Komaan zeg. Hebben die mensen geen ouders of vrienden? Kan me niet voorstellen dat je ouders en vrienden je zo hard naaien door je zo naar buiten te laten gaan.quote:
Ik vind dat shirt the master!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Komaan zeg. Hebben die mensen geen ouders of vrienden? Kan me niet voorstellen dat je ouders en vrienden je zo hard naaien door je zo naar buiten te laten gaan.
Nog ec ht ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef the_RAVEN het volgende:
Joran heeft een ander dieet + een GhEtTo-StiLizD genomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Tjaa er zitten idd wel een stel mooiboys en sletjes tussen, maar ik zie ook een paar foto's waarvan ik denk??
Bijv. die schoolfoto van dat jochie, die 2 kinderen bij die voetbalgoal, die carnavalsfoto, de vader die de navalstreng van zijn zoon doorknipt en die gast met dat oranje aan bij deur wat is daar nou br33z@h aan?
En die foto met die eenden snap ik eigelijk ook niet helemaal
Inderdaad, sommige hier denken ook dat elke foto waar jongeren op staan meteen br33z@h isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Tjaa er zitten idd wel een stel mooiboys en sletjes tussen, maar ik zie ook een paar foto's waarvan ik denk??
Bijv. die schoolfoto van dat jochie, die 2 kinderen bij die voetbalgoal, die carnavalsfoto, de vader die de navalstreng van zijn zoon doorknipt en die gast met dat oranje aan bij deur wat is daar nou br33z@h aan?
En die foto met die eenden snap ik eigelijk ook niet helemaal
Revenge of the egolsquote:
Keukenmesjesquote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
geen mooiboys, wel leuke foto![]()
En ze zijn lelijk en onverzorgdquote:Op maandag 24 maart 2008 13:13 schreef Rutgerr het volgende:
Die onderste kills zijn gewoon metalheads.
fiets van hemquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef Jeltos het volgende:
PS dit is het breerzer bash topic voor mooiboys hustlers sletjes ectra
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
hahaha ik heb er een gevonden goddamn![]()
![]()
[ afbeelding ]
CHECK MEN ROZE KRALEN KETTING[ afbeelding ]
ZIJN FIETS WTF DIE GAST IS ECHT HELEMAAL![]()
[ afbeelding ]
Ze passen dus niet thuis in dit topic, dat wilde ik ermee zeggen.quote:
Mischien wel lelijk en mischien wel een lelijke kledingstijl maar onverzorgd is een voorbarige conclusie.quote:
die gast is allang een bekende in deze reeksquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef Jeltos het volgende:
PS dit is het breerzer bash topic voor mooiboys hustlers sletjes ectra
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
hahaha ik heb er een gevonden goddamn![]()
![]()
[ afbeelding ]
CHECK MEN ROZE KRALEN KETTING[ afbeelding ]
ZIJN FIETS WTF DIE GAST IS ECHT HELEMAAL![]()
[ afbeelding ]
Nou zo'n lang haar noem ik onverzorgd.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mischien wel lelijk en mischien wel een lelijke kledingstijl maar onverzorgd is een voorbarige conclusie.
Je hoort in dit topic thuis maar het is dat je al zelf post zodat wij het niet meer hoeven te doen, tnx.
Je hebt gelijk hoor, lekkerding.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:13 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Nou zo'n lang haar noem ik onverzorgd.
Neem dan tenminste de moeite ff naar de kapper te gaan en het dan ff in model te brengen met wat gel of wax zodat je er niet bijloopt als een oerwoudbewoner.![]()
En die puisten kan je ook best wat tegen doen![]()
Ik denk dat hij ging voor van die "slits" in z'n wenkbrauwen, maar het heeft verneukt en te veel heeft afgeschoren...quote:
Idd de proporties lijken niet uit te kloppen neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn die piercings erop gepaint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |