Ik nam niemand in beshcerming, ik vroeg gewoon waarom hij hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Je neemt gelijk die neger in bescherming, misschien is aangevallen in jouw geval niet het goede woord, maar je trekt wel direct een overhaaste conclusie door te zeggen dat sommige mensen niet meer weten waar dit topic om draait.
Wellus, nietus!quote:
Om er gelijk aan toe te voegen dat sommige mensen de bedoeling van dit topic niet begrijpen. Vind je dat geen overhaaste conclusiequote:ik vroeg gewoon waarom hij hier geplaatst is.
Tjaquote:Kennelijk ben jij dus zielig
ALs jij denkt dat zo;n neger in de topic thuis hoort, dan begrijp je de topic inderdaad niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Om er gelijk aan toe te voegen dat sommige mensen de bedoeling van dit topic niet begrijpen. Vind je dat geen overhaaste conclusie?
Weet je hoe deze reeks is begonnen? Het begon om kleine petjes en is zich steeds verder gaan uitbreiden. Dan vind ik een neger met een belachelijke hoed er best in passen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ALs jij denkt dat zo;n neger in de topic thuis hoort, dan begrijp je de topic inderdaad niet.
Whehe, doordenkertjequote:En die opmerking was ook geplaatst omdat die neger de zoveelste was die hier niet thuishoorde.
quote:En:![]()
Dan heb jij dus duidelijk de essentie van dit topic niet gesnapt. Helaas.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Weet je hoe deze reeks is begonnen? Het begon om kleine petjes en is zich steeds verder gaan uitbreiden. Dan vind ik een neger met een belachelijke hoed er best in passen.
Wheheh Dragonball Z is blijkbaar weer helemaal hip tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dan heb jij dus duidelijk de essentie van dit topic niet gesnapt. Helaas.
Zullen we nu weer foto's plaatsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is tevens het eerste waar ik aan dacht bij he zien van de fotoquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar in z'n McDonalds werkkleding stond![]()
![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is tevens het eerste waar ik aan dacht bij he zien van de foto
was dat geen duitse chickband? ticktacktock?quote:
quote:
Maar daar stikt het van de aids gevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef BonJovi het volgende:
tering wat mis ik Brazilie zo als ik dit zie man jeetje wat is Nederland toch een gay volk.
valt mee hoor je bent in de war met Afrikaquote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar daar stikt het van de aids gevallen![]()
Elke contact met een chick daar dan denk je toch ongetwijfeld aan die ziekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |