worden even bijgepraat door de redactie?
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft het op Fok gelezen dus Yes!!!
Kinga
Geinig hoorquote:
Whehehe.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft het op Fok gelezen dus Yes!!!
Kinga
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Laten we samen deze zwerver af gaan tuigen!
Tatoeeren we "bumpfight" op zijn voorhoofd als ie dronken is.
Mike doet het voor niks. Die gast is zo'n 1-cellige he, totaal geen ruggegraat.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kunnen ze 'm daar niet een keer dronken voeren en 'm een keer een nacht in de vijver laten zwemmen. Wij hebben ooit in Utrecht een zwerver 10 euro geboden om in de gracht te springen
moet zeggen dat dat ook ff door mijn brein spooktequote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn man (geen GK fan) denkt dat meisjes zoals Claire, zo uit een sex club geplukt is. Hij kan zich er helemaal niets bij voor stellenda ter zulke meiden zijn die zich hier voor lenen. Maar goed,, hij kijkt ook een beetje gedwongen, om dat zijn vrouwtje kijken wil. Hij is dus wel objectief....
Who cares???quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef MissSomebody het volgende:
Alle streams op kantoor, waar is de rest..???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |