Dat is http://fotoboek.fok.nl/-sobriquet deze gastquote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef GuyFawkes het volgende:
jaa dames en heren een primeur! We kunnen nu ook onze eigen Fok! leden in dit topic zetten.
http://www.superdudes.nl/Extinction staat namelijk op nummer 1 bij de battle op superdudes, en die kennen wij hier onder de naam Koejoeloek!
[ afbeelding ]
Dat is wel een applause waard!
bruiningscreme? ze kunnen het beter wortelcreme noemen, want ze zien er allemaal uit als wortels.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Die gasten met die bruiningscreme op hun kop![]()
![]()
![]()
Ik lig echt helemaal dubbel hier...
Ik weet niet wat ie probeert, maar boos kijken lukt in ieder geval nietquote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Wouser het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens boos kijken
En dit is haar zusjequote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Anders laat je die bos stro op je hoofd ff bijpunten![]()
Hij is geen neger, idioot.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef got.rice het volgende:
wehehe tvp, die photoshop negert in de op is trouwens briljant
omgquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef -sobriquet het volgende:
wow nooit gedacht dat ik hier nog eens zou belanden![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef -sobriquet het volgende:
Die linker zit bij mij in de klasquote:
Ik kan me een topic herinneren waarin je niet wist wat je met je haar moest doen en precies hetzelfde topic op superdudes had gepost. Dat was nog onder de naam Koejoeloek.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef -sobriquet het volgende:
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zeg was ik nou de enigste die dacht: hey inkijk -> tieten?
viel me juist als eerst opquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zeg was ik nou de enigste die dacht: hey inkijk -> tieten?
Same here.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef got.rice het volgende:
[..]
viel me juist als eerst opdaarna zag ik de opblaasgezicht
Ik zie hem nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Zucht, die vmbo-ers moeten bij elke poging engels toch wel weer wat fouten maken.
Klopt er worden toch ook 2 dingen vergelekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:45 schreef Ilovepie het volgende:
IS het niet Then ipv than
Than is alleen met een vergelijking met 2 dingen.
Wat een achterlijke kuttekop!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Wouser het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens boos kijken
Als zoiets je op straat zo aankijkt schiet je eerder in de lach dan dat je met de staart tussen de benen wegrentquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:54 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Wat een achterlijke kuttekop!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef -sobriquet het volgende:
imageshack doet het niet op fok..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Wes_FR het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://img186.imageshack.us/img186/1428/48rj9d1mm6.jpg
gele kikkersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Wes_FR het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://img186.imageshack.us/img186/1428/48rj9d1mm6.jpg
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast achter die gespierde gastdat gezicht
![]()
das zn sport-bhquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat heeft fie anabolendude in het zwart in godsnaam om z'n nek hangen ?
Is ie burgermeester of zo
Op superdudes ben jij toch http://www.superdudes.nl/Extinctionquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Klopt er worden toch ook 2 dingen vergelekenZij vergelijken zichzelf met jou. Dus is het Than, voor zover ik weet. Ik zie de fout dus ook niet
Fokkers op Superdudequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op superdudes ben jij toch http://www.superdudes.nl/Extinction
Waarom in godsnaam stuur jij dit:
ik had tien kudos gedropt, maar bedenk me dat me moeder zei dat ik geen snoepjes mocht geven aan vreemden, dus mag ik ze weer terug?
naar meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet eens leren articulerenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op superdudes ben jij toch http://www.superdudes.nl/Extinction
Waarom in godsnaam stuur jij dit:
ik had tien kudos gedropt, maar bedenk me dat me moeder zei dat ik geen snoepjes mocht geven aan vreemden, dus mag ik ze weer terug?
naar meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peppermill weer hequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:01 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast achter die gespierde gastdat gezicht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:48 schreef Mr_DG het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze die broeken op de groei gekocht.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die broek van die rechter
ik zou ze doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:20 schreef _Surface het volgende:
bij gebrek aan werkende foto, dan maar het linkje:
http://nl.netlog.be/MoVeY(...)toid=20448556#photos
Tja, als je het koud hebt doe je een extra laagje kleding aan in plaats van de verwarming hoger. Heel ecologisch verantwoord!quote:
Serieus wat zijn dit voor gedrochten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:20 schreef _Surface het volgende:
bij gebrek aan werkende foto, dan maar het linkje:
http://nl.netlog.be/MoVeY(...)toid=20448556#photos
Hé, die linkergast ken ik. Heeft ooit nog eens bij een van m'n websites gewerkt. Is wel een relaxte gast hoor.quote:
Kakkers horen ook thuis in een topic met stakkers.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:53 schreef nozem het volgende:
Dat zijn kakkerts. Ken je subculturen.
Verder altijd een vermakelijk topic.
Mijn dochter (3) zit naast me terwijl ik dit topic bekijk.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn dochter (3) zit naast me terwijl ik dit topic bekijk.
Bij deze foto riep ze heel enthousiast: Thomas Berge! TWEE Thomas Berges!!!!
Ze is fan van Thomas Berge en ja, ik moet nog werken aan haar muzieksmaak![]()
Je had nog van die coole lichtstralen uit je oorbel moeten laten komenquote:Op zondag 9 maart 2008 07:39 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[ afbeelding ]
FF leven in dit topic blazen met een foto van mezelf die ik net voor de gein gemaakt heb
Bashen!![]()
Dat is gewoon cremé, heb ik ook vaak op tegen een droge huid.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef plak-band het volgende:
Ja, als zweet, ben je zeker aantrekkelijker
[ afbeelding ]
Wel beetje dik erop gesmeeerd dan.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is gewoon cremé, heb ik ook vaak op tegen een droge huid.
hij woont iig in een klein kuthuisquote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef plak-band het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat horloge is net zo groot als z'n handquote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef plak-band het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij waren het Kroaten.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:36 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Dat zullen wel duitsers zijn ofzo, serieus zo ga je toch niet rondlopen![]()
Dat horlogequote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef plak-band het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een idioot ben jij. Eerst zeggen dat je ieman dniet uit mag lachem om zn kleding en dan suggereer je dat t zielig is om kleding van bovenstaande merken te dragen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:31 schreef poffu het volgende:
ik vind het heel erg leuk vermaak daar niet van maar ik erger me wel een beetje eraan dat waaschijnlijk 50% hier met bristol en c&a kleding
ook van die NET NIET mensen met chasin shirts en coolcat kleding flamen er hier op rond best wel geinig![]()
Misschien een beetje late reactie maar deze foto's kwamen me zo bekend voor, Ja idd die zag ik laatst in een topic op internetoplichting.nl staan als een van de grootste oplichters uit de buurt van die stad,dacht dat het topic wel 115 pagina's had.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef zagevent het volgende:
Deze 'vent' verandert nog vaker van kleur dan een kameleon.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF is die gast een oplichter?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Misschien een beetje late reactie maar deze foto's kwamen me zo bekend voor, Ja idd die zag ik laatst in een topic op internetoplichting.nl staan als een van de grootste oplichters uit de buurt van die stad,dacht dat het topic wel 115 pagina's had.
Ook slim om dan zoveel fotos van jezelf op internet te hebben staan
Fok! is everywhereeeeeequote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Tammymara het volgende:
Niet alleen een oplichter, Nu ik het topic heb doorgelezen daar blijkt ie ook nog iemand van FOK! te zijn *sjucht*
Komaan zeg. Hebben die mensen geen ouders of vrienden? Kan me niet voorstellen dat je ouders en vrienden je zo hard naaien door je zo naar buiten te laten gaan.quote:
Ik vind dat shirt the master!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Komaan zeg. Hebben die mensen geen ouders of vrienden? Kan me niet voorstellen dat je ouders en vrienden je zo hard naaien door je zo naar buiten te laten gaan.
Nog ec ht ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef the_RAVEN het volgende:
Joran heeft een ander dieet + een GhEtTo-StiLizD genomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Tjaa er zitten idd wel een stel mooiboys en sletjes tussen, maar ik zie ook een paar foto's waarvan ik denk??
Bijv. die schoolfoto van dat jochie, die 2 kinderen bij die voetbalgoal, die carnavalsfoto, de vader die de navalstreng van zijn zoon doorknipt en die gast met dat oranje aan bij deur wat is daar nou br33z@h aan?
En die foto met die eenden snap ik eigelijk ook niet helemaal
Inderdaad, sommige hier denken ook dat elke foto waar jongeren op staan meteen br33z@h isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Tjaa er zitten idd wel een stel mooiboys en sletjes tussen, maar ik zie ook een paar foto's waarvan ik denk??
Bijv. die schoolfoto van dat jochie, die 2 kinderen bij die voetbalgoal, die carnavalsfoto, de vader die de navalstreng van zijn zoon doorknipt en die gast met dat oranje aan bij deur wat is daar nou br33z@h aan?
En die foto met die eenden snap ik eigelijk ook niet helemaal
Revenge of the egolsquote:
Keukenmesjesquote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
geen mooiboys, wel leuke foto![]()
En ze zijn lelijk en onverzorgdquote:Op maandag 24 maart 2008 13:13 schreef Rutgerr het volgende:
Die onderste kills zijn gewoon metalheads.
fiets van hemquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef Jeltos het volgende:
PS dit is het breerzer bash topic voor mooiboys hustlers sletjes ectra
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
hahaha ik heb er een gevonden goddamn![]()
![]()
[ afbeelding ]
CHECK MEN ROZE KRALEN KETTING[ afbeelding ]
ZIJN FIETS WTF DIE GAST IS ECHT HELEMAAL![]()
[ afbeelding ]
Ze passen dus niet thuis in dit topic, dat wilde ik ermee zeggen.quote:
Mischien wel lelijk en mischien wel een lelijke kledingstijl maar onverzorgd is een voorbarige conclusie.quote:
die gast is allang een bekende in deze reeksquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef Jeltos het volgende:
PS dit is het breerzer bash topic voor mooiboys hustlers sletjes ectra
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
hahaha ik heb er een gevonden goddamn![]()
![]()
[ afbeelding ]
CHECK MEN ROZE KRALEN KETTING[ afbeelding ]
ZIJN FIETS WTF DIE GAST IS ECHT HELEMAAL![]()
[ afbeelding ]
Nou zo'n lang haar noem ik onverzorgd.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mischien wel lelijk en mischien wel een lelijke kledingstijl maar onverzorgd is een voorbarige conclusie.
Je hoort in dit topic thuis maar het is dat je al zelf post zodat wij het niet meer hoeven te doen, tnx.
Je hebt gelijk hoor, lekkerding.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:13 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Nou zo'n lang haar noem ik onverzorgd.
Neem dan tenminste de moeite ff naar de kapper te gaan en het dan ff in model te brengen met wat gel of wax zodat je er niet bijloopt als een oerwoudbewoner.![]()
En die puisten kan je ook best wat tegen doen![]()
Ik denk dat hij ging voor van die "slits" in z'n wenkbrauwen, maar het heeft verneukt en te veel heeft afgeschoren...quote:
Idd de proporties lijken niet uit te kloppen neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn die piercings erop gepaint
Ik wil niet zeggen dat ik volle zalen trek , maar wat zien die gasten er uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef afcajos het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit in bij die duitsers ofzo
ik vind mezelf ook geen natural beauty, maar mèn!!!!!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef afcajos het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit in bij die duitsers ofzo
Ik kijk ff op die site en ik lag helemaal dubbel, maar wat ook gewoon erg is, is da de meeste mannen op die site allemaal geepileerde wenkbrouwen hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hier ook een pagina vol met Br0wn Boys:
http://zensiert.to/index.php?itemid=4173#more
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef RealZeus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit??
Travo's??
Het lijkt wel of die linker een snor heeft.
Kudo's voor degene die die stutten omver mept.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef zagevent het volgende:
Photoshopdude zit nu ook al bij de Melbourne Shufflers.![]()
[ afbeelding ]
http://www.superdudes.nl/DIEKNAPPEJONGEN
die metalheadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:18 schreef Bieflap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap m niet, gaat t om zn huidskleur of om dat mutsje?quote:
Moraalridder, kom op zegquote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap m niet, gaat t om zn huidskleur of om dat mutsje?
Als het om het mutsje gaat: wat is daar mis mee? Iedereen doet toch wel eens gek.
Volgens mij weten sommige mensen niet meer waar deze topic om draait.
Ach flikker op man, hij heeft gewoon gelijk. Dan kun je elke foto wel in dit topic gaan plaatsen. Het gaat juist om de mensen die de grens overgaan van het acceptabele, ipv mensen die simpelweg lol maken.quote:
Eenschquote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als het om het mutsje gaat: wat is daar mis mee? Iedereen doet toch wel eens gek.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef don-diablo het volgende:
Die neger is gewoon grappig, maar hij past nie echt in dit topic(imo)
neger =
brown boys =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hardcore fanatics =![]()
matjes =![]()
![]()
![]()
die negert is gewoon grappig. past idd nie helemaal in dit topic maar boeiendquote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tattoo in je nekquote:
Stoer gesproken manquote:Op woensdag 2 april 2008 11:27 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ach flikker op man, hij heeft gewoon gelijk. Dan kun je elke foto wel in dit topic gaan plaatsen. Het gaat juist om de mensen die de grens overgaan van het acceptabele, ipv mensen die simpelweg lol maken.
Waar zie je dat ik me aangevallen voel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Stoer gesproken manWie overschrijdt hier een grens? Ik vind het gewoon zielig dat BB_Koning zich gelijk zo aangevallen voelt, net als jij overigens
Kennlijk ben jij dus zieligquote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je neemt gelijk die neger in beschermingquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik me aangevallen voel?
[..]
Kennlijk ben jij dus zielig![]()
dus zielig ben je welquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Je neemt gelijk die neger in bescherming, misschien is aangevallen in jouw geval niet het goede woord, maar je trekt wel direct een overhaaste conclusie door te zeggen dat sommige mensen niet meer weten waar dit topic om draait.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Stoer gesproken manWie overschrijdt hier een grens? Ik vind het gewoon zielig dat BB_Koning zich gelijk zo aangevallen voelt, net als jij overigens
Ik nam niemand in beshcerming, ik vroeg gewoon waarom hij hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Je neemt gelijk die neger in bescherming, misschien is aangevallen in jouw geval niet het goede woord, maar je trekt wel direct een overhaaste conclusie door te zeggen dat sommige mensen niet meer weten waar dit topic om draait.
Wellus, nietus!quote:
Om er gelijk aan toe te voegen dat sommige mensen de bedoeling van dit topic niet begrijpen. Vind je dat geen overhaaste conclusiequote:ik vroeg gewoon waarom hij hier geplaatst is.
Tjaquote:Kennelijk ben jij dus zielig
ALs jij denkt dat zo;n neger in de topic thuis hoort, dan begrijp je de topic inderdaad niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Om er gelijk aan toe te voegen dat sommige mensen de bedoeling van dit topic niet begrijpen. Vind je dat geen overhaaste conclusie?
Weet je hoe deze reeks is begonnen? Het begon om kleine petjes en is zich steeds verder gaan uitbreiden. Dan vind ik een neger met een belachelijke hoed er best in passen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ALs jij denkt dat zo;n neger in de topic thuis hoort, dan begrijp je de topic inderdaad niet.
Whehe, doordenkertjequote:En die opmerking was ook geplaatst omdat die neger de zoveelste was die hier niet thuishoorde.
quote:En:![]()
Dan heb jij dus duidelijk de essentie van dit topic niet gesnapt. Helaas.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Weet je hoe deze reeks is begonnen? Het begon om kleine petjes en is zich steeds verder gaan uitbreiden. Dan vind ik een neger met een belachelijke hoed er best in passen.
Wheheh Dragonball Z is blijkbaar weer helemaal hip tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dan heb jij dus duidelijk de essentie van dit topic niet gesnapt. Helaas.
Zullen we nu weer foto's plaatsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is tevens het eerste waar ik aan dacht bij he zien van de fotoquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar in z'n McDonalds werkkleding stond![]()
![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is tevens het eerste waar ik aan dacht bij he zien van de foto
was dat geen duitse chickband? ticktacktock?quote:
quote:
Maar daar stikt het van de aids gevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef BonJovi het volgende:
tering wat mis ik Brazilie zo als ik dit zie man jeetje wat is Nederland toch een gay volk.
valt mee hoor je bent in de war met Afrikaquote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar daar stikt het van de aids gevallen![]()
Elke contact met een chick daar dan denk je toch ongetwijfeld aan die ziekte
Ja hoor, generaliseer lekker even. ''nieuwe Nederlandse stijl''...nee dit is de tokkie-stijl om in hokjes te denken.quote:Op zondag 13 april 2008 20:49 schreef Saander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou de nieuwe nederlandse "stylo" ben blij dat ik in Ierland zit en inderdaad dat meisje heeft flinke borstomvang voor een 11-12 jarige >..> wtf...
Nee joh vuillakquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Saander het volgende:
geen idee, zo ziet ze der uit in der gezicht....
natuurlijk generaliseer ik, denk je dat ik uit nederland weg ben gegaan omdat ik het daar leuk vondquote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ja hoor, generaliseer lekker even. ''nieuwe Nederlandse stijl''...nee dit is de tokkie-stijl om in hokjes te denken.
dat zal vast de reden zijn geweest dat jij bent vertrokken, johquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef Saander het volgende:
[..]
natuurlijk generaliseer ik, denk je dat ik uit nederland weg ben gegaan omdat ik het daar leuk vondis dat wat de "jumpers" enzo nou hebben of wat? ook zo'n geweldige nederlandse uitvinding
Bekend van de tophit "Warum"quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dat geen duitse chickband? ticktacktock?
verkapt-kijk-mij-hip-zijn-ik-zit-in-ierland post.quote:Op zondag 13 april 2008 20:49 schreef Saander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou de nieuwe nederlandse "stylo" ben blij dat ik in Ierland zit en inderdaad dat meisje heeft flinke borstomvang voor een 11-12 jarige >..> wtf...
Verkapt-ik-zou-graag-in-het-buitenland-zitten-maar-ik-durf-mijn-pappie-en-mammie-niet-te-verlaten postquote:Op maandag 14 april 2008 01:08 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-hip-zijn-ik-zit-in-ierland post.
Als je naar de profielen op Superdudes kijkt, zul je die gasten voornamelijk in Rotterdam en Limboland vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:32 schreef behangplakker het volgende:
En waar in het land kom je die lui eigenlijk tegen
Dat is zijn vriendin niet, eerder zen hond.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:50 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n... vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |