Ja hoor, generaliseer lekker even. ''nieuwe Nederlandse stijl''...nee dit is de tokkie-stijl om in hokjes te denken.quote:Op zondag 13 april 2008 20:49 schreef Saander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou de nieuwe nederlandse "stylo" ben blij dat ik in Ierland zit en inderdaad dat meisje heeft flinke borstomvang voor een 11-12 jarige >..> wtf...
Nee joh vuillakquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Saander het volgende:
geen idee, zo ziet ze der uit in der gezicht....
natuurlijk generaliseer ik, denk je dat ik uit nederland weg ben gegaan omdat ik het daar leuk vondquote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ja hoor, generaliseer lekker even. ''nieuwe Nederlandse stijl''...nee dit is de tokkie-stijl om in hokjes te denken.
dat zal vast de reden zijn geweest dat jij bent vertrokken, johquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef Saander het volgende:
[..]
natuurlijk generaliseer ik, denk je dat ik uit nederland weg ben gegaan omdat ik het daar leuk vondis dat wat de "jumpers" enzo nou hebben of wat? ook zo'n geweldige nederlandse uitvinding
Bekend van de tophit "Warum"quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dat geen duitse chickband? ticktacktock?
verkapt-kijk-mij-hip-zijn-ik-zit-in-ierland post.quote:Op zondag 13 april 2008 20:49 schreef Saander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou de nieuwe nederlandse "stylo" ben blij dat ik in Ierland zit en inderdaad dat meisje heeft flinke borstomvang voor een 11-12 jarige >..> wtf...
Verkapt-ik-zou-graag-in-het-buitenland-zitten-maar-ik-durf-mijn-pappie-en-mammie-niet-te-verlaten postquote:Op maandag 14 april 2008 01:08 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-hip-zijn-ik-zit-in-ierland post.
Als je naar de profielen op Superdudes kijkt, zul je die gasten voornamelijk in Rotterdam en Limboland vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:32 schreef behangplakker het volgende:
En waar in het land kom je die lui eigenlijk tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |