quote:
Ik vind het wel verkoelend op een zomerse dag als deze.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De beste vloeibare stikstof is nog geen bier.
Zomers.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel verkoelend op een zomerse dag als deze.
Veel slechter kan het niet gaanquote:Op maandag 18 februari 2008 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Ik heb het idee dat het vanaf nu alleen maar beter gaat met mijn club, stemt me zelfs enigszins vrolijk.
Ik zie overal de kop van Frank Kales, geloof me, slechter kan het gaan...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet gaan
leuk spul iddquote:
ja, vol op zonquote:
Wat een flikkers. Hebben 'ze' je slot gemold en zijn ze weggegaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef dndiek het volgende:
Een rondje op kosten van mijn AXA-slot. 'Ze' hebben mijn fiets niet kunnen jatten
Het kost alleen wel een nieuw slot
het slot was nog net te gebruiken met een sleuteltje, maar was wel aan vervanging toequote:Op maandag 18 februari 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een flikkers. Hebben 'ze' je slot gemold en zijn ze weggegaan?
Gelukkig heb je ervaring hoe je een slot moet plaatsenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
het slot was nog net te gebruiken met een sleuteltje, maar was wel aan vervanging toe
Ik kon mijn fiets ook niet op mijn gebruikelijke plekje zetten.... dat zal er ook wel mee te maken hebben gehadquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ervaring hoe je een slot moet plaatsen.
Ik doe mijn fiets altijd dubbel op slot, dus door de spaken (achter), maar ook aan een paal / in een stalling.
Beter dan een nieuwe fiets....quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef dndiek het volgende:
Een rondje op kosten van mijn AXA-slot. 'Ze' hebben mijn fiets niet kunnen jatten
Het kost alleen wel een nieuw slot
Klopt, nu wel een nieuwe telefoon besteldquote:
Die logica gaat mij iets te ver.....quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klopt, nu wel een nieuwe telefoon besteld
Gelukkig ben je geen mod meerquote:Op maandag 18 februari 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:oi
vrijdag klussen bij mn zusje, 's avonds/ 's nachts gepokerd
zaterdagochten en middag gewerkt 's avond verjaardagsfeest gehad..... weer een latertje
zondagochtend vroeg weer naar Rotterdam om te klussen bij mn zusje, in de avond pas thuis.... nou ik heb als een blok geslapen vannacht
Something like thatquote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die logica gaat mij iets te ver.....![]()
Je fiets niet gejat....dus geld bespaart......dus je kunt het uitgeven
Ahh op die manier. Bij Telfort heb ik voor een goedkoper abonnement gekozen ipv een nieuwe telefoon. Ik betaal nu 2.5 Euro in de maandquote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Something like that
Orange/ T-Mobile belde dat mijn abonnement bijna afgelopen was. Dus heb ik een nieuwe telefoon kunnen kiezen bij verlenging
mn zusje mocht ook pas verhuizen als ik zwart wasquote:
Alsof ie aan je zit?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier is het toch minder leuk om bij de kapper te zitten als je geknipt wordt door een 'vent'.
't is maar goed dat je niet kaal bent dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja! Je haren laten wassen is toch heel anders..
[..]
Hoi..
eens!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier is het toch minder leuk om bij de kapper te zitten als je geknipt wordt door een 'vent'.
Normaal word ik daar geknipt door een hele leuke meidquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens!
Ik laat mn haren alleen maar knippen door dames
en daarom maak ik altijd een afspraakquote:Op maandag 18 februari 2008 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Normaal word ik daar geknipt door een hele leuke meid. Op de een of andere manier moet die altijd werken als ik binnen kom lopen
. Die heeft alleen een gigantisch geheugen, die weet precies waar het over ging de vorige keren dat ik er was, een soort
stalker
.
Alleen vandaag was ze er niet en hij was de enige samen met een stagiair en die was al bezig. Ik had weinig keus..
Ik ga altijd naar TEAM kapsalon, daar kan je geen afspraak maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom maak ik altijd een afspraak
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou graag een keer naar Kinki kappers gaan, maar ik durf nog steeds niet
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otto Rehhagel.
http://www.vvgz.nl/nieuws.asp?id=777
Dank je. Mooi rijtje wel, 5e in 2006, 3e in 2007 en nu 1e.quote:
Alsof je een Feyenoordsupporter gezond kan noemenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker dan, 1 collega met zwangerschapsverlof, 1 is op vakantie en de andere 3 zijn ziek. En Franky maar lekker gezond zitten wezen!
quote:Agent vecht met pizzakoerier
Bron: VICTOR SCHILDKAMP en SANDER VAN DER WERFF
RIJSWIJK - Domino’s Pizza in Rijswijk heeft bewakingsbeelden vrijgegeven waarop te zien is dat een motoragent in gevecht gaat met een pizzakoerier.
De agent geeft bezorger Diangelo Winter (18) een flinke duw, waarna een minutenlange knokpartij ontstaat. Het gevolg: twee blauwe ogen voor de pizzakoerier en een zware hersenschudding voor de agent.
Het pizzabedrijf toonde deze krant de beelden omdat de agent zou hebben beweerd dat niet hij, maar de koerier begon te vechten. Het incident deed zich woensdagavond voor, nadat de agent de bezorger een bekeuring had gegeven voor een verkeersovertreding.
Omdat Diangelo zich niet ter plaatse kon identificeren, reden ze samen naar de pizzeria op het Generaal Eisenhowerplein. ,,Ik was geïrriteerd omdat ik een bestelling moest afleveren toen ik werd aangehouden,’’ zegt de bezorger. ,,Toen ik die agent mijn identiteitsbewijs gaf, zei ik: ‘hier, shorty’. Ik ben namelijk een stuk langer dan die man. Daarna deed hij zijn helm af en zijn handschoenen uit en viel hij me opeens aan. Het begon met wat duw- en trekwerk, maar op een gegeven kneep hij mijn keel dicht. Ik drukte mijn hand op zijn gezicht, waarna ik twee keer op mijn ogen werd geslagen. Daarna heb ik zelf ook een paar keer uitgehaald. Ik had volgens mij wel het recht om me te verdedigen.’’
Diangelo’s collega’s scheidden de vechtende mannen van elkaar. De agent riep versterking op, waarna de koerier geboeid werd afgevoerd. De Hagenaar zat 24 uur op het bureau en mocht daarna weer gaan, met een proces-verbaal op zak. Hij laat het er echter niet bij zitten. ,,Ik heb een advocaat in de arm genomen en heb aangifte gedaan van mishandeling. Zo'n agent mag dit werk niet meer doen, vind ik.’’
De agent moest na de vechtpartij naar het ziekenhuis, waar naast nek- en kaakletsel een zware hersenschudding werd geconstateerd. Hij moet twee weken rust houden.
Volgens politiewoordvoerder Wim Hoonhout heeft de pizzakoerier heeft de agent voorafgaand aan hun confrontatie voor van alles en nog wat uitgescholden. ,,Het ging verder dan alleen shorty. Die vechtpartij ontstond toen hij de verdachte wilde aanhouden voor belediging. De agent voelde zich aangetast in zijn eer en goede naam.’’
De zaak wordt maandag onderzocht door Bureau Integriteit en Security van de politie, dat de rol van beide vechters onder de loep neemt.
je wat?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef pascalheister het volgende:
zo m'n digitale interconnect kabel is besteld
http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=52&page=3quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef methodmich het volgende:
Is dit een agent die wij kennen?
[..]
inderdaad, jij bent ook al blauw!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De smurfenhype breidt zich uit he.
doen ze toch weer slim bij AHquote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De smurfenhype breidt zich uit he.
Hoi.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar TEAM kapsalon, daar kan je geen afspraak maken.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf is die Ariel eigenlijk, zeg!
Bring it onquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoi.
Sid Meier's Civilization IV - Deel X !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It's on! [ afbeelding ]
Plaats us een foto loserquote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Is Marco het terugkijken waard?
Marco Bakker? Marco Borsato? Marco Materazzi?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef rubbereend het volgende:
Marco was wel geinig
quote:
geen van bovenstaandequote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marco Bakker? Marco Borsato? Marco Materazzi?
quote:
Beebquote:
Als nog alles opgerookt moet wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Damzz moet dat zolang duren die sigaretten naar de buren brengen
Je buurvrouw is toch geen single?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Damzz moet dat zolang duren die sigaretten naar de buren brengen
pfttt word een enkeltje 1234 Private Spice vanaaf denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Als nog alles opgerookt moet worden
Op kanaal 23?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pfttt word een enkeltje 1234 Private Spice vanaaf denk ik
de buurman Bos!! De buurmanquote:
mn stapjeugdquote:
Ik vind het wel lollig, maar wordt er niet warm of koud van. Ik kan wel genieten van de energie die bijvoorbeeld bij Iron Maiden loskomtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:23 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 vind het tijd dat Hools kennis gaat maken met lekker metal
http://nl.youtube.com/watch?v=OYn5hxeFt10
http://www.youtube.com/watch?v=xjvfUEOr0N4
http://www.youtube.com/watch?v=OISLoTIPYc0
Hallowed Be Thy Name live mee maken geeft zo;n ongelovelijke kick.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig, maar wordt er niet warm of koud van. Ik kan wel genieten van de energie die bijvoorbeeld bij Iron Maiden loskomt
De onbekende kanten van SOLquote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg ik ben echt verlatenZo maar slapen zonder HEM
0hja stiekum ben ik meer van de hardcore : en dan is dit nog redelijk happy
http://www.youtube.com/watch?v=Pa7SzjL0lHg
Mijn probeersels waren volgens mijn standaarden nog te slecht. Ik schrok van mezelf, dus zie er toch maar vanaf.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Vaduz waar blijft trouwens je inzending voor FOK!idols?
leuke eerste rondequote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
GayMania, denk je aan je tennisgame.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn probeersels waren volgens mijn standaarden nog te slecht. Ik schrok van mezelf, dus zie er toch maar vanaf.
idd! vaduz 4 president!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet zo kritisch! Wij, je fans zullen je altijd steunen!
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet zo kritisch! Wij, je fans zullen je altijd steunen!
Rammsteinquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.
Ik kan totaal niet zingen, maar met Singstar haal ik altijd wel aardige punten met Elvis en Frank Boeijenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, als daar karaokeversies van zijn en ik alleen thuis ben dan lijkt me dat lachen om eens te proberen.
My Dying bride.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:16 schreef dndiek het volgende:
You'll never walk alone, Vaduz
http://www.lyricsondemand.com/r/rammsteinlyrics/quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, als daar karaokeversies van zijn en ik alleen thuis ben dan lijkt me dat lachen om eens te proberen.
Jij mag hem Filo noemen? Dat is alleen voor hele goede vrienden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:33 schreef appelsientje het volgende:
Hey... Filo Castro is afgetreden... net op het nieuws!
Nu pas..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij mag hem Filo noemen? Dat is alleen voor hele goede vrienden!
Faas wie?quote:
Robin Hood - Prince of Thievesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bryan Adams - Everything I Do - I Do It For You, uiteraard.
Binnenkort een stukje minderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:13 schreef appelsientje het volgende:
volgens mij is het druk op de weg
Even wat laatste nieuws om je op te vrolijken?quote:
Sport & Politiek deel 4917173.quote:De Egyptische voetbalbond heeft een oefenwedstrijd tegen Denemarken afgelast, als protest tegen de spotprent van de profeet Mohammed die onlangs in Deense dagbladen verscheen. Dat liet de bond dinsdag weten.
Ideaal dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Binnenkort een stukje minder
Ga van werkgever veranderen en kom dan echt vlakbij te werken.
Écht niet!quote:
Zeg dat maar niet te hard tegen sjimzquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef Ole het volgende:
Het lijkt CUL wel
Krijg ik wel altijd trek vanquote:
Dat is KUL.quote:
Dáárom voel ik me hier zo thuisquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef Ole het volgende:
Het lijkt CUL wel
Broodje Leverpastei met chocoladesausquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen sjimz
Ik ook. #77929000.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:59 schreef borisz het volgende:
Ik ben aan het pokeren en tennis kijken
Chocolade-kersenvla daarentegen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Broodje Leverpastei met chocoladesaus
Met augurk en zuurkoolquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Chocolade-kersenvla daarentegen...
Zuur en zuur is geen goede combinatie. Je kan beter een combinatie nemen van alle smaken. Dus zoet, zuur, bitter, zout, en umami.quote:
quote:PokerStars Game #15395120535: Tournament #77929000, $4.00+$0.40 Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2008/02/19 - 09:21:07 (ET)
Table '77929000 15' 9-max Seat #7 is the button
Seat 1: jaxxn (7184 in chips)
Seat 2: sliders76 (8210 in chips)
Seat 3: RayMania4 (6325 in chips)
Seat 4: simplyjakked (8740 in chips)
Seat 5: DANJUSC (1623 in chips)
Seat 6: MsPuddin (3120 in chips)
Seat 7: jessikah27 (5336 in chips) is sitting out
Seat 9: PokerSalle (11155 in chips)
PokerSalle: posts small blind 100
jaxxn: posts big blind 200
*** HOLE CARDS ***
Dealt to RayMania4 [Ad As]
sliders76: folds
RayMania4: raises 600 to 800
simplyjakked: folds
DANJUSC: raises 823 to 1623 and is all-in
MsPuddin: folds
jessikah27: folds
PokerSalle: folds
jaxxn: folds
RayMania4: calls 823
*** FLOP *** [2h Jh Qh]
*** TURN *** [2h Jh Qh] [5d]
*** RIVER *** [2h Jh Qh 5d] [Qc]
*** SHOW DOWN ***
RayMania4: shows [Ad As] (two pair, Aces and Queens)
DANJUSC: shows [Qd Ah] (three of a kind, Queens)
DANJUSC collected 3546 from pot
RayMania4 said, "???????????/////"
*** SUMMARY ***
Total pot 3546 | Rake 0
Board [2h Jh Qh 5d Qc]
Seat 1: jaxxn (big blind) folded before Flop
Seat 2: sliders76 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: RayMania4 showed [Ad As] and lost with two pair, Aces and Queens
Seat 4: simplyjakked folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: DANJUSC showed [Qd Ah] and won (3546) with three of a kind, Queens
Seat 6: MsPuddin folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: jessikah27 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: PokerSalle (small blind) folded before Flop
Jij bent een kok naar mijn hart!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zuur en zuur is geen goede combinatie. Je kan beter een combinatie nemen van alle smaken. Dus zoet, zuur, bitter, zout, en umami.
Dit komt bijvoorbeeld neer op: Zuurkool met aardbeiensaus en grapefruitcompote met een in zout gemarineerde pepersteak en zeewier.
kwestie van pech, maar ik snap de push wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef RayMania het volgende:
Nooit eens een lekker potje poker, nee, men moet geluk hebben. Trieste baggerzooi dat het is.
[..]
Ja, ik snap de push ook wel. Maar AA vs AQ, kan dus alleen winnen met twee keer Q en dan ook op de riverquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
kwestie van pech, maar ik snap de push wel.
Jullie posten het nooit als jullie wél dit geluk hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik snap de push ook wel. Maar AA vs AQ, kan dus alleen winnen met twee keer Q en dan ook op de river. Dood aan zulke beats.
Ik heb sérieus nooit dit geluk. Ik verlies altijd op de river.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie posten het nooit als jullie wél dit geluk hebben.
Met die PI erbij ook...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sérieus nooit dit geluk. Ik verlies altijd op de river.
Okay, nu val ik jullie niet meer lastig.quote:PokerStars Game #15395192999: Tournament #77929000, $4.00+$0.40 Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2008/02/19 - 09:26:57 (ET)
Table '77929000 15' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: jaxxn (7884 in chips)
Seat 2: sliders76 (11030 in chips)
Seat 3: RayMania4 (3502 in chips)
Seat 4: simplyjakked (9340 in chips)
Seat 5: DANJUSC (3046 in chips)
Seat 6: franzi12 (4259 in chips)
Seat 7: jessikah27 (5036 in chips) is sitting out
Seat 8: w25mike (1860 in chips)
Seat 9: PokerSalle (11855 in chips)
simplyjakked: posts small blind 100
DANJUSC: posts big blind 200
*** HOLE CARDS ***
Dealt to RayMania4 [Ah Qh]
franzi12: folds
jessikah27: folds
w25mike: folds
PokerSalle: folds
jaxxn: folds
sliders76: folds
RayMania4: raises 600 to 800
simplyjakked: folds
DANJUSC: raises 2246 to 3046 and is all-in
RayMania4: calls 2246
*** FLOP *** [7s 6d 8c]
*** TURN *** [7s 6d 8c] [9s]
*** RIVER *** [7s 6d 8c 9s] [Th]
*** SHOW DOWN ***
DANJUSC: shows [Ks Qd] (a straight, Six to Ten)
RayMania4: shows [Ah Qh] (a straight, Six to Ten)
DANJUSC collected 3096 from pot
RayMania4 collected 3096 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 6192 | Rake 0
Board [7s 6d 8c 9s Th]
Seat 1: jaxxn folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: sliders76 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: RayMania4 (button) showed [Ah Qh] and won (3096) with a straight, Six to Ten
Seat 4: simplyjakked (small blind) folded before Flop
Seat 5: DANJUSC (big blind) showed [Ks Qd] and won (3096) with a straight, Six to Ten
Seat 6: franzi12 folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: jessikah27 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: w25mike folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: PokerSalle folded before Flop (didn't bet)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sérieus nooit dit geluk. Ik verlies altijd op de river.
Sodemieter op met je gezeur. Jij bent ook zo 1984quote:
Hoe gaat het met de files eigenlijk, tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sodemieter op met je gezeur. Jij bent ook zo 1984.
Stalkert, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sodemieter op met je gezeur. Jij bent ook zo 1984.
Je zei tegen je kapper zeker dat je iets "Wilders" met je haar wilde?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef VoreG het volgende:
Ik ga die kapper aanklagen!
Ik ben zo ongeveer van rechts naar extreem-rechts verschoven!
Ach, kan je mooi de JPVV oprichtenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef VoreG het volgende:
Ik ga die kapper aanklagen!
Ik ben zo ongeveer van rechts naar extreem-rechts verschoven!
Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, kan je mooi de JPVV oprichten
Poetische woordspeling hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt!
ja ik kan tevreden zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Toch mooi resultaat, borisz. VoreG is een skinhead, VoreG is een skinheasd!
Nu met de kids zo klein met de auto (als m'n vrouw ook werkt - anders gewoon de fiets)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ideaal dus
Ga je dan nog wel met de auto ?? of fietsen?
vandaag niks geen mist gezien hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:13 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Lekker mistig onderweg... volgens mij is het druk op de weg
Je doet er net zo hard aan mee, je had ook gewoon de trein kunnen pakken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
van Harderwijk naar 's Hertogenbosch zonder file.... 1 uur
met file... ruim 2 uur
bah
had een echt vak geleerd danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
van Harderwijk naar 's Hertogenbosch zonder file.... 1 uur
met file... ruim 2 uur
bah
Ja dat klopt.. normaal ga ik ook met de trein, als ik die kant op moet.. maar aangezien de aansluiting zwaar kut is (ik mis op 1 min mijn aansluiting) dacht ik dat de auto een betere optie was...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet er net zo hard aan mee, je had ook gewoon de trein kunnen pakken natuurlijk.
Ik heb zelfs iemand de bal afgepaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Je raakte deze keer wel de bal?
3 Sit n Go's op een rij gewonnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
178e in de RTL Freeroll bingo, een nieuw PR.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een dooddoener op een doordeweekse avond...
Kan VoreG meteen zn geld uitgevenquote:
Zielig zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs iemand de bal afgepakt
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
weltrusten
Agh die dollar is toch geen reet waard.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan VoreG meteen zn geld uitgeven
Die persoon was best goed. Dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Doc het volgende:
Tong belde net -- oa. om me met de overwinning van LFC te feliciteren -- en vroeg of ik effe door wilde geven dat hij vrijdag er weer zal zijn. Iets met een muis die Tong zelf had geprobeerd te vervangen en een doorgebrand moederbord als resultaat ...
Tong belde net -- oa. om me met de overwinning van LFC te feliciteren -- en vroeg of ik effe door wilde geven dat hij vrijdag er weer zal zijn. Iets met een muis die Tong zelf had geprobeerd te vervangen en een doorgebrand moederbord als resultaat ...
Het leverde in ieder geval vermakelijke tv opquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
ikbenjarigenzoheelstiekem
Gefeliciteerd lieverd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
Hio-to-yoe-toe!quote:
nee hoorquote:
da's niet best iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren een uur gedaan over het stukje van Blijdorp tot de van Brienenoordbrugdamn wat een file
Nee dat is niet goed zeg.quote:
ik sloot om 18.40 aanquote:
Knuffels en kusjes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sloot om 18.40 aanen om 19.00 bij de files "het was een rustige avondspits maar er staat nog 40 kilometer" Heb ik verdomme in 1/4e van de files gestaan
van deur tot deur 2,5 uur met het OVquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Knuffels en kusjes.
Volgende keer weer met het OV?
Maar je staat niet in de file...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van deur tot deur 2,5 uur met het OVdat is me iets te gortig
Heb ik het gewoon gemistquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Haase wint gewoon in 2 sets van Murray, wat een held!
maar bij de NS blijft het altijd afwachten want daar kan ook vanalles gebeurenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je staat niet in de file...
Ja, maar zeiken op de NS mág.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar bij de NS blijft het altijd afwachten want daar kan ook vanalles gebeuren
volgens mij krijg je een dikke boete voor wildplassen hoorquote:
Rigged! Wat ik je brom.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in een S&G kreeg ik QQ, kwam ik in een all-in situatie tegen AA en KK, beiden waren aan het slowplayen voor de flop.(flop J,10,9 mocht niet baten)
Da's harshquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in een S&G kreeg ik QQ, kwam ik in een all-in situatie tegen AA en KK, beiden waren aan het slowplayen voor de flop.(flop J,10,9 mocht niet baten)
Dat is pas smurf, zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
cashgame vrijdag met vrienden, eerste hand.... ik vind AA, raise netjes 5 keer de BB, mijn buurman raist me schuift iemand die inlimpte all inquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Rubbereend is blut.quote:
Dat had je lopend sneller gekund.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren een uur gedaan over het stukje van Blijdorp tot de van Brienenoordbrugdamn wat een file
ik had 86,7% kans om 60 euro te winnen en maar 12% kans om te verliezen.... en toch verloor ikquote:
nou dat viel gelukkig mee, na 5 uur spelen had ik die buy in weer terug gewonnen plus een bijzondere winst van 65 centquote:
Gekquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat had je lopend sneller gekund.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef RayMania het volgende:
Godver, m'n broer wint gewoon een reis naar Nederland - Roemenië met vliegtuig etc..
Amstellofiets?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef RayMania het volgende:
Godver, m'n broer wint gewoon een reis naar Nederland - Roemenië met vliegtuig etc..
en waar is de andere 1.3% geleven?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had 86,7% kans om 60 euro te winnen en maar 12% kans om te verliezen.... en toch verloor ik
De bank.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en waar is de andere 1.3% geleven?
split pot, oftewel gelijkspelquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en waar is de andere 1.3% geleven?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:21 schreef Messenga het volgende:
Net all in mijn KK gewonnen van AA.
Eindelijk iemand die zoiets durft te meldenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:21 schreef Messenga het volgende:
Net all in mijn KK gewonnen van AA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |